LSK - vif, Åråsen Stadion, søndag 15. april kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #81
    Swansea er da faen ikke døve, et lag med små ressurser som likevel vil spille ambisiøs fotball rakker man bare ikke ned på. Mener nå ihvertfall jeg. Man kan dra frem hjemmekampen mot Newcastle, men da bør man heller ikke glemme bortekampen mot Fulham. Possession på en dårlig og god dag. Spør Martin Jol hvilket lag han har følt seg mest sjanseløs mot i år, jeg tør vedde på at det ikke er en usual suspect han ville trukket frem.

    Og ikke alle lag har Ben Arfa, men vi har Björn

    Kommentar

    • Pingla
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 375

      #82
      Bjørn Arfa?
      ¯\_(ツ)_/¯

      Kommentar

      • angrybird
        Medlem
        Møteplager
        • Jan 2012
        • 80

        #83
        Kanskje jeg er for streng mot Swansea mtp. forutsetninger og alt det der, men Fulhamkampen var døøøøøv den og . Mot Arsenal derimot, der skal jeg innrømme at Swansea var i gohjørnet. Selvom kupongen gikk rakt ått helvette.

        Kommentar

        • angrybird
          Medlem
          Møteplager
          • Jan 2012
          • 80

          #84
          Opprinnelig skrevet av Mikki Mifsud
          La Palmi styre midten med Roger og få Petter frem!
          En interessant tanke. Tenker du da at PVM eller Andersson dekker venstrekanten? Selv mener jeg PVM er den beste kandidaten til denne posisjonen, selv om jeg helst ser han i en offensiv rolle sentralt. Faen så rart det er med en midtbanekabal hvor det er vanskelig å finne plass til folk igjen.

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #85
            Opprinnelig skrevet av reka
            Spiller liten rolle hvem som spiller best ball, det er måla som teller. Vi har stort sett hatt taket på søpla spillemessig. Det er imidlertid klart at de har mange spillere som kan avgjøre på egenhånd i troppen. Virker som de har mer guts enn oss når de kommer i skåringsposisjon.

            Personlig venter jeg på at pendelen skal svinge. Søpla har hatt medgang og flaks mot oss flere sesonger på rad. Det vil snu.
            Herunder også massiv dommerhjelp. Ref. f.eks. Hæstads som i full fart bare tok sats, sikta seg inn på anklene og klippa ned Kippe i fint driv inn i søplas sekstenmeter. Klar straffe i enhver liga, bare ikke i den norske kokos-ligaen. Vi takker NFF.

            Etterlyser mer kynisme fra våre spillere også i de kamper der vi er spillemessig best.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              #86
              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Herunder også massiv dommerhjelp. Ref. f.eks. Hæstads som i full fart bare tok sats, sikta seg inn på anklene og klippa ned Kippe i fint driv inn i søplas sekstenmeter.
              Glemmer aldri den jævla fellinga der. Jeg satt på indre bane rett foran situasjonen. Klareste straffa i manns minne.

              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                #87
                Håper virkelig Erling blir flyttet over på venstresiden, eller at Bolly starter. Leigh har seriøse tempoproblemer, så her tror jeg nøkkelen ligger. Vet ikke om søpla kommer til å legge opp samme taktikk som mot Viking, men de lå veeeldig høyt med backrekka, så her er det bare å kjøre på.

                ----------Luke---------
                ----------BBS----------
                Bolly--------------Johan
                -------Roger--PVM------
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  #88
                  Morten Stokstad ‏ @mortenstokstad
                  Keepertrøbbel i LSK foran storkampen mot VIF: Både Ramovic og Magnusson sliter med skade. Ramovic mest usikker.
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • *46*

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                    Morten Stokstad ‏ @mortenstokstad
                    Keepertrøbbel i LSK foran storkampen mot VIF: Både Ramovic og Magnusson sliter med skade. Ramovic mest usikker.
                    Samme mann melder også om at det blir repotasje fra Åråsen 12.30 på TV2Nyhetskanalen.

                    Kommentar

                    • glasgow
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2007
                      • 1252

                      #90
                      Så akkurat repotasjen på tv 2. Ramovich og Nystuen spiller i følge Kippe. Repotasjen ellers handlet om stemingen rundt disse kampene og om hvordan spillerne bygger seg opp til disse "derbyene" Bjamann ble også intervjuet og sa mye av det samme. Norges 2 beste supporterskarer og intimt og bla bla........

