Rekruttlaget 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • WAK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 967

    #61
    Kamp mot Bøler i dag kl 18.45 Noen som vet hvor mange A-lags spillere som er med.

    Kommentar

    • ragnarrock
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 937

      #62
      Opprinnelig skrevet av WAK
      Kamp mot Bøler i dag kl 18.45 Noen som vet hvor mange A-lags spillere som er med.
      twitter said: 0-2 til pause, mål ved ringen og ruben..
      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

      -RagnarRock-

      Kommentar

      • ragnarrock
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 937

        #63
        Opprinnelig skrevet av ragnarrock
        twitter said: 0-2 til pause, mål ved ringen og ruben..
        antar vel forresten at Scheel, Ruben, Ringen og Ohi alle mer de fra start, Bolly hadde vel ikke hatt vondt av litt spilletid han heller, men fått intrykk av at han ikke spiller så mye i 3div..
        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

        -RagnarRock-

        Kommentar

        • sigurdsen
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 1822

          #64
          Fra facebook: Full tid: Bøler-LSK2 0-3. Målene scoret av Stian Ringstad, Ruben Gabrielsen og Mathis Bolly! Mer på LSK.no om litt..

          Kommentar

          • lobolars
            Medlem
            Hoffnarr
            • Mar 2010
            • 64

            #65
            Bra kamp og fortjente poeng.Men nå må F.Grønlund slutte med å slenge med leppa til våre spillere.Hørte jeg ikke helt feil,ba Ruben han om å holde kjeft.Dette har jeg også hørt i LSK hallen ved en par anledninger.Prater negativt om LSK spillere.HALLO hva er vitsen

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #66
              Opprinnelig skrevet av lobolars
              Bra kamp og fortjente poeng.Men nå må F.Grønlund slutte med å slenge med leppa til våre spillere.Hørte jeg ikke helt feil,ba Ruben han om å holde kjeft.Dette har jeg også hørt i LSK hallen ved en par anledninger.Prater negativt om LSK spillere.HALLO hva er vitsen
              Om det er tilfellet at han har gjort/gjør sånt er det GAME OVER for han. Engasjerte ledere er bra, men det må utelukkende være en positiv fremtoning utad.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7098

                #67
                Jeg så hele kampen, og ble ikke imponert av brorparten av a-lagsspillerne som medvirket, med tidvise unntak for Mathis Bolly, når han gadd gjorde han akkurat som han ville.

                1-0 ved Ruben. Får ballen fra Furseth (?), kommer seg forbi en mann inne i boksen og avslutter fra kloss hold. 2-0 ved Stian. Pen avslutning fra skrått, assist for Dragsnes som spiller ham gjennom. 3-0 ved Bolly like før slutt. Får ballen ved sidelinja 35 meter fra mål, drar seg innover og forbi to mann og skyter over keeper og inn i hjørnet fra 25 meter. Flott scoring.

                Faye Lund, Gabrielsen, Scheel, Ringstad, Omoijuanfo og Bolly var med av førstelagsspillerne.
                -Faye Lund var solid. Rolig og trygg i alt han gjør. Iskald type, og ryddet greit opp de gangene han måtte. Minus for en retur på et frispark (fra Dan Alberto Fellus, no less).
                -Gabrielsen jobbet bra. Mye ballkontakt, fungerte nærmest som indreløper. Mer anonym etter pause, dalte i kvalitet den siste halvtimen.
                -Scheel skaper den ene store sjansen Bøler har med en hårreisende klarering i første omgang. Spissen kom gjennom og skjøt, men utenfor. Usikker i et par situasjoner, og mister fremdeles ballen uten sikring. Hadde et par feilvurderinger som ville vært livsfarlige i Tippeligaen.
                -Ringstad gjør en ok figur på venstrebacken. Savner at han er enda mer med framover. Et par brukbare løp og innlegg, fin scoring.
                -Ohi roter litt. Mye føring av ball og mange unødvendige tøtsj. Roter seg ofte bort sentralt i banen. Har noen bra initiativer, men det må være lov å forvente mer.
                -Bolly gjør akkurat som han vil med Bølers venstreback når han først gidder. Men tar seg fri i perioder, spesielt i andreomgang, før han plutselig leverer en perlescoring helt på slutten. Blir aldri helt klok på ham. Men etter mitt skjønn den beste av de etablerte i denne kampen, selv om det ikke sier så veldig mye.

                Sjanser: 8-3 til LSK
                Cornere: 9-2 til LSK

                Dagens kanarifugl: Katta. Fra busstur i Haugesund til rekruttkamp på Bøler. Jeg tar av meg hatten.

