Viktig moment til denne kampen er å stoppe Linnes og Gatt på høyrekanten til Molde. Raske og farlige spillere.
Molde - LSK, Aker Stadion, mandag 23. april kl 19.00
Collapse
X
-
Når du mener vi, så bland ikke meg inn den smørja deres. Tror det er viktig å poengtere at ikke alle mener Steinhard er ræva, selv om det kan virke sånn på dette forumet. Ikke alle bruker tiden sin på å imøtegå alskens påstander om ræva spill som slenges ut her, men det betyr ikke at man er enig...Kommentar
-
Mener ikke steinhard er ræva, men at han i mine øyne ikke har vært helt på topp de siste kampene, og kanskje dette er kampen for Ringstad.
Synes SP er bra spiller med bra holdning, men akkurat nå synes jeg han ikke har kommet helt i form, og kanskje hadde det ikke gjort noe om ringstad spilte.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
PS husker ikke hvem som tok seg av Gatt i fjor, men han var usynlig og LSK best. Likevel 0-1.
Håper de setter samme på han denne gang. Gleder meg til å se Touindouba ete spinkle Wolf Eikrem rå.
Betong vs. pappmasje...LSK Norges beste lagKommentar
-
Vi er enige om hvilket resultat som er ønskelig...
PS husker ikke hvem som tok seg av Gatt i fjor, men han var usynlig og LSK best. Likevel 0-1.
Håper de setter samme på han denne gang. Gleder meg til å se Touindouba ete spinkle Wolf Eikrem rå.
Betong vs. pappmasje...
Eikrem får ganske ofte frisprak, Rogern får ofte frispark mot seg.. så.. of.. vi får se..
forrøvrig så elsker jeg når vi er litt underdogs, da spiller vi bedre..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Hvorfor så mange ønsker Stoor fra står skjønner jeg ikke. Han har ikke spilt ball på evigheter og trenger kamptrening med 2 laget.Kommentar
-
Mener ikke steinhard er ræva, men at han i mine øyne ikke har vært helt på topp de siste kampene, og kanskje dette er kampen for Ringstad.
Synes SP er bra spiller med bra holdning, men akkurat nå synes jeg han ikke har kommet helt i form, og kanskje hadde det ikke gjort noe om ringstad spilte.Kommentar
-
Jeg tror at om Berg hadde turt å bruke Stian fra enten 09 eller 10-sesongen, så hadde han vært mer enn god nok nå. De burde sett svakhetene han har som back, og gjort noe med det tidligere. Nå begynner dessverre tiden å renne ut etterhvert for Stian til å bli den gode backen vi hadde håpet, rett og slett fordi han ikke får spilletid der, og det tydeligvis ikke har blitt gjort noe særlig med de defensive problemene man har. Det har man hatt over 3 år på å få til.Kommentar
-
De burde sett svakhetene han har som back, og gjort noe med det tidligere. Nå begynner dessverre tiden å renne ut etterhvert for Stian til å bli den gode backen vi hadde håpet, rett og slett fordi han ikke får spilletid der, og det tydeligvis ikke har blitt gjort noe særlig med de defensive problemene man har. Det har man hatt over 3 år på å få til.
Stian har fortsatt muligheten, men Haglund bruker de han mener er best. Ringstad må som de andre bare jobbe for å bli bedre. Blir han god nok får han spilletid.Kommentar
-
Er rimelig sikker på at hadde Ringen fått like mye tillitt som SP og Eriksen,hadde han vært en god back for LSK idag.Og at de satser på en 37 åring istedenfor en 20 åring viser at noe ikke er bra.Mye bedre han blir leid ut til en annen klubbKommentar
-
I planene til Haglund blir Ringstad sett på som vingKommentar
-
Jeg liker Ringen godt som spiller, og tror han blir en god spiller for oss.
Derimot tror jeg her det er et tilfelle av at han må TA de sjansene han får, noe han kun tildels har gjort sålangt.
Det å skulle satse på en spiller betyr ikke (eller bør ihvertfall ikke bety) at spilleren spiller uansett prestasjon.
Jeg tror det er Ringen selv som er nøkkelen til at Ringen tar det neste steget mot å spille fast¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Hadde ringen vist ønsket progresjon som VB i treningsarbeidet og i kamp hadde ikke trenerne valgt å bruke en 37 år gammel og høyrebein spilelr på VB'en. Det sier ganske mye om at Ribngstad ikke har overbevist, verken i kamp eller på trening. Jeg hadde veldig trua på han, men er mer usikker nå. Og synes alle de 3 HB'ene våre per i dag er bedre alternativer som VB enn Ringstad.Kommentar
-
Vi har klaget i mange år over spillere som har blitt brukt i feil possisjon og ikke fått det til nå, Eriksen,Brenne,Nosa osv, Stian havner under denne katagorien. Når Stian kom ble nevnt i (Eidsvoll?) at de ikke forsto hvorfor Stian skulle spille forstvar da han ikke hadde ett defansift fiber i kroppen. Stian har spilt ving eller spiss siden han spilte 7'er (der han var ett talent av de skjeldene) og puttet ekstreme mendger mål for Haga helt til han kom til LSK. Jeg vil se Stian fremover, ikke som beck. Han har til tider vist høy klasse på ving .Kommentar
Kommentar