Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi skal bygge videre på den gode følelsen fra cupkampen, sier LSK-spillerne. Haugesund kommer til å merke at vi er i siget igjen og vi kommer til å ta årets første tre poenger.
lsk.no på mandag
Det er i hodet det sitter
Vi knyter oss i avgjørende situasjoner og jeg kan ikke huske sist det var morsomt å spille fotball, sier Kippe etter nok et avgjørende baklengsmål rett før fulltid.
Tidvis morsom kamp hvor skjetten ikke helt klarte å gå respektløst til verks. Guy Råger, Bjørn og Knutzone utmerket seg positivt i mine øyne, Ringstad var god på backen til han ble bytta ut. PVM litt usynlig i perioder, mener mannen var langt mer bevegelig i sin gode sesong for Brann. Småspillet satt stort sett bra, og det så tidvis meget pent ut. Allikevel savner man litt mer i lengderetningen, var mange gode bevegelser som gikk ubemerket hen hos ballfører. Jeg ønsker Guy høyere opp i banen, virker giftigere og mer kreativ enn PVM. PVM må utvikle seg mer i rollen sin.
Rapportene sier det samme, PVM er anonym utover sine gode dødballer. Når han ikke utmerker seg i banespillet mot et fjerdedivisjonslag er det kanskje på tide å finne på noe, ja.
Rapportene sier det samme, PVM er anonym utover sine gode dødballer. Når han ikke utmerker seg i banespillet mot et fjerdedivisjonslag er det kanskje på tide å finne på noe, ja.
Nå er Palmi sannsynligvis skada. Dytt PVM ut på venstre, Guy i rollen til PVM og Nystuen som anker. Scheel kan ta stopperplassen ved siden av Ruben..
Gi nå Petter litt tid. Knapt spilt fotball siste året, hadde vel 1 og en halv treningskamp med laget før seriestart, og nå er han plutselig ikke god nok til å spille sentralt på midten og skal dyttes ut på kant. VI HAR INGEN BEDRE ALTERNATIV SENTRALT!
Når Petter kommer seg i godform, kanskje opp i nærheten av 2010-sesongen hans, gleder meg til å høre fra de som mener han må ut på kant. Herregud.
Vi skal bygge videre på den gode følelsen fra cupkampen, sier LSK-spillerne. Haugesund kommer til å merke at vi er i siget igjen og vi kommer til å ta årets første tre poenger.
lsk.no på mandag
Det er i hodet det sitter
Vi knyter oss i avgjørende situasjoner og jeg kan ikke huske sist det var morsomt å spille fotball, sier Kippe etter nok et avgjørende baklengsmål rett før fulltid.
Gi nå Petter litt tid. Knapt spilt fotball siste året, hadde vel 1 og en halv treningskamp med laget før seriestart, og nå er han plutselig ikke god nok til å spille sentralt på midten og skal dyttes ut på kant. VI HAR INGEN BEDRE ALTERNATIV SENTRALT!
Når Petter kommer seg i godform, kanskje opp i nærheten av 2010-sesongen hans, gleder meg til å høre fra de som mener han må ut på kant. Herregud.
Du veit da vel at den til enhver tid antatt beste sentrale midtbanespilleren i LSK-stallen skal plasseres på venstre kant?
Interessante valg av Haglund av spillere i ulike posisjoner i cup-kampen i går. Vi starta med Faye-Lund i mål og en backrekke med Jesper-Espen-Frode-Stian, Erling på høyre kant, Roger og Palmi sentralt og Mathis på venstre, med Petter som hengende/i mellomrommet og Björn på topp. Da Palmi gikk ut (etter 28 minutter) etter å ha blitt tråkka på ankelen (og skårt med huet) gikk Ohi på topp med Björn i mellomrommet og Petter tilbake til sin faste plass sammen med Roger. I andre omgang ble Steinar satt inn for Stian (og kommer minst like ofte offensivt fram til cornerflagget som Stian gjør...), og Ruben inn for Roger etter ca 60 minutter.
Stort sett spilte Ohi dermed spiss i den tida han var på banen, som han også gjør på G18, og Björn spilte litt bak ham, men fritt og med noe mindre press enn som fremste spiss, og det var i den perioden han skårte tre spillemål. De siste femten (omtrent) spilte derimot Ohi på venstre kant og Björn på høyre kant (kanskje noe kortere tid enn Ohi på venstre), mens Erling og (aller fremst) Bolly tok spissrollene. (Men Erlings mål kom tidlig i andre omgang mens han fortsatt spilte høyre kant.)
Bare sånn litt til ettertanke om hvordan Haglund ser for seg og prøvde ut ulike spillere som spisser og kanter.
Bare sånn litt til ettertanke om hvordan Haglund ser for seg og prøvde ut ulike spillere som spisser og kanter.
Glitrende at det testes ut når man har fått de to-tre målene som trengs for å være sikker på at det går veien mot ett mye svakere lag.
Skulle likt å sett følgende blir prøvd ved passende anledning:
BBS - PVM - Andersson
Gulbrandsen
Tror det ville vært en spennede kombinasjon. Palmi ned på midt med Roger ved siden av seg. PVM vil mest sannsynlig komme mer til rette en i en slik posisjon. Bare en tanke som har slått meg og jeg har grubla litt på.
Godt å se at laget vinner såpass komfortabelt mot 4 div. laget Skjetten. De siste årene har det jo ikke vært veldig raust med mål i de to første rundene.
Kommentar