Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hadde du giddet å hjelpe meg med tippelappen til helgen?
10 010 tilskuere mot Molde er veldig imponerende. Er det en 16. mai-tradisjon i emning eller er forklaringen medgangssupportere som kjenner sin besøkelsestid?
Det er også ganske spesielt hvordan billettallet har økt de siste 36 timene. Vanligvis kan man sjekke antallet solgte billetter på morgenen dagen før kampen og så legge til et par tusen, men denne gangen har vel tallet nærmest doblet seg siden i går morges?
16. mai har ingen appell på østlandet. Historien viser tvert i mot. Trøndera, bergsensera og siddisene har tradisjonelt sett hatt bra trøkk på 16. mai, det samme kan ikke sies om LSK, Lyn, bydelsklubben eller Stabæk.
Så det er absolutt ingenting som tilsier at det burde bli stinn brakk mot Molde. Er vi heldige kommer det over 7.000.
Godt å se at du også kan gå på en blemme en gang iblant
Godt å se at du også kan gå på en blemme en gang iblant
En gang i blant? Dette begynner å bli pinlig. Til finalen i RL hadde jeg ikke tro på mer enn 3-400 LSK-supportere, det kommer drøye 800. Og så bommer jeg kraftig på denne.
Hva blir det neste? 700 borte mot Stabæk? Eller klarer vi 1.000?
En gang i blant? Dette begynner å bli pinlig. Til finalen i RL hadde jeg ikke tro på mer enn 3-400 LSK-supportere, det kommer drøye 800. Og så bommer jeg kraftig på denne.
Tror nok vi fort kan bli 1500 stk til denne kampen. 700 blir vi "garantert"!
Følgende er sakset fra VG-debatt:
boitkottisrael (http://vg.transact.no/Profile.asp?UserID=214044) [360] 17.05.06 13:30
De 2 siste gangene jeg har vært på kamp på Åråsen (2004 / 2006) så har følgende episode skjedd:
Jeg går bort til billettluken ved bortesupporterne. Sier "Hei jeg vil gjerne kjøpe billett".
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Gikk inn på billettservice for å sjekke. Det var ingen flere tilgjengelige billetter igjen sto det. Betyr dette at det er utsolgt alle andre stedet enn svingen?
Gikk inn på billettservice for å sjekke. Det var ingen flere tilgjengelige billetter igjen sto det. Betyr dette at det er utsolgt alle andre stedet enn svingen?
Kommentar