Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Powell sa at de som ikke skulle spille cupkamp i dag, skulle spille for LSK2 i går og i morgen. Det betyr at vi i hvert fall ikke kommer til å se spillere som Scheel, Høibråten, Gabrielsen og Ohi i dag. Noe som er litt synd, da jeg virkelig syntes at dette endelig skulle være muligheten for spesielt Scheel og Ohi til å få spille for a-laget. Det er to spillere som jeg mener bør være aktuelle for en startplass, men får altså bare muligheten for LSK2, og ikke engang i cupen for a-laget. Synd.
I kveld blir det vel rimelig sikkert Jacob Faye-Lund som står i mål. Tipper vi lar Fredrik Stoor fortsatt få litt viktig kamptrening, og kanskje Stian Ringstad får sjansen på motsatt back. Blir spennende å se om dette er en kamp som vi skal bruke for å gi 11eren mest mulig selvtillit med en kanskje storseier, eller om spillere som har sittet mest på benken i år (Rodgers, Ohi, Ringstad osv) får muligheten. Uansett så er dette en kamp som for faen skal vinnes.
Syntes det er virkelig synd at NRK ikke har valgt å vise denne kampen på nett-tv. Herd mot Aafk i stedet syntes jeg blir bare useriøst.
Et håp må vel være å vinne med mye her, samt at BBS får satt den jævla kula i mål og vokser på selvtilliten det bør gi. Bør stille med tilnærmet lik førsteelever slik at de ser at det er mulig å score på sjansene vi skaper.
Gode opplevelser er viktig, selv for de med 2 mill i årslønn, så kjør på!
Roger starter. Det skjønner jeg lite av når han sliter såpass med kunstgresset.
Trener de fortsatt inne i hallen? Kan hende han slet litt siden det var uvant med det dekket, men at han nå har kommet over den prosessen.
Liker at laget blir toppet, nå skal det faen meg kjøres!!!
Her er det all inn på gode opplevelser, mange mål, og fornya selvtillit. Dette kan være akkurat det vi trenger for å få opp humøret, selvtilfredsheten og stoltheten.
Kommentar