LSK - Strømsgodset på Åråsen Stadion lørdag 28. april klokken 16.00
Collapse
X
-
Kan Torvik skrive om at vi er en nedrykkskandidat etter 3 poeng pä 6 kamper eller er det fortsatt ä ikke forholde seg til fakta? Hva med 3 poeng etter 7 kamper (der LSK-spillerne tar seier for gitt tar jeg tap for gitt)? Finnes det noen klarere fakta enn tabellen? Er det vinnerviljen vi sä mot slutten hjemme mot RBK og borte mot Molde som gjör at vi skal se bort fra tabellen? Er det den mentale styrken vi viser hjemme mot Godset etter ä ha kommet under? Er det den enorme selvtilliten foran mäl? Seriöst - hva i all verden er det som gjör at vi ikke er en nedrykkskandidat i enkeltes öyne?
SCHEISSE!Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Hvor er fandenivoldskheten når det er 10min igjen og man ligger under? Da skal det knekkes og brekkes, trøkkes på og være et voldsomt trykk mot motstanderens mål. Hvor er innsatsen fra RBK og VIF kampen?
Bra potensiale i laget, men spiller som ett juniorlag kamp etter kamp.
Vi trenger 30 sjangser for å score, og er så dårlige til å sende enkle pasninger at jeg nesten kunne spilt på laget med disse.
Haugesund som er knallsterke på hjemmebane venter neste helg. Fuck off, vi ligger ann til å være dumpekandidat i år også, for du kan banne på at gutta blir skjelvne som aspeløv når vi ikke klarer å vinne, og fortsetter å ligge på nedrykksplass.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
En kaptein som virker utslått og ferdig og som personifiserer usikkerhet, en nr.10 som er usynlig, et gudebenådet talent med alt utenom evnen til å score mål. En matchvinner i mål med stadige skadeplager.
Summa summarum, et lag som ikke er for godt til å unngå nedrykk. Vi kan stå med tre poeng til etter ferien faktisk, bare se på kampene vi har foran oss.Kommentar
-
En kaptein som virker utslått og ferdig og som personifiserer usikkerhet, en nr.10 som er usynlig, et gudebenådet talent med alt utenom evnen til å score mål. En matchvinner i mål med stadige skadeplager.
Summa summarum, et lag som ikke er for godt til å unngå nedrykk. Vi kan stå med tre poeng til etter ferien faktisk, bare se på kampene vi har foran oss.Kommentar
-
Vi leverer en førsteomgang som er godkjent, vi vinner 5-2 i sjansestatistikken, men ligger typisk nok under 1-0 etter svakt markeringsspill på defensiv dødball. Andre omgang er begredelig og burde glemmes asap. Skremmende hvordan Godsets sentrale midtbane dominerer så til de grader i duellspillet, vi taper krigene så det ljomer etter og ender opp med å bli løpende mye i mellom. Neste kamp må det kriges mer i duellene og vi er nødt til å omsette sjansene våre til mål snart, det er grenser for hvor lenge vi kan holde på med å brenne aleine med keeper eller på blank goal før det begynner å se stygt ut.
Ramovic ut med skade, forhåpentligvis kortvarig, men jeg synes Faye Lund har gjort det bra de gangene han har kommet inn. Holder kula på langskuddene og distribuerer ballen godt. Luke Rodgers kan sendes med første fly tilbake til England, makan til halvfeit, udugelig spiller er det lenge siden jeg har sett i en LSK-drakt. 45 minutter hvor han evner å gjøre seg imponerende usynlig, med unntak av 1-2 balltouch var han vel kun involvert i spillet da han lagde et frispark til Godset nede ved deres egen 16-meter. Måtte Fredrik komme tilbake fortere enn svint. Stian gjør et helt ok innhopp, hverken spesielt godt eller dårlig, et fullgodt alternativ til venstrebacken slik ståa er per i dag.
Stoor får min BB, med Björn som en nummer to.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Stiller også spørsmål ved lagledelsen i denne matchen. Vi spilte jo uten formasjon i 2. omgang. Hvem spilte hvor?
Så kanskje ut som dette var tanken?
------Luke--Bjorn
------Andersson--Palmi
-----PVM--Roger
Men resultatet var mer alla dette:
------Luke--Bjorn
----------------Palmi
------------Andersson
-----PVM--Roger
Ikke så merkelig at det stadig ble jævlig trangt.Kommentar
-
Kommentar
-
Tragisk. Hadde med en kompis fra svergie ( AIK) på kampen. Han spurte meg hvor er vinnerskallene, hvor er vinnerviljen? Jeg hadde ikke noe svar. Ekstremt tamt og flaut. Trist nå. 7 august i fjor er sist vi vant en obligatorisk match. Sykt.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Du skulle tatt han med på en togtur med Tertitten heller.Kommentar
-
Det er ingen aggresivitet i dette laget, elleve nye spillere og ny trener har ikke maktet å jage vekk spøkelsene i veggene på Åråsen. Ingen går foran, aller minst den nye nr.10.Kommentar
-
Luke Rodgers. Det er lenge siden jeg har sett en mer hjelpeløs spiller ute på åråsen matta. Bytte Ringstad/Westerberg kan muligens forsvares men gud hjelpe meg Haglund. Du setter ikke Luke Rodgers på topp når vi ligger under på hjemmebane mot et lag som selvsagt gjør alt for å nekte bakrom.
