LSK - Strømsgodset på Åråsen Stadion lørdag 28. april klokken 16.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Opprinnelig skrevet av Herman
    Derfor har han spilt, og derfor tror jeg også at han er ute av laget når Fredrik er 100% klar. Palmi kommer ikke til å benkes til fordel for Erling, hva har gitt deg indikasjoner på at det kan skje?
    Tiden vil vise, men skal man spille med kanter er Erling det eneste naturlige valget av kant i LSK. Eneste som holder en nogenlunde bredde og ikke trekker innover i banen hele tiden.

Blir spennende å hva Haglund velger. Jeg tror ikke noen har klippekort og fast plass.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

Opprinnelig skrevet av *46*
      Tiden vil vise, men skal man spille med kanter er Erling det eneste naturlige valget av kant i LSK. Eneste som holder en nogenlunde bredde og ikke trekker innover i banen hele tiden..
      Ringstad har vist han kan trekke ut bredt å legge inn med god presisjon. Ellers enig.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

Opprinnelig skrevet av *46*
        Tiden vil vise, men skal man spille med kanter er Erling det eneste naturlige valget av kant i LSK. Eneste som holder en nogenlunde bredde og ikke trekker innover i banen hele tiden.

Blir spennende å hva Haglund velger. Jeg tror ikke noen har klippekort og fast plass.
        Det er jeg enig i. Verken Palmi eller Johan er typiske kantspillere, men så tror jeg ikke heller det er det Haglund ønsker. Jeg tror at med en Palmi på høyre som søker innover og linker opp der, så vil det også åpne mye plass for en offensiv og god Fredrik Stoor. I går så vi Stoor offensivt egentlig bare én gang, og da løp han i offside på et løp sentralt i banen, siden Knudtzon ligger bredt og sjeldent går innover.

Men som du sier, tiden vil vise. Haglund har kontroll.
        Twitter

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Ringstad har vist han kan trekke ut bredt å legge inn med god presisjon. Ellers enig.
          Beklager, jeg glemte han bort - sikkert fordi jeg isolerte meg litt på høyre kant Stian er en spiller jeg vil se mer av. Og da som kant, ikke back.

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Godset kommer med minimum 7 busser ...Håper kfl kjører en massiv kampanje til denne kampen.

Kommentar

• GulMakt
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2005
              • 115

Ramovic
              stoor, Nystuen, Kippe, Jesper
              Roger, PVM
              Palmi, Johan, Stian
              Bjørn

Kunne egentlig tenkt meg å se Scheel i stedet for Kippe, men pga Kovacs får han sjansen denne gangen også. Vil gjerne se mer av Jesper på Vb, men han trenger Stian som hjelp til å demme opp litt. Palmason var en av våre bedre mot Molde, og viser innsats og tæl. Han er bedre på høyre enn venstre.

Kommentar

• Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

Med 8jörn tilbake fra start og kanskje en frisk Nystuen, så tipper jeg vi ser følgende lag:
                Stoor, Nystuen, Kippe, Pedersen
                Palmi, PVM, Roger, Erling
                Andersson
                8jörn

Jeg kan virkelig ikke forstå kritikken mot Kippe etter kampen mot Molde. Ja, han ser keitete ut når han blir utfordra langs bakken av gode driblere, men det deles ikke ut stilkarakterer i fotball og resultatet var at han vant de aller fleste duellene han var involvert i og scoret et mål.

Scheel har vel til dags dato kun levert i en treningskamp og det var mot Tromsø ellers har vel han hatt direkte avgjørende tabber hver eneste treningskamp. Også i rekruttkampen var han variabel etter hva diverse forumbrukere har rapportert. Han er i dag 4. valg som stopper, jeg ser det som lite sannsynlig at Haglund plutselig skulle vrake kapteinen og sette inn Scheel.

Pedersen har levert hver eneste kamp, ikke noe spektakulært, men solid og traust. Westerberg har i utgangspunktet en mer offensiv spillestil og skal kunne bidra mer offensivt, hva Haglund velger vet jeg ikke, men ser ikke bort fra at rutine blir foretrukket i dette kampen.

Nøkkelen i denne kampen ligger på midtbanen og på topp. Vi trenger en 10er som står opp og tar tak i kampen, ikke som mot Molde hvor du knapt så ham! Roger må fortsette å vinne ball, men klare å fordele den bedre. Andersson må også opp sju hakk fra Molde-kampen, sånn at Godset ser ham som en trussel og tar sine forhåndsregler før de sender alle mann i angrep.

Og en 8jörn som kan holde på ballen og gjøre noe selv. Bolly er ingen targetspiss og har ikke sin styrke når han blir spilt opp med hodedueller og med mann i ryggen. Det fikser 8jörn!

Jeg er betinget optimist!
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• nebbjævel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2009
                  • 511

Kalde fakta brøler oss i trynet at det ikke er grunn til å vente seier i dette oppgjøret heller. Det får vi ta som en bonus.

Kommentar

• junior
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 492

Er litt gira på å la Ringen få sjansen i denne, putta to mot Jevnaker i går og var meget god i den kampen. Har veldig tro på han som kantspiller, bra skudd også (ref. treningskampen mot molde).
                    ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3259

Jeg kjenner at jeg får mer og mer sansen for Palmi for hver kamp som går. Ingen finslepen teknikker, men hardtarbeidende, oppofrende og med en herlig vinnerskalle. Akkurat den type spiller jeg elsker etter å ha vokst opp med LSK og Wimbledon som mine favorittlag!

Kommentar

• 10theri
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2010
                        • 438

Ramovic - No comment needed.

