Kan vi sette alt skrytet rundt BBS på hold nå, inntil han putter?
LSK - Strømsgodset på Åråsen Stadion lørdag 28. april klokken 16.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Ringstad har vel sålangt ikke spilt seg ut av å kunne starte neste match.. har vel ikke blitt satt på noen defensive prøver riktignok..hva synes dere?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Fy faen, dette BØR være ekstremt pinlig for gutta. For noe piss av en kamp!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Hvor Bjørnete er Bjørn?
Alene med keeper 7 ganger i år, null mål! Kunne ført oss i ledelsen og gitt gutta trua tidlig.
Men, resten spilte til 2 på børsen'Kommentar
-
Pdd er vi ikke bedre, og vi kommer etter all sannsynlighet til å være et bånnlag i år. Jeg anser Stabæk som tapt, og med en liga der alle slår alle skal vi ikke være sikre på noe som helst. Sinnsykt surt, og hva er greia med å sla ballen utover når vi fr frispark på hjørnet av 16-meteren på overtid!? Faens dritt! Det finnes jo ikke innsats i dette laget.Kommentar
-
Kommentar
-
PVM? Skulle tru vi spilte med 10 spillere. Totalt fraværende. Kun synlig på innlegg, pluss maga sjangsen han ikke turte å kline til på, men prøvde å safe midt på keeper.
BBS, nå må du begynne å putte ellers kan du glemme å bli solgt i sommer.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Det er juniorfeil i kamp etter kamp etter kamp. Kanskje spiller vi for ambisiøst, det er rett og slett for mange vimsete gule utpå der til å unngå feila som ender med å pisse oss i trynet.
Kippe på topp med tupp og mæl, jeg gir egentlig faen. Da har vi i det minste ti bak ballen.Kommentar
Kommentar