Hvor mange billetter er solgt til de neste kampene, legg ut og diskuter fakta her!
Billettbørsen!
Collapse
X
-
Slik var statusen 24. august (økning fra 20. august i parentes):
11/9: LSK-Brann 3.679 (+ 209)
22/9: LSK-Vålerenga (cup) - Salget har ikke startet
25/9: LSK-Tromsø 3.748 (+ 11)
16/10: LSK-Bodø/Glimt 2.781 (+ 2)
30/10: LSK-Molde 2.791 (+ 5)Kim
Styremedlem KFL -
Det går mot en spennende høst - hvor blir det av folket, på tide å fylle opp stadion til randen. Jeg trur folk sitter på gjerdet for å se om det blir like spennende som jeg spår.... :cry:
Skjerpings folk, mas ned naboer, familie, og alle på jobben - det blir fest på Åråsen!Kommentar
-
Slik var statusen 31. august (økning fra 24. august i parentes):
11/9: LSK-Brann 3.679 (+ 0)
21/9: LSK-Vålerenga (cup) 7.491 (+ 7.491)
24/9: LSK-Tromsø 3.748 (+ 0)
17/10: LSK-Bodø/Glimt 2.781 (+ 0)
29/10: LSK-Molde 2.791 (+ 0)Kommentar
-
-
Slik var statusen 31. august (økning fra 24. august i parentes):
11/9: LSK-Brann 3.679 (+ 0)
At det ikke har vært bevegelse i salget her skyldes kanskje all fokusen rundt semifinale-salget. Derfor vil oppfordre alle som kjøper billetter til venner og bekjente i forbindelse med VIF-kampen også snakker varmt for fotballfesten vi skal lage mot Brann.
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Da er det igjen 305 Billetter.......Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfDet var i går solgt 5237 billetter til LSK-Molde (+635 fra 12. mai). Ingen skal beskylde LSK for å ha medgangssupportere!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg er jævlig (unnskyld uttryktet) misfornøyd med publikum i år.
Ikke misforstå! Da mener jeg ikke kanari-fansen, men resten av stadion!!!
Vi leder serien, var en av forhåndsfavorittene men det kommer ikke mer enn 7800 tilskuere mot Start (Nr 2 i fjor) og mot Viking kom det 7200 (Nr 5 i fjor), HVOR ER FOLK?!?.
Unntaket er mot RBK, da var det bra med tilskuere, men resten av kampene har vært sørgelige.
Noen folk diskuterte på forumet at de tror det blir et snitt på 8500-9000, det skjer ikke så lenge så få kommer på kamper!
Spiller ikke LSK fin nok fotball, eller er det den nye fotball dekningen med TV2 som har skylda?Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!
Otto Fredrikson, Number One ..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondVi leder serien og har hjemmekamp 16. Mai, burde bli stinn brakke, blir neppe mer enn 8500..
Så det er absolutt ingenting som tilsier at det burde bli stinn brakk mot Molde. Er vi heldige kommer det over 7.000.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Rønnern16. mai har ingen appell på østlandet. Historien viser tvert i mot. Trøndera, bergsensera og siddisene har tradisjonelt sett hatt bra trøkk på 16. mai, det samme kan ikke sies om LSK, Lyn, bydelsklubben eller Stabæk.
Så det er absolutt ingenting som tilsier at det burde bli stinn brakk mot Molde. Er vi heldige kommer det over 7.000.-After Dark Ultras-Kommentar
Kommentar