Ny lodder, nye sjanser. På tide å grave seg ut av frustrasjonen over å ha tapt de siste 10 minuttene + tillegg mot sist års seriemester med 2-0. På tide å se frem til kampen mot laget som pr d.d. ligger på 3 plass i Tippeligaen. På eget gress har LSK spilt to gode kamper i år.
Til denne kampen regner jeg med at BBS er klar igjen hvis man stoler på meldingene som kom i går.. Luke og Fredrik er nok også nærmere å spille kamp igjen - man vet sikkert en del mer om disse to når helga nærmer seg.
Godset har levert dette hittil i år:
Molde - Godset 1-0
Godset - vif 3-2
Godset - Haugesund 3-3
Brann - Godset 1-2
Godset - Viking 1-0
Som vanlig samler dem i snitt en del mer poeng hjemme enn borte, men vant bort mot ett svekka Brann.
LSK sin historie hittil i år kjenner vi. Antatt startoppstilling:
Ramovic
Stoor - Pedersen - Kippe - Westerberg
Knudtzon - Roger - Moen - Palmason
BBS - Andersson
Samme lag som startet sist. Tror neppe Haglund roterer så mye, men mulig han gjør noe i forsvaret.
Jeg kommer med familien. Kommer du? Det burde du for å støtte ditt lag i med og motgang - oppfordringen er herved sent.
Til denne kampen regner jeg med at BBS er klar igjen hvis man stoler på meldingene som kom i går.. Luke og Fredrik er nok også nærmere å spille kamp igjen - man vet sikkert en del mer om disse to når helga nærmer seg.
Godset har levert dette hittil i år:
Molde - Godset 1-0
Godset - vif 3-2
Godset - Haugesund 3-3
Brann - Godset 1-2
Godset - Viking 1-0
Som vanlig samler dem i snitt en del mer poeng hjemme enn borte, men vant bort mot ett svekka Brann.
LSK sin historie hittil i år kjenner vi. Antatt startoppstilling:
Ramovic
Stoor - Pedersen - Kippe - Westerberg
Knudtzon - Roger - Moen - Palmason
BBS - Andersson
Samme lag som startet sist. Tror neppe Haglund roterer så mye, men mulig han gjør noe i forsvaret.
Jeg kommer med familien. Kommer du? Det burde du for å støtte ditt lag i med og motgang - oppfordringen er herved sent.
Kommentar