DER JA BBS, fint du leser hva jeg skriver!
Haugesund - LSK 6. mai 2012
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
positivt med mål, men for et trasig mål :-)Kommentar
-
Kommentar
-
-
gidder da faen ikke rose dem når dem ikke gjør det bra. selv om det er "min" klubb må jeg ikke bare si positive ting, jeg synes dem gjør for mye dårlig og da sier jeg det!Kommentar
-
Kommentar
-
"Surt oppgulp" smalt det fra rette kjeft. Se litt på det du skriver i kamptrådene innimellom og vurder om du kanskje skal prøve å være litt positiv av og til? Det er ikke meningen å komme med personangrep, altså, men av og til er det litt slitsomt med konstant negativitet.Kommentar
-
Resultatmessig veldig veldig bra!
Prestasjonen er desverre dårlig, skal lvi holde dette må vi vise bedre takter i 2. Björn spiller sin dårligste kamp for i år, men fint at han fikk et mål. Roger får det ikke til å fungere, Erling er usynlig på kanten.
Håper vi får se Fredrik og Ohi i dag.Kommentar
-
Kommentar
-
spiller ikke som noe gull lag nei.. virker som om vi ikke har funnet formelen til å kunne benytte de kvalitetene som er i troppen.. hjelper heller ikke når spillerne ikke spiller opp mot potensiale. Rogern har gitt bort mye ball, irriterende.
Skjønner heller ikke hvorfor man ikke spiller på erling sine styrker.. bare tull å ha en man på banen som man ikke bruker?
Men, digg med en ledelse, får vi bare pushe på for et par mål til!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
"Surt oppgulp" smalt det fra rette kjeft. Se litt på det du skriver i kamptrådene innimellom og vurder om du kanskje skal prøve å være litt positiv av og til? Det er ikke meningen å komme med personangrep, altså, men av og til er det litt slitsomt med konstant negativitet.
Jeg er like piss lei alle overdådige positive kommentarer som hele tiden kommer i alle kampene vi taper og spiller rævva dårlig.
Joda vi tapte, men vi hadde jo opp til flere gode passninger på midtbanen........ det hjelper ikke en dritt.Kommentar
-
Takk. hehe. Brukte litt tid på å finne ut akkurat det men skjønte det til slutt ! Streamen er gullegod.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Synes vi gjennomfører en kjempeomgang jeg, ligaens beste hjemmelag har knapt en avslutning på mål. Roger sjefer, men gjør kanskje de enklere tingene litt for vanskelig. Men også i denne omgangen avgir han stikkere som ingen andre i gult. Gode tendenser i pasningsspillet, FKH har egentlig aldri klart etablere noe press fordi vi tør spille fotball sjøl.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar