Synd Björn!! Neste gang!§
LSK - vif, Åråsen Stadion, søndag 15. april kl. 20.00
Collapse
X
-
ligger hjemme med spysjuka og trodde ikke mine egne øyer når jeg kom ut av dass. makan til start. måtte ut å spy igjen.
Ellers det vanlige, vi har spillet, snytt for straffe en gang og feilaktig offisde på palmason. minner litt om rbk kampen dette. himmel og helvete om hverandre...Kommentar
-
Skjønner ikke hvordan dommeren overser den første straffa. Kan umulig ha trodd spilleren var på ball? Så han trodde at Björn gikk på tryne helt på egenhånd? WTF!
Omgangens beste; keepern til enga, jævlig god. Omgangens dårligste; dommerteamet med hard konkuranse fra forsvaret vårt. Palmi har også en dårlig dag.Kommentar
-
Et lag på banen siste 25, skaper fem enorme sjanser og gir dem ordentlig juling i duellene. Dette lover godt, men jeg merker at jeg ikke er fornøyd med Björns jobb som førsteforsvarer. Hadde Palmi fått gå hadde han scora, han har mye mer ro i sånne situasjoner enn landsmannen. Med ordentlig dømming ville det stått 3-1 nå. Med en normal TL-keeper ville det vært 6-1.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Skjønner ikek hvordan dommeren overser den første straffa. Kan umulig ha trodd spilleren var på ball? Så han trodde at Björn gikk på tryne helt på egenhånd? WTF!
Omgangens beste; keepern til enga, jævlig god. Omgangens dårligste; dommerteamet med hard konkuranse fra forsvaret vårt. Palmi har også en dårlig dag.Kommentar
-
Nei, den er klar fra alle vinkler. Finnes ikke unnskyldning for å ikke gi den. Er så jævla typisk disse kampene. 4 av 5 avgjort av elendig dømming i deres favør. Som påpekt til det kjedsommelige: Ikke faen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg vil ha inn Ringstad og Pedersen ut på høyra.
Forsåvidt er det skikkelig moro å se spesielt en ting. Hver gang søpla har vært i angrep, kan du se rundt Roger, og det ligger minst èn idiot rundt beina hans! Fy faen for en fysikk! Nesten så Kasey kan gå å legga seg!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kan jo nevnes at PVM gjorde LSK sin første straffescoring mot søpla i dette årtusenet i dag. Det sier vel sitt!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Nå har Vålerenga et halvt lag ute med skader, så dette er en match vi uansett skal klare å avgjøre på egenhånd. Vi får krysse fingrene for at vi er litt dyktigere til å sette sjansene i 2. omgang.Kommentar
-
Hvis ikke disse kommentatorene snart holder kjeft, så går jeg gjennom skjermen!
Og BBS er fantastisk - helt til det avgjørende øyeblikket. hver gang. Få inn Luke nå!!!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar