Molde - LSK, Aker Stadion, mandag 23. april kl 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChristerH
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 200

    Ekkelt

    Kommentar

    • brisbane-kanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2006
      • 595

      det måtte jo skje.. forpulte drittlag

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        jeg sa det jo, vi taper, Spiller som noen jævla fitter utpå der!!! LSK fremstår som et rent møkkalag i dag!
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1446

          Fy faen så dårlig forsvaret vårt er...
          Custodes
          I med og motgang

          Kommentar

          • Kanariz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 2507

            Brenn!

            Kommentar

            • glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1252

              Kippe suger lut punktum. Forsvaret må fornyes

              Kommentar

              • sholen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2009
                • 381

                FY FAENNNNNNNNNNNNNN. Er så drita lei det her. Noe må skje snart ellers blir dette en ny sesong med nedrykksspåkelse hengende over oss.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Nok en gang, vi kan ikke vinne uten forsvar. Det blir en neglebitersesong.

                  Kommentar

                  • HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

                    FRISKE så jeg! Ikke middelmådige møkkaspillere som ikke holder adecconivå! Faen i helvete så jævlig inne i satans hæstkukforbanna jeg er nå. Kyss meg midt i nugattistjerna jævla møkkalag uten vinnerkultur, guts og evne. Knull negerfitte sidelengs i en gammal sierra!
                    ***Større baller enn vett***

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Syntes deler av kampen var grei, i forhold til at laget ble uten flere av sine faste spillere helt på slutten og at man faktisk spilte borte mot Molde. Men jeg syntes det er jævlig surt å se rutinerte Kippe holde på som Bambi på isen rundt raske motspillere.. Kan man ikke bare prøve en seriekamp uten han på laget, så får vi se om det har noe for seg!

                      Hverfall ingen vits å mase om Bolly og at han er dårlig, for han fikk vel kun 1 riktig pasning på/med/til seg. Midtbanen hadde en svak dag hva det gjelder pasninger til medspillere, ble altfor mange feilpasninger og spill på tvers.

                      Kommentar

                      • merch
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2007
                        • 938

                        Det er lenge siden det var gøy nå!!
                        lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                        sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                        Kommentar

                        • brisbane-kanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2006
                          • 595

                          Vi er ikke bedre enn det resultatene tilsier. Faktum er at vi har spilt fem kamper uten seier i årets sesong. Greit at vi har hatt et tøft program så langt, men dette holder ikke mål. Forsvaret er en katastrofe. Virker ikke som det noe fightervilje lenger. Etter lange karrierer begynner vel både Kippe og Pedersen og bli mette. Scheel kan umulig være dårligere enn det som vises i midtforsvaret om dagen. Så presterer Kippe å si at det er irriterende å glippe på tampen. Gang etter gang. Det er ikke irriterende, det er utilgivelig.

                          Jeg så tre poeng langt i det fjerne idag. Jeg trodde at det for en gang skyld skulle være vi som totalt ufortjent skulle få med oss tre poeng. Ihvertfall i underkant av 20 minutter. Jeg var naiv. Ingenting i den kampen tilsa at vi skulle få med oss poeng i det hele tatt. Vi var usannsynlig heldige og sto med to mål etter én målsjanse. Feilpasningene florerer i midtbaneleddet, forsvaret er til de grader uorganisert, og i tillegg spilte vi uten spisser.
                          De første 15 minuttene var bra. Alt etter det var katastrofe.

                          Det er bare å innse en gang for alle at vi fortsatt er et bånnlag og at vi sannsynligvis ikke vil ha så mye flaks framover. Flaks har lag som er i flytsonen. Vi må jobbe beinhardt for hvert eneste poeng.

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2151

                            kippe og jesper må fjernes snarest !!

                            Kommentar

                            • Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

                              Mot Godset vil jeg se Isak og Nystuen sammen. De holdt nullen i Tromsø, så hvorfor ikke prøve det ut?
                              Twitter

                              Kommentar

                              • ap4
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 271

                                5 minutter!! Føkkings 5 minutter var det igjen av kampen!!!!!! Forsvaret er like stabilt som det forumet her!

                                Kommentar

                                • Boing
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2005
                                  • 711

                                  AAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr rrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!

                                  Noen mer kommentar er strengt tatt ikke nødvendig!!

                                  Kommentar

                                  • chrissp
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 2403

                                    Ikke overraskende når man ser treningskamper og de siste kampene under ett.

                                    Det er et forsvar så fantastisk svakt, at det er vanskelig å si hvor man skal begynne.

                                    Våre to backer er vel begge det som kan kalles for impulskjøp. Kippe fortsetter sin dårlige form. En kaptein og midtstopper må faen meg klare å holde laget mer samlet. Kippe er ikke god nok for et lag som skal være med i toppen. Når i tillegg ser Steinar Pedersen på stopperplass, med faste nyheter før hver sesong om at han aldri har vært bedre trent og raskere enn noen gang, så forstår man at dette forsvaret vil suge i lang lang tid.

                                    Her er det bare å gjøre seg klar for nedre del av tabellen frem til man virkelig hoster opp litt kvalitet i bakre rekker.
                                    Bølerkanaris

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Nok en trøkk i trynet, ja. Men det verste er egentlig perioden vi har fremfor oss med tett program og en tynn, tynn stall. Flere av de beste holder ikke nitti minutter og er sterkt skadeutsatt, de fleste reservene holder knapt Adecco-nivå. Det er grunn til bekymring når forsvaret i tillegg blir så lett overspilt.

                                      Dette var bare vondt, mest av alt fordi forventningene på forhånd var ikke-eksisterende.

                                      Kommentar

                                      • fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1507

                                        Jesper kan da umulig bli rangert som bedre enn Stian på vb etter denne kampen?
                                        Ikke at jeg synes jesper har gjort det noe bra på HB heller for den saks skyld...
                                        Mannen er jo en levende rundingsbøye og blir løpt fra av alt og alle. Tidenes tyngste treningsbein?
                                        Ikke veldig imponert over Stoor heller, men han har ikke akkurat mye grunnlag så den er grei. Forvørig Stoor som mister og skaper overgang på 3-2. Men hva Jesper driver med der, er vanskelig å skjønne. Dekker ihvertfall ikke sitt område og sin mann slik jeg ser det.

                                        Vi gjør mye bra idag også, men vi feiler på enkelte punkter, spesielt i forsvar. Det er å ta ut Eikrem, og det er å ikke bruke farta til Bolly er to tydelige feil. Roger er en ballvinner og var langtfra dårlig idag, men han hadde vel en gjennombrudspasning i hele kampen?
                                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                        *Brasseberget*

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1260

                                          Vi har "forsterket" vårt bakerste ledd med spillere som faktisk er svakere enn Lars Kristian Eriksen og Pål Steffen Andresen.
                                          De tre neste kampene mot godset, Haugesund og Brann er så viktige at jeg påstår at det står om klubbens troverdighet.
                                          Alt annet enn 7 poeng i de tre neste er for dårlig, og vinner vi ingen av disse så befinner det seg mer publikum på Jessheim og i Kongsvinger enn på Åråsen.

                                          Kommentar

                                          Working...