Odd - LSK, Skagerak Arena, mandag 9. april kl 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joha
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 314

    Ligger på nedrykks plass nå

    Kommentar

    • LOMPA
      I karantene
      Bøffelpromp
      • Apr 2012
      • 17

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Haglund må gå inn og luke vekk feilene som vi ikke kan gjøre på dette nivået, og som nærmest inviterer motstanderen inn i kampen. Odd har ingenting å komme med før Kippe helt upressa slår et hodeløst tilbakespill på en keeper hele fotball-Norge veit sliter med vond lysk. Det gikk som det måtte gå, og minutter seinere etter trykket den feilen ga mot oss, var baklengsen et faktum.

      Og det å snu rumpa til bør få det til å gå en kule varmt, Rekdal-style.
      Kan vel ikke regne med at en middelmådig trener som Haglund ser dette.Var vel en grunn til ikke han var ønsket i Elfsborg mere

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        Opprinnelig skrevet av Joha
        Ligger på nedrykks plass nå
        Ler litt inni meg. Blir helt teit å se på tabellen etter tre runder.

        Kommentar

        • ragnarrock
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 937

          Opprinnelig skrevet av mats
          Virker rett og slett som at banen er for stor for oss. Mye rom!
          merkleig når vi har to av seriens aller raskeste spillere i troppen, begge var til og med på banen idag, at det skal kunne gå an å ha for mye rom!
          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

          -RagnarRock-

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Tror PVM var så sikker på å score at alt fokus gikk på å styre den innafor ramma. To kunstgresskamper unnagjort nå, neste kommer ikke før om elleve kamper.

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              Triste greier. Mangel på tran, lite futt. Lite løp fremme og tidvis forvirra bak. Trekk i lønna.

              Første målet imot er pinlig, to mann og ingen av dem tar ut Børven. Bedriftsfotball. Framover er det er underlig faktum at det er ytterst sjelden folk gidder å løpe inn i boksen når Erling&Co først kommer rundt på kanten.

              Pedersen syns jeg er dårlig kampen igjennom og finner egentlig ikke noen som gjorde en god kamp.
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • lsk_fugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 864

                Uten at det er noen unnskyldning så synes jeg flere av spillerne virket ukomfortable med det våte og kunstige underlaget.

                Kommentar

                • Canário
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1471

                  Ikke noe ulempe at hele "18-runden" endte uavgjort når vi selv tapte. Får satse på at dette var en vekker fram til neste helg! Husker oppladningen i Bergen før vi slo vif hjemme i 2005...

                  Kommentar

                  • Herman
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 1101

                    Takk og lov at våre 16 neste er på gress.
                    Twitter

                    Kommentar

                    • Håkon
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2006
                      • 40

                      Dette kommer seg.....ta det med ro..

                      Opprinnelig skrevet av LOMPA
                      Kan vel ikke regne med at en middelmådig trener som Haglund ser dette.Var vel en grunn til ikke han var ønsket i Elfsborg mere
                      I motsetning til en del av de vi har hatt på trener benken de siste årene, har jeg faktisk stor tro på vår svenske venn. Men det er ikke gjort over natta og få mange nye (eller da ett helt nytt lag til å fungere sammen) spillere til å funke. Men vi har allerede sett eksempler på hvordan han vil at de skal spille, og får de det til å fungere kan jeg love at resultatene kommer og Åråsen blir stappa med folk. Tror han har evnene til å formidle og få laget til å fremstå som ett lag, så dette blir spennende. Selv om vi nok alle hadde håpet på litt bedre resultat i dag i Skien, og en bedre tabellplass etter 3 serierunder. Men tabellen er ikke viktig enda, men man kan jo ikke bare glemme den heller da. Fugla for alltid!

