LSK - Strømsgodset på Åråsen Stadion lørdag 28. april klokken 16.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

Opprinnelig skrevet av Pingla
    Sogndal anno 2011 versjon 2.0 ?

Var ikke så lett å vise, men poenget er egentlig at kantene er litt høyere enn de to def. midtbanespillerne. Hadde jo vært litt interressant om du kunne utdype hva som er feil med formasjonen.

Bøffel: Etter å ha lest litt om mannen du referer til, må jeg si jeg er ganske smigret. Å bli sammenlignet med en Argentiner som hadde en fin karriere som spiller og en grei karriere som manager, må jeg si er det nærmeste du noen gang har vært i nærheten av å rette et kompliment i min retning Om bare Swindon hadde håndtert økonomien riktig, hadde han kanskje sluppet å være en av de mest sparkede trenerene noen gang

Sakset fra wiki:

-Promoted Swindon Town to old Division One (now Premier League) in 1990 as manager although the team were relegated for financial irregularities.

-Promoted West Bromwich Albion to Division One as manager in 1993
    ***Større baller enn vett***

Kommentar

• superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

Tja, jeg tenkte vel mer på 2-2-6 formasjonen til Ardiles fra Spurs.
      Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13278

Opprinnelig skrevet av lobolars
        Ser at Ginola og Tullebukk er uenig.Håper navnet ditt står til hvilket kjønn du er Ginola.Du har ikke peiling på hva du snakker om.At spillere som kommer inn ti min før slutt skal være med å styre en kamp sier jo sitt.Tullebukk har vært imot Ringen siden dag 1.Ikke noe galt med det,men du må da gi gutta en sjans.Var det opp til deg,hadde vi vel helst kjøpt opp Barcelona.Stikk fingeren i jorda og se hvor du er da mann.......................
        Kraftig menstruasjon kan plage både kvinnen selv og dem rundt henne. Men det finnes hjelp.

Kommentar

• Ginola
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2010
          • 549

Opprinnelig skrevet av lobolars
          Ser at Ginola og Tullebukk er uenig.Håper navnet ditt står til hvilket kjønn du er Ginola.Du har ikke peiling på hva du snakker om.At spillere som kommer inn ti min før slutt skal være med å styre en kamp sier jo sitt.Tullebukk har vært imot Ringen siden dag 1.Ikke noe galt med det,men du må da gi gutta en sjans.Var det opp til deg,hadde vi vel helst kjøpt opp Barcelona.Stikk fingeren i jorda og se hvor du er da mann.......................
          Jøss, dette er det virkelig ikke mulig å ta seriøst. Er du 10 år gammel? Fantastisk at du klarer å lire av deg de tingene du skriver. Og vær så snill: Forsøk i det minste å være litt sakelig. Det finnes mennesker som mener noe annet en det du mener.

Når det gjelder Ringstad så er dette 4. sesongen hans i LSK, og han har spilt over 30 kamper. De kampene han har figurert på VB har han vist mangel på defensive fibere, som f.eks. at han støter for sent opp i motstander eller faller ikke av på riktig tidspunkt. Som kant har han vært bedre, men som Bolly, så forsvinner han til tider ut av kampen. Jeg vil gjerne se han som kant på sikt, men per i dag er jeg usikker på om han er god nok. Det lyser ikke vilje og innsats. Han må tørre mer. I mine øyne har han ikke den mentaliteten som skal til for å bli skikkelig god. Han virker passiv og mangler guts. Etter 4 år med senior fotball bør han ha lært seg dette. For all del, ingenting hadde vært mer moro enn at han blomstret i LSK. Han virker som en fin fyr og har et veldig godt venstreben. Men det er på tide at han tar tak og viser hva som bor i han, før det er for sent... Og etter det han har vist så langt, så mener jeg vi har bedre alternativer i klubben, spesielt på VB, men også på venstre kant.

Og apropo innbyttet mot MFK. Når du blir byttet inn 10. minutter før slutt i en kamp på bortebane hvor lagkameratene dine har tatt en 2-1 ledelse så skal du gi 110% og blø for drakta. Ikke luske rundt. Sier ikke at en spiller som kommer inn på tampen skal prege en kamp,selvom mange gjør det, men det skal forventes innsats og friske ben som bidrar. Hvorfor tror du at en trener gjør bytter. For å være hyggelig?

Du er kanskje ikke gammel nok til å huske eller vite hvem Ginola var?
          Last edited by Ginola; 26.04.2012, 09:58.

