Noen som har en skadeoversikt hos enga?
LSK - vif, Åråsen Stadion, søndag 15. april kl. 20.00
Collapse
X
-
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Uansett hvem lagene stiller med til start så blir dette ett knalltøft oppgjør.
jeg må ærlig innrømme at jeg håper Luke er klar for å starte i dette oppgjøret. En med riktig innstilling og agrisivitet og som kan gå på noen bakromsløp, samtidig som BBS slipper å være spydspiss. Få Johan over på kant, og synes Knudtzon bør starte på andre. Særdeles tvilsom til steinhard også gitt. Tror vi kan trenge foten til ringstad her.
Forslag til start 11'er
Sead
Jesper - Nystuen - Kippe - Ringstad
EK - Roger - PVM - Johan
Bjørn
LukeAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Thomassen skulle teste å trene med ball med på fredag - hans egne ord på TV2Zebra i går. Kone er vel invalid? VPG har problemer med hamstringen eller hva F*** det heter. Tipper ingen av de tre er klare til helga. Ogude er vel en ren maskin, så han er sikkert klart for nye tak og nye gule kort. Å få dratt på han ett gult kort så tidlig som mulig i kampen, kan være en stor fordel.Kommentar
-
I følge Billettservice sitt system er det kun 3896 ledige billetter igjen. Noe er holdt av til nettverkssalget, men med tanke på at det er 4 dager til kamp er dette meget oppløftende.
Her er det bare å be venner og bekjente om å få ut fingern!Kommentar
-
Hvorfor går det ikke å kjøpe billett til kanarifeltet på nett? #dumtspørsmål?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Edit: Kan i alle fall konstatere at det er lite billetter igjen.Last edited by Trondeo; 11.04.2012, 21:17.Kommentar
-
Kommentar
-
Noen med litt inside scoop som vet om Leigh skal spille back i denne matchen også?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar