Rekruttlaget 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    Lillestrøm 2 spiller hjemme i hallen mot Bøler i dag kl 19.00.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
      Mens vi skal jakte opprykk i høst, er det en trøst å se andre TL-klubber som sliter i 2.div. Søpla, Godset, Stabæk, Tromsø, Molde og Aalesund ligger alle på nedrykk i sine 2. div. avd...


      Avd.1: https://www.fotball.no/System-pages/...amentId=130244
      Avd.2: https://www.fotball.no/System-pages/...amentId=130245
      Avd.4: https://www.fotball.no/System-pages/...amentId=130247
      Er sikker på at mange av laga vill ned ,koster fort noen mill ekstra i 2 div kontra 3 div.

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Er sikker på at mange av laga vill ned ,koster fort noen mill ekstra i 2 div kontra 3 div.
        Det er vel også begrensninger på hvor mange spillere over en gitt alder som kan spille for rekruttlaget?

        Kommentar

        • sten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 873

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Er sikker på at mange av laga vill ned ,koster fort noen mill ekstra i 2 div kontra 3 div.
          tror ikke d er så mye dyrere for tipprligalag med lag i 2.div, men for klubber som har 1.laget sitt i 2.div er det nok dyrt med tanke på lønninger. se f.eks på 2.div avd 1. Elverum,Nybergsund,Raufoss,Larvik,Birkebeineren,Gr orud,Valdres,Tønsberg,Lillehammer,Gjøvik,Horten,vi f2,godset2 og Brummundal. Er ikke så lange reiser dette i 2.div.

          Kommentar

          • sten
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2005
            • 873

            Hvordan gikk kampen i dag?

            Kommentar

            • Poreto
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Nov 2011
              • 105

              Opprinnelig skrevet av sten
              Hvordan gikk kampen i dag?
              Vant 2-1 ifølge LSK på twitter

              Kommentar

              • Egumen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Sep 2011
                • 202



                Her står det litt om kampen! Westerberg scorte tydeligvis et fint mål, morro

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  Rekruttfugla vant 1-0 borte mot Fjellhamar i går. Osvold putta målet i følge lsk.no:


                  Veit ikke noe særlig om laget, men fikk med meg at Kippe, Søgård, Nystuen og Westerberg representerte de mer rutinerte fra A-stallen
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Ny kamp i dag i Hallen kl 1900 mot Lørenskog ,regner med at Fofana spiller denne kampen.......Samme med en haug av andre a spillere ...Her er det bare og møte opp.....

                    Kommentar

                    • jonfugl
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jun 2009
                      • 181

                      Noen som skal dit som kan skrive referat fra kampen her?

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Jeg skriver live fra hallen her er laget ...
                        Furseth starter på benken og inn kommer Tønnesen..

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Sead ikke klar enda . Dette må være tidenes lag i 3 div og alt annet en utklassing her blir latterlig. Hauger står over samme med Bolly liten kjnning etter kampen sist... Johan er tilbake fra spesialist behandling i tyskland og er snart klar igjen.Rustabakken og Robin Karlsen starter for lørenskog. Tommy Berntsen sier se opp for lørenskog spiller nr 8 Mathias Egge Kvalheim 15 år gammel og et kjempetalent

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Blir sikkert mange skriveleif her og rotete men det får dere klare dere med .
                            Kampen igang.
                            2 minutter stillingskrig
                            Fofana med herlig hælspark tik Fredrik keeper kommer ut og redder.
                            5 minutter 1-0 Fredrik assist Petter
                            8 minutter 1-1 nr 8 på Lørenskog. Fin kontring .
                            Lsk kjører nå og triller mye ball,men lørenskog er bra på kontringer.
                            Roger med mye feilpasninger nå og virker ikke med i det hele tatt.
                            Fofana er leken.
                            15 frispark Lsk fra 20 meter Vågan skyter og til corner som ikke blir noe av.
                            Lsk har mye ball men stopper opp ved 16 meteren, lørenskog er ikke over midten nå ..
                            Fofana klart best her nå herlig teknikk og driv med ballen.

                            Vågan med herlig stikker til Tønnesen som bommer på mål fra skrått hold stor sjanse.. Lsk kjører nå.
                            22 minutter 1-1.
                            24 min Lørenskog med halvsjanse
                            Roger med nok en hårreisende pasning og får huden full her nå av Nystuen.
                            Roger får snart gult nå ,han er ikke med i det hele tatt.
                            33 min nå og nå er det mye rart her .Powell er forbanna.. Med god grunn Lørenskog har tatt over.Haglund kjefter på Roger nå og Ruben er forbanna over innsatsen hans. Jeg hadde tatt han av banen med en gang makan .
                            39 nå og Lsk har tatt over igjen men Lørenskog tette bakover.
                            43 Fredrik skudd keeper slår til corner.
                            45 minutter Fofana dribler 2 mann men skyter like utenfor.... Pause..
                            Lsk klart best men kommer ikke til store sjanser ,temaet i hallen er Rogers utrolig dårlige holding til 3 div kamp. Haglund tar han av av banen og står lenge og diskuterer med han ... Roger går rett ut av hallen uten og snakke med noen...
                            Last edited by tullebukk; 03.09.2012, 18:49.