                      Kommentar

                      • Playboy1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 2151

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Jeg satt faktisk under kampen med samme tanke.. Er banen større eller? Jeg må klype meg i armen og minne meg selv på hvor dårlig stilt det er, for det er veldig lett å glemme etter sånne forestillinger som kampen mot rbk. Håper for all del at Stoor er klar for å ta i ett tak snart, selv om det blir nok en venstreback med høyrebein, så blir det i det minste en back der. Så blir det enda større konkurranse om plassene for de 4 som skal kjempe opp plassene i midten der bak. Roger er nok også bedre rustet til neste kamp på plast!
                        vi trenger Stoor på høyreback, Ringstad på venstreback

                        Kommentar

                        • *46*

                          Opprinnelig skrevet av Playboy1
                          vi trenger Stoor på høyreback, Ringstad på høyre
                          Vil du spille med to backer på høyre?

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2151

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Vil du spille med to backer på høyre?
                            retta

                            Kommentar

                            • Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

                              Jeg ønsker å gi Haglund noen elementære ting å drille på. Saker som er like aktuellt på alle nivåer:

                              1. Ved overtall i forsvar skal motstanders angrepsspillere markeres tett ALLTID.
                              2. ALDRI snu ryggen til skudd. (På mitt tidligere lag ble det bot på kr. 100,- til julebordskassa)
                              3. Midtbanespillere skal primært storme inn i feltet om en lagkamerat får overgang på kant.

                              Kommentar

                              • Johnny Sack
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jun 2007
                                • 127

                                Igjen meget variabelt i bakre rekke. Kippe gjør feil som koster flesk pluss at Steinar P er møkka kampen gjennom. Fremover går det altfor tregt og en del angrep som lover godt blir kastet bort enten ved at det blir spilt hjem(!) eller en håpløs feilpasning. MEN, i den gode perioden vi hadde i starten (eller midten) av 2. omgang så viser dette laget et stort potensiale synes jeg. Da samspillet flyter og de riktige løpene blir gjort, så er vi mye vassere enn Odd. Bare så synd at det kom fram altfor sjelden. Hvis Magga klarer å få dette til å sette seg så kan vi bli et jævlig godt lag. Er meget bekymra over kvalitetene bak dog...

                                Kommentar

                                • rælingen kanaris
                                  Kaptein Reketråler
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 1446

                                  Opprinnelig skrevet av LOMPA
                                  Kan vel ikke regne med at en middelmådig trener som Haglund ser dette.Var vel en grunn til ikke han var ønsket i Elfsborg mere
                                  God natt...
                                  Custodes
                                  I med og motgang

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    Opprinnelig skrevet av Herman
                                    LSK scorte ikke mål i dag. Men tre spillere som spilte for LSK i fjor, uten å score mål, Søgård, Solberg og Eriksen, de har derimot scoret i dag.
                                    Samt Gundersen og Castilla.

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2933

                                      Vi har to kanter som verken kan utfordre eller legge innlegg og når de først får til et greit innlegg så er det jo aldri noen inni boksen. Hvorfor skal vi alltid rulle opp på kant da? Hva er vitsen? Det samme skjer jo hver gang. Hvis vi på død og liv skal spille oss rundt på kant, en spillestil jeg er positiv til, hvorfor henta vi ikke da kanter som faktisk kan slå inn og utfordre? Og hvorfor fyller vi aldri på i feltet? Det er uforståelig for meg. Like uforståelig som tanken på at vår siste virkelige kant var Pål Strand. Forsvaret gidder jeg ikke engang å nevne, og resten av laget var også rævva. Var skremmende å se nivåforskjellen på Roger idag kontra forrige kamp. Bjørn er også helt borte, men Bjørn er Bjørn, det er greit. PVM må også begynne å involvere seg mer. Hver gang han får ball syns jeg han spiller støtte og vi trenger ikke to slike midtbanespillere.
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • Boing
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 711

                                        Mange som er overraskende skuffet over spill og resultat, selv etter att trenere og ledere i LSK har sagt att det vil ta tid å spille inn laget. Og når det er blitt sagt, så tror jeg på dem. Dem sier ikke slikt bare for å kødde med oss. Så ta det med ro og la oss se til høsten hvordan ståa er før vi høgger av huer og føtter på spillerne.

                                        Kommentar

                                        • Yellow-not-jella
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2009
                                          • 1606

                                          Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                                          håper jeg endelig kan få litt glede av at LKE spiller
                                          Uff, ble vel dessverre dagens den der...

                                          Kommentar

                                          Working...