Odd - LSK, Skagerak Arena, mandag 9. april kl 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av 10theri
    Av alle LSK spillerne så skal du benke Erling?

    Ser ingen grunn til å bytte om noe særlig i det hele tatt før VIF kampen. Idag er LAGET dårlig.
    Erling blir nok neppe benka. Er ikke hans skyld at det ikke er noe å legge inn til og ingen tar løp fremover eller beveger seg.

    Kommentar

    • Herman
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 1101

      Opprinnelig skrevet av *46*
      Erling blir nok neppe benka. Er ikke hans skyld at det ikke er noe å legge inn til og ingen tar løp fremover eller beveger seg.
      Enig i at det var dårlig med bevegelse i boksen, men det var i hvert fall en situasjon tidlig kampen der han kom 1 mot 1 mot en back uten noe særlig sikring, men valgte å gå inn i banen og slo en håpløs feilpasning. Mot slutten av kampen kom han til flere innleggssituasjoner, hvor det som endte med at innlegget enten traff backen, eller gikk bak innløpene i boks.

      Men ja, i alt for store deler av kampen var det halvhjertede løp inn i boks.
      Twitter

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av Leif A
        Ser ut som om den jevne supporter har hukommelse som en brakkvannsbrisling. Vi har mer eller mindre blitt lovet at det kommer til å variere i år. Og det har det altså gjort i de tre første kampene.
        Helt enig, men spontant blir man skuffa. Man forventer jo seier og innsats i hver kamp. Når ting kommer litt på avstand, så endrer det seg nok.

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av Leif A
          Ser ut som om den jevne supporter har hukommelse som en brakkvannsbrisling. Vi har mer eller mindre blitt lovet at det kommer til å variere i år. Og det har det altså gjort i de tre første kampene.
          Fordelen er at laget ikke tror de er bedre enn de faktisk er, inn mot neste kamp. En seier der er laaaaangt viktigere enn et tap borte mot Odd.
          Selvfølgelig vil det variere. Men innsats forventer jeg hver forbanna gang!!!

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av *46*
            Erling blir nok neppe benka. Er ikke hans skyld at det ikke er noe å legge inn til og ingen tar løp fremover eller beveger seg.

            Han hadde hatt tre spillere å sikte på hvis han hadde tatt muligheten sin helt i starten av kampen, og ufordret i det kjemperommet han hadde. Men han trakk seg og slo en støttepasning han ikke traff Roger med heller. Erling spiller pga. sine defensive egenskaper, offensivt er det pur lykke og fromme. Han er en rein kontringsspiller uten teknikken som ville gjort ham farlig når vi møter etablert forsvar.

            Noe vi i økende grad vil gjøre fremover.

            Kommentar

            • Trondeo
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3062

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Hvorfor denne hetsen av LKE? Det er så lavpanna. Bedre å fokusere på hva LSK ikke leverte av varer i dag.
              Enig. Er ikke hans feil at han ble brukt på venstresiden i LSK. At han nå "sjokkerende" nok gjør det mye bedre på høyresiden er bare rett og rimelig. Lite poeng å hetse en som ble brukt feil. Karma som gjorde at han scorte mot oss i dag gitt.
              Last edited by Trondeo; 09.04.2012, 18:05.

              Kommentar

              • maurakanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 638

                Skuffende 1.Omgang, men vi har 40-60 i ballbesittelse, og 3-4 i avslutninger på mål. Men som vanlig er motstanderen effektive mot oss. Sånn var det ifjor og. Hadde de 7 sjanser scorte de 4 mål. Alt går inn, men i år er det ikke keeperen sin feil.
                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  Trur vi blir veldig dårlige på kunstgress i år. Ser at Roger sliter med underlaget, og når han sliten, så sliter laget. Jeg er ganske sikker på 3 poeng mot Søpla i neste runde.

                  Kommentar

                  • antikris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 520

                    Vi har store ufotdringer defensivt. Akkurat som i fjor. Dette Odd laget burde ikke få lov til å score 2 mot oss. Vi har ingen matchvinnere i forsvarsrekka..

                    Regner med at Haglund er klar over dette også. Spørsmålet er om man klarer å fikse det i tide. Laget i seg selv er jo bra nok.

