Hehe. Det er så sykt typisk og fotball viser seg å være sånn gang på gang. Ble ikke overraska over at LKE putta. Hans første mål i Tippeligaen noensinne. Visstnok kåra til Odds bestemann også ser jeg. Sjukt.
Odd - LSK, Skagerak Arena, mandag 9. april kl 16.00
Collapse
X
-
-
hva i svarte helvete!LKE di hore!
Slik vi spiller siste 15 min er vi totalt ufarlige foran mål, ikke i NÆRHETEN av å få til noe. Alt er akkurat slik det var tidligere. Fra knallspill i en kamp, til helt for jævlig drittspill de neste 10 kampene. Skal være glad om vi kommer oss bort fra nedrykk denne sesongen.CustodesI med og motgangKommentar
-
Her har vi en gedigen mulighet for å fylle opp Åråsen til randen neste serierunde med en borteseier, og så er dette hva som blir levert.
Jævla skuffende.Kommentar
-
og nei, det er ikke pessimist, mere realist med tanke på siste års resultater.Kommentar
-
Kampen i dag viser jo bare hvor utrolig varierende vi kommer til å være i vårsesongen. En kanonkamp mot RBK, til fullstendig fadese mot et svært begrenset fotballag. Men jeg må si at jeg er skuffet over det vi presterer. Petter og Roger klarer ikke å styre kampen, Björn og Johan skaper ikke alt for mye (Björn fikk til litt på egen hånd på slutten), Palmi var svak på kanten, men bedre da han ble flyttet inn sentralt. Jeg gidder ikke diskutere Erling så mye mer, men jeg orker ikke se han starte noe særlig mer med kamper.
Elsker Sead der bak. Gjør en flott redning på den ene muligheten til Odd, og er helt sjef i luftrommet. Hva Kippe gjør på 2-0 vet jeg ikke helt, men for meg så det ikke ut som han prøvde å stoppe LKE engang. Men må nok se det igjen. Alt i alt en meget skuffende kamp, og vi står med 2 poeng på 3 kamper. I de to neste venter Enga og Molde. Spørs om vi må vente enda en god stund før vi får vår første seier på sikkert et år ...Kommentar
-
Det er rett og slett det at hvert minutt han tilbrakte i LSK-drakta irriterte meg, men siden han var vår egen spiller måtte hetsen holdes inne. Nå er han endelig borte og et par års frustrasjon kommer boblende ut.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Kommentar
-
Neste kamp så vil jeg ha Luke fra start, så vi har en spydspiss på banen. Da flyttes Björn ned i mellomrommet, og Johan ut på kant. Dermed Erling ut. Verre er det ikke.Kommentar
-
Watched the game on the net. There was no tempo in the play, it was slow and predictable. For long periods we were playing without a striker as BBS, who was very dissapointing today, preferred to drop deep hence no goalthreat. The play was too narrow an ODD had it easy all game. The team needs to up the tempo and decide to play BBS in the number 10 role. I was expecting some magic from him today but he was very ordinary like the rest of the team.Kommentar
-
Ser ut som om den jevne supporter har hukommelse som en brakkvannsbrisling. Vi har mer eller mindre blitt lovet at det kommer til å variere i år. Og det har det altså gjort i de tre første kampene.
Fordelen er at laget ikke tror de er bedre enn de faktisk er, inn mot neste kamp. En seier der er laaaaangt viktigere enn et tap borte mot Odd.Knurr...Kommentar
-
Kommentar