Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
LSK - vif, Åråsen Stadion, søndag 15. april kl. 20.00
Ifølge Aftenposten så blir ikke Ogude klar for kamp, og at vif stiller med følgende lag:
(4-2-3-1): Hirschfeld – Leigh, Larsen, Muri, Nordvik – Singh, Hæstad – Fellah, Pusic, Nielsen - Pedersen
Håper Sead er klar til kamp. Logi sier vel selv til LSK.no at han er klar for å spille, og Faye Lund har vel spilt en del treningskamper, og har såvidt jeg har forstått gjort det bra i dem, til tross for en veldig ung alder. Men jeg håper å komme til Åråsen og se Ramovic i mål. Blir en spennende kamp dette, jeg gleder meg masse, og jeg har en fantastisk følelse på forhånd. Nå har jeg trua på at vi tar rotta på bydels svina. Flott er det også at så mange kommer til Åråsen. Forza Fugla <3
Jeg har satt sammen to startellevere basert på diverse avisers tips.
Mange spennende dueller i kampen og spesielt sentralt ser det tett ut. Vif er kjent for å sende frem en stopper og gjør nok dette mot oss også for å ta vare på Björn. Dette gjør at de trekker backene Leigh og Nordvik inn i banen og det kan bety rom for oss ute på kant. Jeg håper og tror at Erling vil komme til mange innlegg og det kan være viktig å brette ut spille vårt i bredden.
Jeg har god tro før kampen, men det hadde jeg jo tross alt i fjor også. *spent*
Mulighetene er bedre enn på lenge til å slå dem. Ogude ute, flaks for oss. Singh er god, men mye middelmådighet i backrekka. Nordvik er rask, og klarer Erling å slå gode innlegg? Med rytme som det heter.
Palmi må inn i kampen mye mer enn sist. Steinar hakke venstrebein, få inn Ringo hvis han ikke leverer. Og drit i løpene oppover kanten når kjippe ikke klarer å demme opp etter deg.
Björn må holde seg mer til rollen sin, ingen vits å raide å slå innlegg til nothing vøtt.
Petter kan gjerne kombinere på venstre, slå inn derfra!
Johan er en kongespiller, vis deg skikkelig fram. Har kamphumør, erfaring osv. Avgjør han?
Tilslutt; LSK sin skyld at vi ikke har en tung mann i boks til en sånn kamp. Uvurderlig her da.
NÅ MÅ MOTGANGEN VI HAR HATT SIDEN SEINSOMMERN 2007 STOPPE. VI VIL OG KAN VINNE DENNE!
Kommentar