Rekruttlaget 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6101

Rekruttlaget 2012

Ser det er kamp i hallen i dag. Skulle gjerne vært der men det blir litt for lang reise for en mandagskveld.

Lagoppstillingen ser veldig spennende ut, og hadde vært morsom å se. Anbefaler de som bor næremere å ta turen.

Dette er laget:
    Logi
    Stoor - Scheel - Høibråten - Ringstad
    Ohi - Ruben - Holmedal - Bolly
    Furseth
    Osvold

http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...b7C_wtjYWA.ips

Hele forsvarsrekka hadde vært veldig spennende å se. I tillegg hadde det vært spennende å se hvordan nivået til de to spissene er. Osvold har jo putta en rekke mål, og Furseth har vist seg som en av de mest lovende på juniorlaget og banker på døra til G18-landslaget.
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

takket være twitter vet vi at LSK leder 2-1 ..

andre målet var av Bolly, Logi har reddet straffe..
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• otho
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2004
      • 183

2-2 i følge sms
      eLSKe i gode og onde dager....
      eLSKe til døden skiller oss av....
      å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

Kommentar

• Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

3-2 i følge Simon Mesfin

Kommentar

• otho
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2004
          • 183

3-2 J.Osvold

Kommentar

• ragnarrock
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 937

4-2 ifølge twitter..

-RagnarRock-

Kommentar

• otho
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Nov 2004
              • 183

4-2 oji

Kommentar

• ragnarrock
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 937

Opprinnelig skrevet av otho
                4-2 oji
                Oji? er det spissen i Brann? eller har vi fått en ny spiller? selvmål av strømmen?

-RagnarRock-

Kommentar

• BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

Noen som vet hvordan Ringen gjorde det?

Vi trenger sårt foryngelse og et venstreben i vår bakre firer.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Noen som vet hvordan Ringen gjorde det?

Vi trenger sårt foryngelse og et venstreben i vår bakre firer.
                    Men BennyLem var ikke død

Selv er jeg litt spent på hvordan Holmedal gjorde det.

Kommentar

• Fotball24/7
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2008
                      • 266

Noen som var å så kampen? Selv spent på hvordan Holmedal gjorde det(Aurskog gutt) og ikke minst Stoor.
                      Dette er en ball

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

Er det lov å håpe på en bedre dekning av både rekrutt- og juniorlag i fremtida? Bare nevner at Sarpsborg hadde liveoveføring da juniora deres møtte våres for noen uker siden.

Kommentar

• A.Bilet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2005
                          • 808

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Er det lov å håpe på en bedre dekning av både rekrutt- og juniorlag i fremtida? Bare nevner at Sarpsborg hadde liveoveføring da juniora deres møtte våres for noen uker siden.
                          Enig. Det burde ikke være noe problem. Sikkert noen fra KFL eller lignende som gledelig vil liveoppdatere frivillig for LSK.no.
                          A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• okb
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2377

Hei GIFKanari!

Dette er selvsagt noe vi ønsker å gjøre selv også, men slik situasjonen er nå så har vi ikke kapasitet. Hvis det finnes folk her på forumet som ønsker å gjøre en jobb for LSK.no, så er det bare å sende meg en mail på okb@lsk.no.

mvh
                            Ole K / LSK
                            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• lobolars
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Mar 2010
                              • 64

Både Stoor og Ringen spillte veldig bra idag.Ringen hadde to assist.Stoor hadde en meget god 1 omg,men ble vel sliten og byttet ut tidlig i andre.Osvold er en meget god måltyv som vi hadde trengt på 1 laget.Ellers mye bra spill

Kommentar

• GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

Opprinnelig skrevet av okb
                                Hei GIFKanari!

Dette er selvsagt noe vi ønsker å gjøre selv også, men slik situasjonen er nå så har vi ikke kapasitet. Hvis det finnes folk her på forumet som ønsker å gjøre en jobb for LSK.no, så er det bare å sende meg en mail på okb@lsk.no.

mvh
                                Ole K / LSK
                                Takker for rapt svar!

Skjønner at det er et kapasitetsproblem, samtidig mener jeg dette absolutt burde settes høyt på lista over prioriteringer. Vi har et juniorlag med to interkretsmesterskap bak seg og en ny satsing i klubben som helhet. Vi har en erkefiende som nærmest får alt i fanget av kommunen sin, skal vi holde følge må alt bli enda mer profesjonalisert. Skal prøve å ta noen turer og kan gi rapporter, men tør ikke binde meg til noe offisielt her

Kommentar

• okb
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2377

Takker for rapt svar!

