Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
6200 billetter er imonerende, når denne dagen er over så er det vel solgt i nærheten av 7000 billetter, har stor tro på at det kommer godt over 8000 tilskuere i morgen. 8761 for å være nøyaktig.
Bra å se at det fenger litt på åråsen om dagen. Tipper det kommer 9014+ 11 som sniker seg inn til 2 omgang.Blir lett 6-1, og rambekk skårer begge veier!
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Så lenge du ikke kan fremlegge bevis for at det var 11 stk som snek seg inn i pausen, blir vi nødt til å legge til disse 11 i tallet ditt. Du bommet dermed med 40, 3 mer enn meg.
Så lenge du ikke kan fremlegge bevis for at det var 11 stk som snek seg inn i pausen, blir vi nødt til å legge til disse 11 i tallet ditt. Du bommet dermed med 40, 3 mer enn meg.
Så, noen bedre enn meg?
;-)
Halmstrå? Klarer ikke legge frem bevis så jeg bøyer meg i støvet for dine utrolige tippeferdigheter.
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
For å være på den sikre siden kan jeg tillegge at innlegget mitt var ment som ironi. Men jeg trodde ikke at jeg behøvde å fortelle det når jeg hadde fulgt RoyVaadals forumtips og lagt til en smiley på slutten av innlegget?
Alle med sesongkort har fått ekstra gratisbillett. Er disse da regnet med i 6000 forhåndsolgte? Regner ikke med at alle gratisbillettene blir brukt desverre..
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Kommentar