Kommentar

• Pasi Rasimus
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2010
            • 226

Opprinnelig skrevet av Ginola
            lobolars, du er kanskje ikke gammel nok til å huske eller vite hvem Ginola var?
            Wøøørd!

Kommentar

• tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

Jeg er ikke i mot Ringstad ,bare så det er sakt...

Kommentar

• Spntneous
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 1990

Jeg vil bare si at jeg liker LSK kjempe gått!
                Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                Episodene ligger på iTunes og kfl.no

Kommentar

• mats
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 621

Hvordan ser laget ut på trening om dagen, hvem ser ut til å starte?

Kommentar

• Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5918

Du er kanskje ikke gammel nok til å huske eller vite hvem Ginola var?
                    Ginola.jpg
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Stan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1099

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Jeg er ikke i mot Ringstad ,bare så det er sakt...
                      sakt?

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13278

Er bare å sette feriepengene på borteseier. I følge Steinhard i rb-intervjuet mener spillergruppa at dette blir en ren walkover.

Kommentar

• Petter Ø
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3008

Opprinnelig skrevet av reka
                          Er bare å sette feriepengene på borteseier. I følge Steinhard i rb-intervjuet mener spillergruppa at dette blir en ren walkover.
                          Rett før Frode Kippe begynner å snakke om medaljer da..
                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Canário
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1471

Litt av en statistikk vi har mot Godset hjemme siden de rykket opp! Fem strake seiere. De har omtrent ikke vært i nærheten av poeng i noen av dem.

Håper som flere at Ringstad kommer inn på venstrekanten. Han kan gi oss en ekstra dimensjon. Det hadde forsvart litt av bruken av Pedersen på venstre back også. Når Palmi nesten går innover hver gang, åpner det seg opp rom på utsiden som hittil ikke har vært brukt. Westerberg prøvde å komme på bidrag sist, men lykkes ikke med mye. I tillegg sliter han med å holde linja. Flere ganger har han vært sistemann som har opphevet offsiden. Det har ført til baklengsmål i de to siste i kampene, resultater som fort kunne bikket vår vei. Pedersen og Ringstad, med Stoor og Knudtzon på høyresiden, virker som det mest naturlige for meg etter de siste kampers prestasjoner.

Godset ble i mine øyne hevet fra et middels lag til et godt lag når Abu ble hentet på midtbanen igjen. Han er rett og slett kanongod, og styrer mye å spillet. Med Kovas å spille på har de også et variasjonselement som kan gjøre dem farlige. Vi må levere en solid forestilling om dette skal gå veien. Mer tenning og mer på hugget er en god begynnelse.

Kommentar

• Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

Øyvind Storflor ikke med for Godset. Det må da være gode nyheter?
                              Twitter

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Opprinnelig skrevet av reka
                                Ved nærmere ettertanke kunne det vært MYE verre: Rekdal ba oddstipserne sette penger på RBK før møtet i kveld. Om ikke det er et omen, vet ikke jeg.... Edit; Oisann, der gav han nettopp "up yours" tegnet til RBK benken. For en mann, for et tom kranie!

Kommentar

• trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7154

Betryggende å se at Steinar og Erling jinxer matchen allerede kvelden før. Da slipper jeg å ha forhåpninger om poeng i morgen.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Betryggende å se at Steinar og Erling jinxer matchen allerede kvelden før. Da slipper jeg å ha forhåpninger om poeng i morgen.
                                    Dette blir tap.. Tipper Godset leder 3-0 før det er spilt 20 min.

Kommentar

• Geirfugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 561

Jeg er glad jeg slipper å plages med de demonene som en del sliter med. Jinx my ass, like meningsløst som spilleren Kjetil Rekdals greie med å alltid måtte gå sist ut av garderoben:-)

Kommentar

• Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                                        Jeg er glad jeg slipper å plages med de demonene som en del sliter med. Jinx my ass, like meningsløst som spilleren Kjetil Rekdals greie med å alltid måtte gå sist ut av garderoben:-)
                                        Kan si mye rart om Rekdal, spesielt som person og trener.. Men den innstillinga og vinnermentaliteten hans er noe vi ikke har sett makan til på Åråsen på mange år. Score på straffe mot Brasil, det overgår stort sett det meste. Så nedlatende til han og hans opplegge er jeg ikke i denne sammenheng :-)

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2009
                                          • 1606

Ramo - JW/Stoor, Nystuen, Kippe, SR/SP - Pælmi, Roger, Petter, Ringo - Johan - Björn.

Alle muligheter her. Men orker Stoor ny kamp alt nå, og ekke Espen Ny klar? Fettja!

Kommentar

Working...