KFL og LSK samarbeider med COOP ØST

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    KFL og LSK samarbeider med COOP ØST

    Sammen skal vi klare å verve flere COOP medlemmer og i den forbindelse lanser vi en kampanje som gjelder ut uken på følgende Mega butikker: Mega Skjettentoppen, Sørumsand, Gjerderum, Lillestrøm, Metrosenteret, Fjellhamar og Hagan.



    Dersom du melder deg inn i COOP på nevnte Mega butikker, mottar du 2 billetter til LSK-Tromsø 24/09 kl 1600. Er du medlem fra før så kan du printe ut vedlegget som ligger nederst, fylle ut skjema og levere det på samme butikker og motta det samme.



    Resten av året kan du støtte KFL og LSK hver gang du handler i Coop Øst sine butikker og stormarkeder.


    Lillestrøm Sportsklubb og Coop Øst har en samarbeidsavtale som gir en unik inntektsmulighet for LSK. – samtidig som du som privatperson får 1% kjøpeutbytte på alt du handler og rabatter hos samarbeidspartnerne.



    Desto mer du handler i Coop Øst – dessto mer penger sparer du – og desto mer penger tjener LSK.


    Coop Obs!, Coop Mega eller Coop Prix har alt du og familien trenger. De nærmeste butikkene er:



    Coop Obs! Lillestrøm
    Coop Obs! Lørenskog
    Coop Mega Lillestrøm
    Coop Mega Metro
    Coop Mega Skjettentoppen
    Coop Mega Fjellhamar
    Coop Mega Sørumsand
    Coop Mega Hagan
    Coop Mega Gjerdrum
    Coop Prix Slattum
    Coop Prix Skedsmokorset
    Coop Prix Kurland
    Coop Prix Løvenstad



    Last ned dette skjemaet, og kom dere i butikken, det kan faktisk bli snakk om millioner av kroner til LSK her, og for en gangs skyld kan vi virkelig bidra :

  • lp
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2003
    • 223

    #2
    1% kjøpeutbytte har ikke så veldig mye å si for meg. det jeg lurer på er hva får LSK? 1% 5% Eller en avtalt summ uansett hvor mange som melder seg inn
    Skjetten gutta
    Wenche Myhre,
    "Muligens Hooligans" ;)

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #3
      Opprinnelig skrevet av lpk
      1% kjøpeutbytte har ikke så veldig mye å si for meg. det jeg lurer på er hva får LSK? 1% 5% Eller en avtalt summ uansett hvor mange som melder seg inn
      Det er hemmelig....men som sagt, det er snakk om millioner...men det avhenger at folk melder seg inn, og handler litt også da selvfølgelig.

      For på rimi/ica skal man ikke handle, de sponser vif, og rema sponser rbk.

      Valget er enkelt folkens, velg Coop og støtt Fugla med masse spenn.

      Petter

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        Viktig det der med at fansen er bevist på hvilken tillbyder man velger. Coop, ikke Ica. Riis ikke Hurtigruta. NetCom ikke Telenor m.m.

        Det jeg lurer på er: Hvis jeg drar til Coop, melder meg inn og handler for en tusenlapp... Det står; "meld fra at du vil støtte LSK". Hvordan kan jeg sikre at denne Coop-ansatte faktisk loggfører meg som "LSK-avtalen"? For så vidt jeg ser er det ingen slipp for nye medlemmer eller spesiell referanse etc. Holder det virkelig å bare "melde fra"? Får man noen dokumentasjon på at de har logget riktig?

        Noen som har prøvd dette i praksis?

        PS: Jeg er ikke paranoid, bare interesert.

        Kommentar

        • sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

          #5
          Opprinnelig skrevet av Ola
          Viktig det der med at fansen er bevist på hvilken tillbyder man velger. Coop, ikke Ica. Riis ikke Hurtigruta. NetCom ikke Telenor m.m.

          Det jeg lurer på er: Hvis jeg drar til Coop, melder meg inn og handler for en tusenlapp... Det står; "meld fra at du vil støtte LSK". Hvordan kan jeg sikre at denne Coop-ansatte faktisk loggfører meg som "LSK-avtalen"? For så vidt jeg ser er det ingen slipp for nye medlemmer eller spesiell referanse etc. Holder det virkelig å bare "melde fra"? Får man noen dokumentasjon på at de har logget riktig?

          Noen som har prøvd dette i praksis?

          PS: Jeg er ikke paranoid, bare interesert.
          Jeg er medlem. Ble det i forrige uke. Lillestrøm får en sum når jeg melder meg inn, og det er når jeg melder meg inn jeg blir registrert i systemet som LSK, slik at LSK får prosenter av det jeg handler for. Så etter jeg har meldt meg inn, er det bare å handle som faen, kan jo være jeg sikrer finansiering til en spiller med alle disse bleiene jeg hele tiden kjøper;-)

          Petter

          Kommentar

          • PA
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 500

            #6
            Ola Skrevet: 10:22 - Torsdag 01 Sep 2005 Tittel:

            --------------------------------------------------------------------------------

            Viktig det der med at fansen er bevist på hvilken tillbyder man velger. Coop, ikke Ica. Riis ikke Hurtigruta. NetCom ikke Telenor m.m.

