Molde - LSK, Aker Stadion, mandag 23. april kl 19.00
Collapse
X
-
http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...e-3763189.html
Björn er med han - som materialforvalterKommentar
-
Jauda, blir ikke så mye skuffet her egentlig, forventet ikke akkurat 3 poeng fra før, men nå er det ennå lavere forventninger. Likevel er det ikke Bjørn som har stått for målene, så hvis vi ikke slipper inn alt for mange mål kan en jo slumpe inn et mål eller to og flakse med seg et poeng.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Får å se det lyse i situasjonen kan det hende Molde tar enda lettere på oppgavene. Vi får rett og slett bare se åssen det går. Vi har fortsatt mange skapende spillere, og er vi heldige er det fortsatt masse muligheter! Men vi trenger litt flaks.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
-
Kanari-Fansen er negative, jøss - sjokkerende.
Personlig så er jeg også mer skeptisk når vi mister Bjørn. Men gutten har tross alt ikke putta i år enda, og såvidt jeg husker så har vel Johan og Petter minst like mange avgjørende involveringen før scoringer, som det Bjørn har. Så er da ingen grunn til å grave seg ned FØR start, ihvertfall.Heia Lillestrøm......Kommentar
-
Kanari-Fansen er negative, jøss - sjokkerende.
Personlig så er jeg også mer skeptisk når vi mister Bjørn. Men gutten har tross alt ikke putta i år enda, og såvidt jeg husker så har vel Johan og Petter minst like mange avgjørende involveringen før scoringer, som det Bjørn har. Så er da ingen grunn til å grave seg ned FØR start, ihvertfall.Kommentar
-
Kommentar
-
Marerittscenario nå; Mathis Bolly på sugent løp. Får kraftige kjenninger i lysken og må byttes av banen.
Typisk LSK.Kommentar
Kommentar