                    Kommentar

                    • Patriot
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2010
                      • 437

                      Laget kan sammenlignes med en Sandwich.

                      Brødet på toppen er bra og friskt. Fyllet i midten er herlig og variert. Dessverre for oss er siste delen gammelt og utgått på dato.

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Haglund må gå inn og luke vekk feilene som vi ikke kan gjøre på dette nivået, og som nærmest inviterer motstanderen inn i kampen. Odd har ingenting å komme med før Kippe helt upressa slår et hodeløst tilbakespill på en keeper hele fotball-Norge veit sliter med vond lysk. Det gikk som det måtte gå, og minutter seinere etter trykket den feilen ga mot oss, var baklengsen et faktum.

                        Og det å snu rumpa til bør få det til å gå en kule varmt, Rekdal-style.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7098

                          Vi er tre, kanskje fire kvalitetsspillere unna å ha et helhetlig lag. Overlater til den enkeltes fantasi å finne ut hvilke posisjoner jeg snakker om...
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Vi er tre, kanskje fire kvalitetsspillere unna å ha et helhetlig lag. Overlater til den enkeltes fantasi å finne ut hvilke posisjoner jeg snakker om...
                            En spiss, en midtbanespiller og to forsvarspillere. Trur jeg tippa rett.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Haglund må gå inn og luke vekk feilene som vi ikke kan gjøre på dette nivået, og som nærmest inviterer motstanderen inn i kampen. Odd har ingenting å komme med før Kippe helt upressa slår et hodeløst tilbakespill på en keeper hele fotball-Norge veit sliter med vond lysk. Det gikk som det måtte gå, og minutter seinere etter trykket den feilen ga mot oss, var baklengsen et faktum.

                              Og det å snu rumpa til bør få det til å gå en kule varmt, Rekdal-style.
                              Hva med offsidelinja på 2-0 målet? LKE ser ut til å stå i offside, helt til jeg ser at Kippe ligger innenfor resten av laget. Hvorfor dytter han ned en motspiller i det klokka passerer 90 min og pådrar seg ett unødvendig gult kort og ikke minst frispark i mot. Kippe er ingen syndebukk i dag, laget spilte dårlig, men jeg forventer mer av en kaptein.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Neste kamp mener jeg seriøst at man burde forsøke å spille med en spiss fra start. Både Johan og Björn trekker for langt ned store deler av kampen.

                                Og elementært - man bruker ikke tilbakepsill til en keeper som sliter med lyskene.

                                Ps: neppe lenge til BennyLem dukker opp nå

                                Kommentar

                                • Herman
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2010
                                  • 1101

                                  Synes egentlig Stian kan få prøve seg på backen neste kamp. Steinar har ikke vært noe særlig de tre første kampene, og i tillegg så misliker jeg veldig høyrebeinte venstrebacker.

                                  Men tipper Steinar har plassen frem til Stoor er klar.
                                  Twitter

                                  Kommentar

                                  • mats
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 621

                                    Virker rett og slett som at banen er for stor for oss. Mye rom!

                                    Kommentar

                                    • glasgow
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 1252

                                      Jaja. Tap og vinn med samme sinn. Spent på hvor lett vif får det denne gangen.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av mats
                                        Virker rett og slett som at banen er for stor for oss. Mye rom!
                                        Jeg satt faktisk under kampen med samme tanke.. Er banen større eller? Jeg må klype meg i armen og minne meg selv på hvor dårlig stilt det er, for det er veldig lett å glemme etter sånne forestillinger som kampen mot rbk. Håper for all del at Stoor er klar for å ta i ett tak snart, selv om det blir nok en venstreback med høyrebein, så blir det i det minste en back der. Så blir det enda større konkurranse om plassene for de 4 som skal kjempe opp plassene i midten der bak. Roger er nok også bedre rustet til neste kamp på plast!

                                        Kommentar

                                        • Herman
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2010
                                          • 1101

                                          LSK scorte ikke mål i dag. Men tre spillere som spilte for LSK i fjor, uten å score mål, Søgård, Solberg og Eriksen, de har derimot scoret i dag.
                                          Twitter

                                          Kommentar

                                          Working...