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              2 omg tar jeg her..
                              Roger ut og inn kommer Simen Nordermoen som går ned på back, Westerberg inn sentralt.
                              Fredrik ut og inn kommer Furseth.
                              Fofana ut på kant.. Så spisser nå er Tønnesen og Furseth.
                              Pussig her nå alle venter på dommern, hvor er han venta 10 minutter nå..Jøss dommern på plass.
                              kampen igang...Nøyaktig 88 tilskuere på plass i dag.
                              47 min frispark 19 meter lørenskog Rustabakken og da pleier det og bli mål og for et Mål 1-2.
                              49 min 2-2 FOFANA herlig skudd fra ca 16 meter.
                              54 min Osvold skal inn
                              55 min Osvold inn Holt ut. Tønnesen ned på plassen til Holt , Osvold spiss.
                              57 min Gashi kjører rund med alle og sentrer til Aukeberg som scorer enkelt 2-3.
                              61 corner Lsk etter herlig løp av Osvold
                              Fofana nære 10 cm utafor.
                              Fofana virker sliten nå.
                              67 min 2-3 her og mye rart men et lite overtak til Lsk.
                              69 min 3-3 herlig innlegg fra Nordermoen og scoring av Tønnesen på hodet.
                              71 min Nystuen høyest på corner like over.
                              72 min Gult kort til Rustabakken for og sparke bort ballen.
                              73 min corner er mål eller.
                              Ny corner ikke mål men det kommer snart et Lsk mål her nå.
                              Vågan styrer mye her nå og er banens beste nå.
                              76 Ny Lsk corner presser bra nå.
                              77 min 4-3 måtte komme Vågan bryter og sender til Tønnesen som dribler av 2-3 mann og setter den i lengste hjørnet...Fint mål.
                              79 min Nystuen nære igjen på corner.
                              80 Fofana løper fra alt på et 50 meters løp men misser på siste driblinga , nå er han sliten.Men for en fart og teknikk detta blir bra..
                              83 Fofana nok en gang jobber besatt ,men er nå helt ferdig og Lsk har ikke flere bytter..
                              Fofana opp som spiss nå er helt helt ferdig og har fått beskjed og ta det med ro resten av kampen... Herlig debut av Fofana...
                              86 min full kontroll her nå... Vågan og Fofana Lsk beste..
                              87 min Fofana for en spiller og for noen dragninger men ikke mål, snakkis i hallen her nå om hvor hurtig og teknisk han er ..
                              88 min Løreskog trener slenger dritt til den kvinnelige linjedommern ,ikke bra .
                              90 minutter og nok en gang Fofana ,men får ikke hjelp.
                              92 min Lsk triller ball i laget full kontroll 50 trekk i laget nå SLUTT.
                              Fofana legger seg rett ned og er fullstendig ferdig etter en herlig kamp.......... Tullebukk takker for seg og kårer Vågan og Fofana som Lsk beste...
                              Last edited by tullebukk; 03.09.2012, 19:47.

                              Kommentar

                              • barte
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Oct 2011
                                • 145

                                roger vil bort.regner med han er solgt til frankerike i morgen.slike spillere har vi vel ikke brukt for i lsk!!!!

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  Opprinnelig skrevet av barte
                                  roger vil bort.regner med han er solgt til frankerike i morgen.slike spillere har vi vel ikke brukt for i lsk!!!!
                                  Vinduet er lukket nå.

                                  Kommentar

                                  • barte
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Oct 2011
                                    • 145

                                    frankerike stenger vinduet 4 september!

                                    Kommentar

                                    • PetterH
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2012
                                      • 668

                                      Noe av det værste Haglund vet er spillere som setter seg selv foran laget. Så om han ikke er ferdig så er han vertfall på vei langt ned i fryseboksen.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6082

                                        Hvilken posisjon spilte Fofana? Fikk med meg at han starta som spiss og deretter spilte ving, men hvilken side spilte han ving på? Høyre eller venstre? Og spilte han bakromsspiss eller spilte han bak fredrik?

                                        Kommentar

                                        • tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

                                          Spiss og Høyre ving.... Tullebukk melder om en tragisk hendelse utenfor Lsk Hallen hvor Oddbjørn går rett i bakken med hjerteinfark... Lsk ledere og fysio jobber besatt med han i ca 20 minutter før Ambulanse kommer .Det jobbes i 20 minutter til. Pulsen var borte med en gang dem slutta med hjerteredning men etter 40 minutter med utrolig innsats fra Lsk og ambulansefolk er helt utrolig pulsen tilbake...Oddbjørn er nå kjørt rett på opprasjon og jeg oppfordrer alle til og krysse fingra i kveld og natt for han....Må sende en utrolig stor takk til Lsk ledere/trenere og fysio for makan til jobb som blei lagt ned har jeg ikke sett.....Lykke til Oddbjørn dette klarer du vi tenker på deg kompis....

                                          Kommentar

                                          Working...