Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
er det bare meg som synes det virker litt for seint å putte inn A-lags spillere for å kjempe om opprykk nå?! Det skulle vi ha gjort for lenge siden, så hadde vi kansje ligget på topp nå.
Men for all del, det er sikkert "god" kamp trening for A-lags gutta..
LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo
Jeg trur ikke at LSK vil rykke opp med 2. laget. Det koster for mye. Selv om det hadde vært mye bedre trening for de nest beste.
Kortere reisevei og ingen begrensinger på alder på spillere som kan benyttes. Matchingen er selvsagt dårligere i 3 div, men på en annen side kan man jo spille med flere spillere over 23 år (eller er det 21 år) i 3 div.
Noen som kan si noe om motstanderne LSK 2 og Skedsmo har igjen? er det noen reelle håp om at vi faktisk kan klare opprykk?
Skedsmo har forholdsvis lett motstand igjen. LSK skal møte 2. plassen. Så man må nok være litt optimist for se for seg opprykk... Men det er håp om Skedsmo spiller en uavgjort match.
"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom B
Nå er det bare å toppe. Lsk 2 vinner resten og Skedsmo får 2 tap, da er opprykk i boks. Ull-kisa kan jo ikke rykke opp.
Man kan vel ha 2. laget 1 div under, så lenge det ikke er snakk om eliteseiern vs 1. div. Var sånn før hvertfall! Men uansett så tror jeg ikke på noe opprykk.. Men kanskje Skedsmo ikke vil rykke opp? Da blir det fort en mulighet!
Man kan vel ha 2. laget 1 div under, så lenge det ikke er snakk om eliteseiern vs 1. div. Var sånn før hvertfall! Men uansett så tror jeg ikke på noe opprykk.. Men kanskje Skedsmo ikke vil rykke opp? Da blir det fort en mulighet!
Tror ikke Skedsmo har noe imot å rykke opp. De har snakket om Adeccoligaen i en del år der.
Ja har du ikke fått med deg at det deles ut 5 poeng ved seier de siste kampene?!?!? Sorry! Blingsa, trodde det var vi som hadde 52 poeng. Men det var Ull/Kisa.
Kommentar