LSK - vif, Åråsen Stadion, søndag 15. april kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rælingen kanaris
    Kaptein Reketråler
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 1445

    Søpla blir redda av at de har tippeligaens beste keeper... Fy faen, han er god
    Custodes
    I med og motgang

    Kommentar

    • LOMPA
      I karantene
      Bøffelpromp
      • Apr 2012
      • 17

      Opprinnelig skrevet av Paddis
      Luke, hvordan kunne du?
      Berntsen, hva med straffe og rødt kort?!

      Bjørn, du kunne avgjort alene, blitt evig helt, skutt deg til større liga. Du mangler 1 ting - målteft!!
      Han Luke kan vel returneres til Amerika igjen.

      Kommentar

      • lobolars
        Medlem
        Hoffnarr
        • Mar 2010
        • 64

        Ringen har aldri hatt så mange feil i en kamp som det SP har.Særlig de 2 siste kampene.Hvorfor f får ikke han sjansen da!!!!!!!!!!!

        Kommentar

        • Stan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1075

          Opprinnelig skrevet av LOMPA
          Han Luke kan vel returneres til Amerika igjen.
          Fredrik sliter jo med det samme...

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Opprinnelig skrevet av Rune
            Jepp, vi styrte matchen, og skapte masse sjanser, men følte du deg trygg alle de gangene Håvard Nielsen utfordret Westerberg?
            Vi har et ræva forsvar og det er alltid skummelt, men det betyr ikke at vi ikke var langt bedre enn enga i denne kampen.

            Kommentar

            • Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

              Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
              Søpla blir redda av at de har tippeligaens beste keeper... Fy faen, han er god
              Redninga på skuddet til Roger der er latterlig bra. Men likern ikke uansett, så derfor ser jeg på BBS som banens absolutte gigant.

              Vi er best i hele kampen, utenom de ti første minuttene i hver omgang. Det er vanvittig at vi ikke får 2 (kanskje 3) straffer, at BBS ikke scorer 3, at Petter ikke setter sin andre og at Rodgers ikke setter sin mulighet. For å ikke nevne Kippe som var centimetere ifra å nok engang bli helt.

              Blir forsvaret samspilte trur jeg vi har de riktige spillerne. så 2-3 ganger at det var kun backene eller midtstopperne som var med tilbake på kontringene til slumsøstrene. Trur litt av grunnen til det er at vi spiller med veldig, veldig offensive backer under Haglund. Ser nesten ut som ideene til backspillet er henta fra City..
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Opprinnelig skrevet av Stan
                Fredrik sliter jo med det samme...
                Fredrik er mye bedre som førsteforsvarer, mye raskere i beina, timer løpene mye bedre, er bedre i duellene og har litt bedre målteft.

                I tillegg er han lokal og 10 år yngre.

                Rodger har ikke gjort noe inntrykk på de kampene han har hatt og når Fredrik er tilbake så ser vi nok lite av Rodger på laget.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  jaja, godt vi ikke fikk noe mål mot på slutten, det hadde vært typisk.

                  Bra spill generelt. Vi styrer midten og kommer til hauger med sjanser. BBS viser seg som en sykt god spiller som mangler litt på målteften.

                  Det jeg har sett av Rodger har skuffa meg hittil. virker dårlig som førsteforsvarer, treg, urutinert i forhold til alderen, dårlig i duellspillet og absolutt ingen goalgetter. Hadde venta mer fra han, gleder meg til Fredrik er tilbake.



                  Gleder meg også til vi får i gang Stoor, vi trenger backer.
                  Fredrik er heller ingen goalgetter. jeg hater å gjenta meg selv på dette, men vi har fortsatt ingen som er i stand til å finne målet.
                  Når det er sagt, så har vi fortsatt elleve nye spillere som trenger tid til å bli et lag og vi har hatt en tøff sesongstart med kun ett tap. Hvis spillerne holder psyken oppe, blir dette bare bedre.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • A.Bilet
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2005
                    • 808

                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Rodger har ikke gjort noe inntrykk på de kampene han har hatt og når Fredrik er tilbake så ser vi nok lite av Rodger på laget.
                    Må ikke glemme scoringen mot Rosenborg da. Han kunne scoret i dag også. Bare tilfeldig at han ikke avgjør i dag. Han er nok ikke hentet som noe førstevalg på topp heller, den dagen Fredrik er tilbake.
                    A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                    Twitter-bruker

                    Kommentar

                    • Rune
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2008
                      • 1229

                      Hvis ikke Stoor er klar til neste kamp, synes jeg vi skal kjøre på med Scheel på høyrebacken og Ringstad på venstreback. Vi få orden på det defensive. Westerberg har fått nok sjanser til å vise at han duger. Tror ikke noen kamper på benken hadde gjort noe.
                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        "Vålerenga suger jo pikk og kjøper dommere hele veien!!!"

