Skjetten - LSK, 1. Runde cupen, Skjetten stadion, 1. Mai 2012 kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    #21
    Jaja.. BBS i stanga..

    Edit: Men der satt den endelig. Rett etter at Erling endelig satt inn et fuglamål alene med keeper.

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #22
      Vi leder 5-0 i skrivende stund. Kan dette være det berømte vendepunktet vi har venta på siden i fjor høst?
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #23
        Opprinnelig skrevet av holmiz
        Vi leder 5-0 i skrivende stund. Kan dette være det berømte vendepunktet vi har venta på siden i fjor høst?
        Er ikke vanlig LSK-stil å score mange i de første rundene, så vi kan jo håpe.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #24
          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
          Er ikke vanlig LSK-stil å score mange i de første rundene, så vi kan jo håpe.
          Sant nok, men jeg vil helst se at vi knuser bedre lag en Skjetten för jeg konkluderer.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Marit
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2010
            • 885

            #25
            Sexy Björn!
            Andas in och andas ut
            Orkar jag så orkar du

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #26
              Hat trick av Björn! Han har funnet nivået sitt, tihi!

              Kommentar

              • Jørn
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 659

                #27
                0-7. Håper dette funker som en skikkelig moral-boost for Björn.
                Trommer er for bønder

                Kommentar

                • chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

                  #28
                  lsk.no på fredag:

                  Skal bygge videre på den gode følelsen

                  Vi skal bygge videre på den gode følelsen fra cupkampen, sier LSK-spillerne. Haugesund kommer til å merke at vi er i siget igjen og vi kommer til å ta årets første tre poenger.

                  lsk.no på mandag

                  Det er i hodet det sitter

                  Vi knyter oss i avgjørende situasjoner og jeg kan ikke huske sist det var morsomt å spille fotball, sier Kippe etter nok et avgjørende baklengsmål rett før fulltid.
                  Bølerkanaris

                  Kommentar

                  • tonkro
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2009
                    • 347

                    #29
                    8-0 Gabrielsen - Herlig

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #30
                      Søpla rir en vanvittig drittbølge av flaks, to TL-lag ute alt. Faisal Dahir hos Lyn, løp og kjøp!

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #31
                        Tidvis morsom kamp hvor skjetten ikke helt klarte å gå respektløst til verks. Guy Råger, Bjørn og Knutzone utmerket seg positivt i mine øyne, Ringstad var god på backen til han ble bytta ut. PVM litt usynlig i perioder, mener mannen var langt mer bevegelig i sin gode sesong for Brann. Småspillet satt stort sett bra, og det så tidvis meget pent ut. Allikevel savner man litt mer i lengderetningen, var mange gode bevegelser som gikk ubemerket hen hos ballfører. Jeg ønsker Guy høyere opp i banen, virker giftigere og mer kreativ enn PVM. PVM må utvikle seg mer i rollen sin.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #32
                          Rapportene sier det samme, PVM er anonym utover sine gode dødballer. Når han ikke utmerker seg i banespillet mot et fjerdedivisjonslag er det kanskje på tide å finne på noe, ja.

                          Kommentar

                          • Stan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 1082

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Rapportene sier det samme, PVM er anonym utover sine gode dødballer. Når han ikke utmerker seg i banespillet mot et fjerdedivisjonslag er det kanskje på tide å finne på noe, ja.
                            Nå er Palmi sannsynligvis skada. Dytt PVM ut på venstre, Guy i rollen til PVM og Nystuen som anker. Scheel kan ta stopperplassen ved siden av Ruben..

                            Kommentar

                            • Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

                              #34
                              Gi nå Petter litt tid. Knapt spilt fotball siste året, hadde vel 1 og en halv treningskamp med laget før seriestart, og nå er han plutselig ikke god nok til å spille sentralt på midten og skal dyttes ut på kant. VI HAR INGEN BEDRE ALTERNATIV SENTRALT!

