Odd - LSK, Skagerak Arena, mandag 9. april kl 16.00
Collapse
X
-
Men ja, i alt for store deler av kampen var det halvhjertede løp inn i boks.Kommentar
-
Helt enig, men spontant blir man skuffa. Man forventer jo seier og innsats i hver kamp. Når ting kommer litt på avstand, så endrer det seg nok.Kommentar
-
Ser ut som om den jevne supporter har hukommelse som en brakkvannsbrisling. Vi har mer eller mindre blitt lovet at det kommer til å variere i år. Og det har det altså gjort i de tre første kampene.
Fordelen er at laget ikke tror de er bedre enn de faktisk er, inn mot neste kamp. En seier der er laaaaangt viktigere enn et tap borte mot Odd.Kommentar
-
Han hadde hatt tre spillere å sikte på hvis han hadde tatt muligheten sin helt i starten av kampen, og ufordret i det kjemperommet han hadde. Men han trakk seg og slo en støttepasning han ikke traff Roger med heller. Erling spiller pga. sine defensive egenskaper, offensivt er det pur lykke og fromme. Han er en rein kontringsspiller uten teknikken som ville gjort ham farlig når vi møter etablert forsvar.
Noe vi i økende grad vil gjøre fremover.Kommentar
-
Enig. Er ikke hans feil at han ble brukt på venstresiden i LSK. At han nå "sjokkerende" nok gjør det mye bedre på høyresiden er bare rett og rimelig. Lite poeng å hetse en som ble brukt feil. Karma som gjorde at han scorte mot oss i dag gitt.Last edited by Trondeo; 09.04.2012, 18:05.Kommentar
-
Skuffende 1.Omgang, men vi har 40-60 i ballbesittelse, og 3-4 i avslutninger på mål. Men som vanlig er motstanderen effektive mot oss. Sånn var det ifjor og. Hadde de 7 sjanser scorte de 4 mål. Alt går inn, men i år er det ikke keeperen sin feil.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Vi har store ufotdringer defensivt. Akkurat som i fjor. Dette Odd laget burde ikke få lov til å score 2 mot oss. Vi har ingen matchvinnere i forsvarsrekka..
Regner med at Haglund er klar over dette også. Spørsmålet er om man klarer å fikse det i tide. Laget i seg selv er jo bra nok.Kommentar
-
Haglund må gå inn og luke vekk feilene som vi ikke kan gjøre på dette nivået, og som nærmest inviterer motstanderen inn i kampen. Odd har ingenting å komme med før Kippe helt upressa slår et hodeløst tilbakespill på en keeper hele fotball-Norge veit sliter med vond lysk. Det gikk som det måtte gå, og minutter seinere etter trykket den feilen ga mot oss, var baklengsen et faktum.
Og det å snu rumpa til bør få det til å gå en kule varmt, Rekdal-style.Kommentar
-
Kommentar
-
Haglund må gå inn og luke vekk feilene som vi ikke kan gjøre på dette nivået, og som nærmest inviterer motstanderen inn i kampen. Odd har ingenting å komme med før Kippe helt upressa slår et hodeløst tilbakespill på en keeper hele fotball-Norge veit sliter med vond lysk. Det gikk som det måtte gå, og minutter seinere etter trykket den feilen ga mot oss, var baklengsen et faktum.
Og det å snu rumpa til bør få det til å gå en kule varmt, Rekdal-style.Kommentar
-
Neste kamp mener jeg seriøst at man burde forsøke å spille med en spiss fra start. Både Johan og Björn trekker for langt ned store deler av kampen.
Og elementært - man bruker ikke tilbakepsill til en keeper som sliter med lyskene.
Ps: neppe lenge til BennyLem dukker opp nåKommentar
-
-
Jeg satt faktisk under kampen med samme tanke.. Er banen større eller? Jeg må klype meg i armen og minne meg selv på hvor dårlig stilt det er, for det er veldig lett å glemme etter sånne forestillinger som kampen mot rbk. Håper for all del at Stoor er klar for å ta i ett tak snart, selv om det blir nok en venstreback med høyrebein, så blir det i det minste en back der. Så blir det enda større konkurranse om plassene for de 4 som skal kjempe opp plassene i midten der bak. Roger er nok også bedre rustet til neste kamp på plast!Kommentar
Kommentar