Henning Berg fikk mye pepper for og ikke gi krasse nok tilbakemeldinger til spillere/publikum når resultatene uteble men Berg fremsto aldri rådvill som Haglund gjør i dag. Jeg skal selvsagt gi Haglund litt mere tid men timeglasset er allerede havltømt.
Kontrasten til hva som skjedde på benken til LSK i dag mot f.eks Ålesund i går er meget slående, og det skal ikke stor fantasi til for å skjønne at mange i dag gikk hjem med fantasier om en arbeidsledig trener nede på kontinentet.Kommentar
-
Nå, i blodtåka etter enda en utrolig skuffelse klarer jeg ikke dy meg: Klarer vi ett år? 7. august nærmer seg...Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Forsvinn Bjarmann, Mathisen og Hagelund. Lillestrøm har prestert så bedritent gjennom mange år nå at selvfølgelig må styre nå se på sine posisjoner også. Selvfølgelig er det ikke bare de andres feil at situsjonen er som den er. Jeg sa det i høst at alle de involverte i styret i Lillestrøm burde trukket seg samtidig som Henning ble fjernet. Når Bjarmann sammen med Henning kom til klubben tok dem med seg lynkulturen og øderla noe av lillestrømkulturen. Hagelund virker som en oppegående fyr, men sorry i fotball er det kun resultater som teller og det har du ikke klart å få til.Ræva gjennom sesongoppkjøringen,katstrofal sesongåpning og han har fått henta en back som er så ræva at jeg tror nesten ikke det jeg ser.Spillerne burde hatt straffetrening i flomlyset i natt på Åråsen og burde betalt tilbake pengene til dem som kom for å se på.Skam dere.Og nå må vi slutte å snakke om ny nedrykksesong,skader etc det kommer til å knekke denne klubben. Heldigvis er det ikke langt fra sommerhuset på Hamar til Åråsen.Klubben bør handle raskt nå og hente Solbakken.Sportsdirektørstillingenbør forsvinne fra klubben.Ingen vits.Med langt færre midler hentet den gang Frank Grønlund inn langt flere gode fotballspillere enn det som har vær tilfelle med de som har hatt den sportslig stillingen i noen år nå!Kommentar
-
Fullt fortjent tap etter den jævla andreomgangen. Björns ubrukelighet foran mål kostet oss poengene, selv om han skapte to av de andre sjansene våre nærmest på egen hånd.
Brukbar førsteomgang av Björn, Johan og Stoor. Resten av kampen sto alle til stryk. Tabellen juger ikke, og nå håper jeg virkelig at laget og treneren tar det inn over seg. Vi ligger der vi fortjener å ligge.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
På tide og begynne og trene på anfalspel snart nå Haglund? Det er flaut og se på gutta der dem flyr rundt som forvirra høns, det er jo ingen plan fremover i det hele tatt! Hjelper ikke og terpe forsvar når man aldri holder nullen, Godset har 1 sjanse idag, og den setter dem! Vi må satse på og score mer mål enn motstanderen! Og at vi ikke henta en spiss i vinter, det er ubegripelig, Luke er jo talentløs, eneste han har gjort er og sette inn 2-1 over rosenborg, og den hadde bestemora mi med alzheimer satt inn!
Sorry fugla, jeg betaler ikke 300 kr for og se på detta, og det er jævla trist!!!Kommentar
-
Har endelig fått roet meg ned ett par hakk etter kampen. Men jeg må bare få si att jeg er utrolig skuffet over det spillerne og trenerne viste frem i dag. Jeg vil gå så langt å si att LSK var så møkkdårlige att dem kan bare gå hjem i skam. Hvis det er en LSK-spiller eller trener som virkelig går ut for å hygge seg i kveld, etter deres opptreden, så kan dem bare sette seg på første tog vekk fra Lillestrøm. Spillere og trenerne skal sitte hjemme i skam og se kampen om og om igjen, slik att dem lærer att det er ikke slik en kamp skal gjennomføres.
Skal også komme med en innrømmelse og beklagelse. Da Essediri og LKE forsvant ut portene så var jeg glad over att dem var borte, og nektet for å tro att LSK kan skaffe dårligere backer. LSK har klart den prestasjonen. Så beklager Essediri og LKE, beklager att jeg latterligjorde deres innsats.
Jeg trodde ikke LSK skulle klare øvre halvdel før sesongen, topp 5 så jeg langt langt utenfor rekkevidde. Men slik det ser ut nå så ser LSK og spiller LSK som en soleklar nedrykkskanidat.Kommentar
Kommentar