                        AHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! Århundrets kommentar!! Jeg ELSKER deg!!!
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • ragnarrock
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 937

                          hva tenker folket om venstreving? kombien av palmi og steinar er jo rett og slett kjedelig.. faen så lite vi skaper på venstre utenom når bjørn får en ball der og drar seg inn.. blir så utrolig lett å lese spillet vår da synes jeg..
                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                          -RagnarRock-

                          Kommentar

                          • holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

                            Alt i alt så burde vi definitivt tatt 3 poeng her. Dog skal det sies at en del endret seg da Muri måtte av banen. Kort oppsummert så ble vi snytt for ei straffe, burde satt ballen i mål sjøl, og forsvaret tok seg kraftig opp etter en ræva start. Jeg er absolutt ikke ute etter syndebukker i denne kampen, men Steinhard nærmer seg vel snart sin "best før dato"?

                            Ellers vil jeg gi stor skryt til vår nye trener, han er 110 % profesjonell både foran og utenfor kamera. Håper vi beholder han lenge.
                            Hilsen Anders

                            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1555

                              Opprinnelig skrevet av holmiz
                              Jeg er absolutt ikke ute etter syndebukker i denne kampen, men Steinhard nærmer seg vel snart sin "best før dato"?
                              Jeg er egentlig vel så skuffet over Jesper - som tross alt kostet noen millioner. Han fikk kjørt seg kraftig mot Håvard Nielsen i dag, og har etter mitt syn fortsatt til gode å spille en veldig god match.

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                                hva tenker folket om venstreving? kombien av palmi og steinar er jo rett og slett kjedelig.. faen så lite vi skaper på venstre utenom når bjørn får en ball der og drar seg inn.. blir så utrolig lett å lese spillet vår da synes jeg..

                                Blir vel fort Andersson sin plass når Fredrik er tilbake.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Vi må være Norges svar på Liverpool, helt for jævli hva vi klarer å misse på. Nilsen er en våt drøm av en kantspiller, alt Erling ikke er i nærheten av offensivt. Når skal Erling stole på farta si?? Han blir jo faen meg løpt opp av Dawda Leigh(!!!) ved en anledning! Westerberg sliter mer enn landsmannen sin i Brann, det sier sitt. At det er Haglund som har hentet ham fremstår som en gåte, mannen kan ikke lenger bruke treningsmengde som unnskyldning, han har åpenbare tempoproblemer. I en backfirer som allerede sliter avsindig med tempo og alderdom. Palmi sliter også stort, venstrekanten er og blir en hodepine. Blir den noen gang borte egentlig? Takk gud for Roger, han gjør ingen ny RBK-kamp, men han er limet som gjør at vi ikke blir løpt over.

                                  Mye å glede seg over, men jeg ser konturene av en ny neglebitersesong. Vi henger ikke sammen defensivt, og vi putter ikke sjansene våre.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13272

                                    Gud er trygdemisbruker.

                                    Kommentar

                                    • WAK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 964

                                      Kan ikke si meg mer enig. Kan ikke fatte at folk klager på Steinar uten og nevne Jesper. Steinar var dårlig i dag men Jesper er ræva. Jesper har i mine øyne vært ræva lenge. Har gitt han litt tid og håpet han skulle bli bedre men nå er det på tide med benken. En ting er at han er lagets treigeste spiller men han selger seg jo nesten hver gang han blir utfordra av en rask spiller.

                                      Synes Haglund er ok til å gjøre bytter men at han ikke bytter ut Jesper med enten Ringstad eller Scheel i dag er helt utrolig. Jesper har problemer med Nielsen fra første minutt i dag. Så at midtbanespillerne/midtforsvaret begynte å gå i sikring bak Jesper flere ganger når Nielsen utfordra utover i kampen.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Søplafolk som vifter med flagg på Torv-feltet, det er provoserende det! Det slår visst aldri feil det der.

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Søplafolk som vifter med flagg på Torv-feltet, det er provoserende det! Det slår visst aldri feil det der.
                                          God jobb av LSK på hovedtribunen i dag. Ingen aper å se på felt F el G, tydelig at de lærte etter RBK kampen.
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...