Skjønner at det er et kapasitetsproblem, samtidig mener jeg dette absolutt burde settes høyt på lista over prioriteringer. Vi har et juniorlag med to interkretsmesterskap bak seg og en ny satsing i klubben som helhet. Vi har en erkefiende som nærmest får alt i fanget av kommunen sin, skal vi holde følge må alt bli enda mer profesjonalisert. Skal prøve å ta noen turer og kan gi rapporter, men tør ikke binde meg til noe offisielt her
                                  Som nevnt over. Bare meld interesse så har vi så mye plass vi bare ønsker oss på lsk.no.

Det står ikke på ønsket, det står på kapasiteten. Vi har tidligere skrevet mye om rekrutt- og juniorlaget. Det ønsker vi selvsagt fremdeles å gjøre :-)
                                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Sultanen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2005
                                    • 257

En liten oppdatering fra dagens kamp mot Strømmen 2.

LSKs startellever mot Strømmen 2 (4-4-2): Stefan Logi Magnusson - Fredrik Stoor, Isak Scheel, Marius Høibråten, Stian Ringstad - Ohi Omoijuanfo, Ruben Gabrielsen, Joakim Holmedal, Mathis Bolly - Markus Furseth, Joachim Osvold

Innbyttere: Vetle Dragsnes 45 min for Joakim Holmedal, Marcus Kveen 30 min for Fredrik Stor, Fredrik Witzøe ca 15 min for Markus Furseth.

Frisk åpning fra Lillestrøms side med høyt tempo og få touch. Strømmen er nesten ikke nær ballen første 10 min og flott volley scoring etter 3 min av Osvold etter innlegg fra Ringstad. Deretter faller tempo og Lillestrøm blir mer omstendelige med flere touch og kampen jevner seg ut. Strømmen utligner og brenner et straffespark som logi holder fast før Bolly scorer på et soloraid. Strømmen utligner nok en gang før Osvold scorer med en heading. Strømmen henger ikke helt med siste 15 min og Ohi scorer med en heading på corner. Sluttresultat 4-2. Ikke noen høydare av en kamp. Burde være større forskjell på disse lagene.

Logi: Spiller en grei kamp. Glipper en dødball som fort kunne resultert i baklengs. Redder straffe som han holder fast. Ikke satt på de store prøvene.
                                    Stoor: Bra kamp. Var veldig frisk offensivt, mange gode løp og intiniativ på høyresiden. Ingen store feil bakover.
                                    Scheel: OK kamp. Har en stor blemme hvor han bør avklare men prøver å drille seg ut som resulterer i baklengs. God offensivt med flere gode raid.
                                    Høibråten: Bra kamp. Gjør knapt en feilpasning i løpet av kampen. Ser ut som sikkerheten selv.
                                    Ringstad: OK kamp. Frisk offensivt til tider, men har en del pasningfeil. God kontroll på sin side.
                                    Ohi: Skuffende kamp til tross for scoring. Er utrolig omstendlig og mye feilpasninger.
                                    Ruben: Svak første omgang, men jobber hardt og spiller seg opp utover kampen.
                                    Holmedal: Ikke noen stor kamp, men jobber hardt og står på. Blir tatt av til pause.
                                    Bolly: Ok kamp. Flere gode raid langs siden hvor han får brukt farta og flott scoring. Blir borte i lange perioder og har en del feilpasninger.
                                    Furseth: Løper mye og er god som førsteforvarer. Blir mye nesten offensivt og kommer ikke til avslutninger i denne kampen.
                                    Osvold: Bra kamp. Løper mye og er i likhet med Furseth god som førsteforsvarer. Ser ut som en skikkelig målscorer og går på løp i rommet hele tiden. To nydelige scoringer.

Kommentar

• DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4260

lsk.no 4-2 over Strømmen

Dine - og våre - bønner er hørt, GIFKanari!
                                      Veldig bra og kjapt ekspedert, Ole Kristian!
                                      Elska þetta félag

Kommentar

• 007

Har hørt at Osvold hinket av banen et par minutter før slutt med noe som så ut som en kraftig overtråkk.
                                        Noen som kan bekrefte dette?

Håper i så fall han er kjapt tilbake for han virker som et stort talent.

Kommentar

Working...