Jaaaaddaaaaa Kippe
Molde - LSK, Aker Stadion, mandag 23. april kl 19.00
Collapse
X
-
Herregud for en flaks! men JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! satans deilig!
Men må samtidig si at selve spillet gir ikke akkurat rom for optimisme, vi er rævva utpå der og er heldigeKommentar
-
haha, latterlig..
2 mål etter en målsjanse er ikke værst.. kanskje det endelig er vår tur til å få noe til de grader ufortjentKommentar
-
Syntes heller man skal begynne å spille direkte opp på han som Skullerud sier. At han ikke bidrar så mye positivt er vel ikke så rart, når han ikke får være med på spillet.... Han går i offside fordi laget hans spiller 3-4 pasninger for mye hver gang.Kommentar
-
-
er ikke over enda, og jeg tror ikke vi vinner desverre. Håper jeg tar feil, men tror Molde vil presse hardt nå, og vi trekker litt for langt bak og lar dem scoreKommentar
-
-
-
Når troppen en gang i fremtiden er fit for fight 90 min alle mann kan dette bli virkelig bra. Men litt frusterende å se såpass mange slitne spillere med mange tullefeil utpå der nå og det er veldig lite å bytte inn med god kvalitet i de nødvendige posisjonene.Kommentar
-
Kommentar