                Kan legge til at dommeren var fullstendig på bærtur. Uforståelig bruk av fordelsparagrafen og provoserende markeringsbehov. Tre gule kort for "munnbruk" som jeg tror alle som har spilt Tippeliga-fotball ville ledd høyt av. En skikkelig klovn.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7098

                  #68
                  Fra Bølers egne sider:



                  Legger til i parentes at du skal være meget stor Bøler-patriot (og jeg er GLAD i Bøler, jeg bor her...) for å mene at Bøler dominerte etter pause. Kanskje to sjanser, og to ok skuddforsøk - fra 35 meter. Offsidemålet deres var ikke så uforståelig. Det var offside...

                  Bøler lå med ti mann i og rundt egen 16-meter i de periodene da LSK satte opp tempoet i førsteomgang. Vi ville vunnet denne kampen 6-0 hvis intensiteten hadde vært på plass som den skulle.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • *46*

                    #69
                    Spennende å se om rekruttene klarer opprykk. Jevnaker virker sterke.

                    Kommentar

                    • perrern80
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 603

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Spennende å se om rekruttene klarer opprykk. Jevnaker virker sterke.
                      Håpe på en seriefinale i hallen, til høsten.
                      Enig at Jevnaker virker sterke med god rutine, spesielt i det bakre leddet.
                      Det hadde feiende flott med ett 2.lag i 2. Div.

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        #71
                        Moderatormelding:
                        Chatting ikke tillatt på hovedforumet. En rekke innlegg slettet.

                        Kommentar

                        • Oddis
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 2744

                          #72
                          Vant i følge LSK på twitter 1-0 i dag. Gabrielsen er igjen mannen bak scoringen.
                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9466

                            #73
                            Broren min var å så Skedsmo Fk mot LSK 2 nå. Skedsmo vant 1-0. Midtgarden, Ohi og Scheel spilte.

                            Broren min hadde så følgende informasjon å komme med:
                            Alle som spilte på Lillestrøm i dag sugde pikk. Bortsett fra han som spilte venstre back; Johan Kolbjørnsrud!
                            Last edited by knut; 29.05.2012, 21:51.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4115

                              #74
                              Klar tale der! Da kan vi kanskje håpe at han er venstrebeint også da?
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Bukkenbruse
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 515

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                Klar tale der! Da kan vi kanskje håpe at han er venstrebeint også da?
                                Kolbjørnsrud er venstrebeint og trives vel best på venstreback såvidt jeg vet....

                                Kommentar

                                • skotten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 1794

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av knut
                                  Alle som spilte på Lillestrøm i dag sugde pikk.
                                  Hva spillerne på rekruttlaget gjør med garderobedørene igjen legger jeg meg ikke borti, men under kamp? Seriøst???

                                  Noen må gå

                                  Kommentar

                                  • BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
                                    Kolbjørnsrud er venstrebeint og trives vel best på venstreback såvidt jeg vet....
                                    Hysj-hysj.

                                    Nå blir han garantert plassert på høyrekant av Haglund... 8-(
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                    Kommentar

                                    • Sceptic
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Oct 2011
                                      • 69

                                      #78
                                      Det at LSK ikke klarer å få rekruttlaget sitt opp fra 3. divisjon (og nå har det vært slik lenge) er en klar svakhet for hele satsningen til LSK som toppklubb. Rekruttspillerene burde matches på ett høyere nivå enn 3. divisjon skal dem i det hele tatt være i nærheten av å kunne bidra positivt den dagen man trenger dem i A-lagstroppen.

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Sceptic
                                        Det at LSK ikke klarer å få rekruttlaget sitt opp fra 3. divisjon (og nå har det vært slik lenge) er en klar svakhet for hele satsningen til LSK som toppklubb. Rekruttspillerene burde matches på ett høyere nivå enn 3. divisjon skal dem i det hele tatt være i nærheten av å kunne bidra positivt den dagen man trenger dem i A-lagstroppen.
                                        Dette beviser jo bare nok en gang at A-stallen ikke er god nok. Med en komplett A-stall ville det hele tiden spilt så gode spillere på B-laget at dette ikke hadde blitt noe tema.

                                        Kommentar

                                        • Tittil
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2009
                                          • 341

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Dette beviser jo bare nok en gang at A-stallen ikke er god nok. Med en komplett A-stall ville det hele tiden spilt så gode spillere på B-laget at dette ikke hadde blitt noe tema.
                                          Ullkisa2 ligger jo foran LSK2 på tabellen, og det sier jo sitt. Forstår ikke ambisjonene og målsettingen til klubben. Har man mål om å bli blant de 4-5 beste i TL må forholdene legges til rette for det. Når man dessutsen, i 3 år har hatt ambisjoner om opprykk til 2 div må man legge forholdene til rette for dette. Det holder ikke å stille med 4 mann fra A-stallen og resten juniorer og håpe på at dette går. Rekruttlaget har jo blitt tynnere og tynnere for hver år. Man må under planleggingen ta høyde for både spillersalg, skader og utlån av spillere. Når dette skjer hvert år, burde det være mulig å innse at stallen er både for tynn og dårlig.

                                          Kommentar

                                          Working...