Stoor - Tror han kommer til å ta den plassen til sin denne sesongen.
                        Espen - Imponert undertegnede stort siden han kom. Soleklar p.d.d.
                        Frode - Spilte ingen dårlig kamp mot Molde imo. Og blir viktig for å demme opp mot Kovac.
                        Jeppe - Som Haglund har jeg stor tro på Jeppe. Gi han litt tid.

Roger'n - Også soleklar på laget, men må heve pasningspillet sitt fra Molde kampen.
                        Petter - Også soleklar på laget, men må som flere ha nevnt ta større grep i kampene.

Palmi - Etter min mening soleklar på laget. En av våre beste i en keitete start på sesongen. Velger han på høyre rett og slett for å gi rom for Stoor som kommer på løp.
                        Johan - No comment needed.
                        Stian - Fortjener muligheten fra start, kan gi god støtte til Jeppe i forsvar i tillegg til gode innlegg med VENSTREBENET!

Bjørn - No comment needed.

I mitt lag så havner Erling på benken. Ikke fordi jeg mener han har spilt seg ut av laget, men fordi jeg ønsker å se Stoor/Palmi kombinasjonen på høyre. I tillegg så kan han bli fin å ha når godset begynner å få mange sliten ben i de bakre rekker.
                        Heia Lillestrøm......

Kommentar

• Reyrey
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2010
                          • 379

Opprinnelig skrevet av 10theri

I mitt lag så havner Erling på benken. Ikke fordi jeg mener han har spilt seg ut av laget, men fordi jeg ønsker å se Stoor/Palmi kombinasjonen på høyre. I tillegg så kan han bli fin å ha når godset begynner å få mange sliten ben i de bakre rekker.
                          Innbytterbenken da? :P
                          LSK i med- og motgang <3

Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

Kommentar

• lobolars
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Mar 2010
                            • 64

Huff

Opprinnelig skrevet av junior
                            Er litt gira på å la Ringen få sjansen i denne, putta to mot Jevnaker i går og var meget god i den kampen. Har veldig tro på han som kantspiller, bra skudd også (ref. treningskampen mot molde).
                            Ser at Ginola og Tullebukk er uenig.Håper navnet ditt står til hvilket kjønn du er Ginola.Du har ikke peiling på hva du snakker om.At spillere som kommer inn ti min før slutt skal være med å styre en kamp sier jo sitt.Tullebukk har vært imot Ringen siden dag 1.Ikke noe galt med det,men du må da gi gutta en sjans.Var det opp til deg,hadde vi vel helst kjøpt opp Barcelona.Stikk fingeren i jorda og se hvor du er da mann.......................

Kommentar

• McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5102

Opprinnelig skrevet av lobolars
                              Ser at Ginola og Tullebukk er uenig.Håper navnet ditt står til hvilket kjønn du er Ginola.Du har ikke peiling på hva du snakker om.At spillere som kommer inn ti min før slutt skal være med å styre en kamp sier jo sitt.Tullebukk har vært imot Ringen siden dag 1.Ikke noe galt med det,men du må da gi gutta en sjans.Var det opp til deg,hadde vi vel helst kjøpt opp Barcelona.Stikk fingeren i jorda og se hvor du er da mann.......................
                              Hey! lobo...

Har du tenkt over at de kanskje tomler ned fordi de vil se Stian på back? Kan du ikke la folk få forklare seg før rullegardinen går ned?

For min egen del har jeg tro på Stian, men om det er som back eller som kantspiller han har størst potensiale er jeg usikker på.

Kommentar

• Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

Håper jeppe blir plassert på benken og Stian tar venstre backen, han fortjener det nå. Stoor har jeg trua på som høyre back. Etter det jeppe har vist til nå så fortjener han ikke å starte.

Kommentar

• G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3259

For meg er Ringstad venstre kant, og ikke back. Men Haglund må da få kabalen til å gå opp slik at både han og Palmi spiller (for Palmi skal IKKE benkes)!

Kommentar

• Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

Opprinnelig skrevet av G-Man
                                    For meg er Ringstad venstre kant, og ikke back. Men Haglund må da få kabalen til å gå opp slik at både han og Palmi spiller (for Palmi skal IKKE benkes)!
                                    Enig i det. Men Jeppe har vært skremmende dårlig i år, og skal han ut er den beste løsningen og ha Stian på back, syns jeg hvertfall.

Kommentar

• HolterKanaris
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 1603

Sykt forslag, men siden vi uansett ikke har forsvar, hvorfor ikke prøve noe mer offensivt?

Westerberg--Nystuen--Scheel

Erling?---Roger---Palmason---Ringstad

Petter---Johan

<3Bergmann<3

Erling og Ringstad faller naturligvis av ved angrep imot på deres respektive sider, men utgjør også en svært viktig del av å gjenvinne ball på motstanders banehalvdel slik at vi kan opprettholde press mot motstanders mål. Skal sies at jeg gjerne skulle hatt et mer spillende alternativ på høyrekant enn Erling, men kommer ikke på noen som kan gjøre den jobben (forslag?).

Problemet vårt så langt har vært at vi ofte mister ballen ved spill gjennom midtbanen. Denne formasjonen frigjør Petter, Bjørn og Johan til å være mer aktive, inn i og foran motstanders 16-meter, mens en ekstra mann i midtbaneleddet vil øke bredden i spillet vårt og lette muligheten for å vende spillet raskt.

Hadde jeg vært forsvarsspiller på Godset hadde hvertfall ikke jeg turt å bevege meg veldig mye lenger enn halvveis på egen banehalvdel.
                                      ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Pingla
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 379

Sogndal anno 2011 versjon 2.0 ?
                                        ¯\_(ツ)_/¯

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Opprinnelig skrevet av Pingla
                                          Sogndal anno 2011 versjon 2.0 ?
                                          Minna vel mer om noe Osvaldo Ardilles kunne kokt sammen.
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...