                      Kommentar

                      • Herman
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 1101

                        #91
                        Morten Stokstad ‏ @mortenstokstad
                        Ramovic skal være spilleklar mot Vålerenga. Espen Nystuen må kunne trene i morgen. 50/50.
                        Twitter

                        Kommentar

                        • Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

                          #92
                          Nå er det kun 150 billetter igjen på feltet i billettsystemet! I tillegg finnes det resterende billetter fra nettverkssalget, uvisst for meg hvor mange. Men jeg har hørt at det ligger på rundt 200.
                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

                          Kommentar

                          • Robiwan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 603

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Seb.R
                            Nå er det kun 150 billetter igjen på feltet i billettsystemet! I tillegg finnes det resterende billetter fra nettverkssalget, uvisst for meg hvor mange. Men jeg har hørt at det ligger på rundt 200.
                            Oj, ser ut som man må få ut fingern. Hvor kan man kjøpe billetter til feltet?
                            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                            Kommentar

                            • Seb.R
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 4159

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Robiwan
                              Oj, ser ut som man må få ut fingern. Hvor kan man kjøpe billetter til feltet?
                              LSK-Shop på Lillestrøm Torv. 130 billetter igjen på feltet i billettsystemet nå.
                              www.sebastianramsland.com
                              www.twitter.com/sebramsland

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7092

                                #95
                                Ny kandidat på topp-ti kleine og altfor lange intervjuer med Kippe og den sinte dvergen, her:

                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3209

                                  #96
                                  Burde være nok til å få maks tenning om noen kunne henge opp et bilde av den motbydlige dvergen på veggen i garderoben på Åråsen. Bare jeg ser det stygge trynet der så får jeg lyst til å slite noe i filler.

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av G-Man
                                    Burde være nok til å få maks tenning om noen kunne henge opp et bilde av den motbydlige dvergen på veggen i garderoben på Åråsen. Bare jeg ser det stygge trynet der så får jeg lyst til å slite noe i filler.
                                    Svennis gjorde en ting i garderoben før IFK møtte Hamburg i UEFA cup finalen - han viste frem vimplene til Hamburg hvor det sto at dem hadde vunnet UEFA cupen for 1982. Mer behøvde han ikke å gjøre før kampen. IFK vant 3-0.

                                    Så ett bilde av Doffen som "tramper på en fugl" burde holde i all hovedsak som motivasjon.

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2936

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                                      Burde være nok til å få maks tenning om noen kunne henge opp et bilde av den motbydlige dvergen på veggen i garderoben på Åråsen. Bare jeg ser det stygge trynet der så får jeg lyst til å slite noe i filler.
                                      Men vil vi at hele laget skal få spysjuken rett før kamp da? Jeg får akutte brekninger med en gang jeg ser fyren hvertfall. Det mest irriterende med fyren er jo at han typisk for alle spillere som begynner å spille for enga elsker plutselig elsker klubben så høyt! Svin! I tillegg åpner han ikke munnen mens han snakker. Utrolig irriterende det også. Ingenting fryder meg mer enn at Roger tar han fullstendg ut av kampen på søndag. Kom igjen a fugla!
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • Ungfugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Dec 2011
                                        • 113

                                        #99
                                        FORZA FUGLA!!! Har kjempegod følelse, i år tar vi rotta på dem. Vi viste hva vi kan mot RBK, så dette blir ren søppelslakt. Håper å se Hæstad bli båret ut av banen etter å ha blitt taklet opp på sjette rad av Roger. Dette blir en konge match! FORZA FUGLA!!!

                                        Kommentar

                                        • heidar
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2128

                                          Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                          Men vil vi at hele laget skal få spysjuken rett før kamp da? Jeg får akutte brekninger med en gang jeg ser fyren hvertfall. Det mest irriterende med fyren er jo at han typisk for alle spillere som begynner å spille for enga elsker plutselig elsker klubben så høyt! Svin! I tillegg åpner han ikke munnen mens han snakker. Utrolig irriterende det også. Ingenting fryder meg mer enn at Roger tar han fullstendg ut av kampen på søndag. Kom igjen a fugla!
                                          0,1 % av oss har ment dette lenge: http://debatt.kfl.no/showthread.php?...light=h%E6stad
                                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                          Endelig er mørketida over.

                                          Kommentar

                                          Working...