            Det jeg lurer på er: Hvis jeg drar til Coop, melder meg inn og handler for en tusenlapp... Det står; "meld fra at du vil støtte LSK". Hvordan kan jeg sikre at denne Coop-ansatte faktisk loggfører meg som "LSK-avtalen"? For så vidt jeg ser er det ingen slipp for nye medlemmer eller spesiell referanse etc. Holder det virkelig å bare "melde fra"? Får man noen dokumentasjon på at de har logget riktig?

            Noen som har prøvd dette i praksis?

            PS: Jeg er ikke paranoid, bare interesert.

            kom på Mega på Metro og spørr etter PA, så skal jeg få ordnet det

            Kommentar

            • PA
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 500

              #7
              Opprinnelig skrevet av PA
              Ola Skrevet: 10:22 - Torsdag 01 Sep 2005 Tittel:

              --------------------------------------------------------------------------------

              Viktig det der med at fansen er bevist på hvilken tillbyder man velger. Coop, ikke Ica. Riis ikke Hurtigruta. NetCom ikke Telenor m.m.

              Det jeg lurer på er: Hvis jeg drar til Coop, melder meg inn og handler for en tusenlapp... Det står; "meld fra at du vil støtte LSK". Hvordan kan jeg sikre at denne Coop-ansatte faktisk loggfører meg som "LSK-avtalen"? For så vidt jeg ser er det ingen slipp for nye medlemmer eller spesiell referanse etc. Holder det virkelig å bare "melde fra"? Får man noen dokumentasjon på at de har logget riktig?

              Noen som har prøvd dette i praksis?

              PS: Jeg er ikke paranoid, bare interesert.

              kom på Mega på Metro og spørr etter PA, så skal jeg få ordnet det :P

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #8
                hvis du er medlem allerede så får du et skjema som overfører deg til "LSK medlemskapet i coop øst" hvis ikke så får melder du deg inn vanlig, og da sier du at du skal støtte LSK, skriver betjeningen det på den blanketten, resten ordner coop øst. (hvis jeg ikke har bomma totalt da, jobber også på mega, men i feil avdeling )
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Gjelder det bare butikkene som er nevnt i starten av tråden, eller kan de som bor på steder som f.eks Kolsås :wink: benytte seg av dette i sin nærbutikk...?
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Gjelder det bare butikkene som er nevnt i starten av tråden, eller kan de som bor på steder som f.eks Kolsås :wink: benytte seg av dette i sin nærbutikk...?
                    Du må MELDE deg inn i de butikkene som er nevnt, men du kan handle overalt hos Coop Østs butikker.

                    Petter

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av petter
                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Gjelder det bare butikkene som er nevnt i starten av tråden, eller kan de som bor på steder som f.eks Kolsås :wink: benytte seg av dette i sin nærbutikk...?
                      Du må MELDE deg inn i de butikkene som er nevnt, men du kan handle overalt hos Coop Østs butikker.

                      Petter
                      Okey rekker ikke melde meg inn denne uken, men det er ikke sånn at man må melde seg inn denne uken? Det gjelder vel forhåpentligvis bare hvis man vil ha billetter til Tromsø matchen?
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • blue
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2004
                        • 1429

                        #12
                        Hvordan vet jeg at mitt medlemskap i COOP støtter LSK?
                        Får jeg et eget LSK-COOP medlemskort som skiller meg fra andre, vanlige medlemmer av COOP??
                        Fugla 4 Life!

                        Kommentar

                        • blue
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 1429

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Ola
                          Viktig det der med at fansen er bevist på hvilken tillbyder man velger. Coop, ikke Ica. Riis ikke Hurtigruta. NetCom ikke Telenor m.m.
                          Artig at nettopp Hurtigruta holder til i lokaler på Åråsen!
                          Fugla 4 Life!

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Opprinnelig skrevet av petter
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            Gjelder det bare butikkene som er nevnt i starten av tråden, eller kan de som bor på steder som f.eks Kolsås :wink: benytte seg av dette i sin nærbutikk...?
                            Du må MELDE deg inn i de butikkene som er nevnt, men du kan handle overalt hos Coop Østs butikker.

                            Petter
                            Okey rekker ikke melde meg inn denne uken, men det er ikke sånn at man må melde seg inn denne uken? Det gjelder vel forhåpentligvis bare hvis man vil ha billetter til Tromsø matchen?
                            Det stemmer. Dette er etter det jeg husker en 3årsavtale mellom Coop og LSK.

                            Petter

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av blue
                              Hvordan vet jeg at mitt medlemskap i COOP støtter LSK?
                              Får jeg et eget LSK-COOP medlemskort som skiller meg fra andre, vanlige medlemmer av COOP??
                              Nei, men når du melder deg inn, så blir det lagt inn i systemet til Coop. Du får dessverre ikke noe synlig bevis på det.

                              Petter

                              Kommentar

                              • woody
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 374

                                #16
                                På Mega Metro sa de at Lillestrøm får samme prosent som medlemmet, nemlig 1% av all handel. Hvis det er 3.000 som registrerer seg og alle handler for 20.000, blir vel det 600.000 til klubben ?
                                woody

                                Kommentar

                                • Håkon Henriksen
                                  Administrator
                                  • Nov 2003
                                  • 6411

                                  #17
                                  Mange bekker små, blir til stor elv......
                                  Håkon Henriksen
                                  -
                                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                  -
                                  ALT FOR FUGLA

                                  Kommentar

                                  Working...