                              Når Petter kommer seg i godform, kanskje opp i nærheten av 2010-sesongen hans, gleder meg til å høre fra de som mener han må ut på kant. Herregud.
                              Twitter

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av chrissp
                                lsk.no på fredag:

                                Skal bygge videre på den gode følelsen

                                Vi skal bygge videre på den gode følelsen fra cupkampen, sier LSK-spillerne. Haugesund kommer til å merke at vi er i siget igjen og vi kommer til å ta årets første tre poenger.

                                lsk.no på mandag

                                Det er i hodet det sitter

                                Vi knyter oss i avgjørende situasjoner og jeg kan ikke huske sist det var morsomt å spille fotball, sier Kippe etter nok et avgjørende baklengsmål rett før fulltid.
                                Ohi: Dette er ikke bra for Haugesund....

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Herman
                                  Gi nå Petter litt tid. Knapt spilt fotball siste året, hadde vel 1 og en halv treningskamp med laget før seriestart, og nå er han plutselig ikke god nok til å spille sentralt på midten og skal dyttes ut på kant. VI HAR INGEN BEDRE ALTERNATIV SENTRALT!

                                  Når Petter kommer seg i godform, kanskje opp i nærheten av 2010-sesongen hans, gleder meg til å høre fra de som mener han må ut på kant. Herregud.
                                  Du veit da vel at den til enhver tid antatt beste sentrale midtbanespilleren i LSK-stallen skal plasseres på venstre kant?
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • WAK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 967

                                    #37
                                    Utrolig deilig med en komfortabel seier. Er ikke andre runde allerede om ei uke? Når settes andre runde opp?

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av WAK
                                      Utrolig deilig med en komfortabel seier. Er ikke andre runde allerede om ei uke? Når settes andre runde opp?
                                      Tipper tidligst at det blir offesielt på fredag. Over 20 kamper er enda ikke spilt. En av de spilles på torsdag.

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3208

                                        #39
                                        Spillere og posisjoner mot Skjetten

                                        Interessante valg av Haglund av spillere i ulike posisjoner i cup-kampen i går. Vi starta med Faye-Lund i mål og en backrekke med Jesper-Espen-Frode-Stian, Erling på høyre kant, Roger og Palmi sentralt og Mathis på venstre, med Petter som hengende/i mellomrommet og Björn på topp. Da Palmi gikk ut (etter 28 minutter) etter å ha blitt tråkka på ankelen (og skårt med huet) gikk Ohi på topp med Björn i mellomrommet og Petter tilbake til sin faste plass sammen med Roger. I andre omgang ble Steinar satt inn for Stian (og kommer minst like ofte offensivt fram til cornerflagget som Stian gjør...), og Ruben inn for Roger etter ca 60 minutter.

                                        Stort sett spilte Ohi dermed spiss i den tida han var på banen, som han også gjør på G18, og Björn spilte litt bak ham, men fritt og med noe mindre press enn som fremste spiss, og det var i den perioden han skårte tre spillemål. De siste femten (omtrent) spilte derimot Ohi på venstre kant og Björn på høyre kant (kanskje noe kortere tid enn Ohi på venstre), mens Erling og (aller fremst) Bolly tok spissrollene. (Men Erlings mål kom tidlig i andre omgang mens han fortsatt spilte høyre kant.)

                                        Bare sånn litt til ettertanke om hvordan Haglund ser for seg og prøvde ut ulike spillere som spisser og kanter.

                                        gilbert

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                                          Bare sånn litt til ettertanke om hvordan Haglund ser for seg og prøvde ut ulike spillere som spisser og kanter.
                                          Glitrende at det testes ut når man har fått de to-tre målene som trengs for å være sikker på at det går veien mot ett mye svakere lag.

                                          Skulle likt å sett følgende blir prøvd ved passende anledning:
                                          BBS - PVM - Andersson
                                          Gulbrandsen

                                          Tror det ville vært en spennede kombinasjon. Palmi ned på midt med Roger ved siden av seg. PVM vil mest sannsynlig komme mer til rette en i en slik posisjon. Bare en tanke som har slått meg og jeg har grubla litt på.

                                          Godt å se at laget vinner såpass komfortabelt mot 4 div. laget Skjetten. De siste årene har det jo ikke vært veldig raust med mål i de to første rundene.

                                          Kommentar

                                          Working...