Fryktelig andreomgang, fra start la vi oss veldig dypt. Vi henger i taua nå, laget ser preget ut.
Haugesund - LSK 6. mai 2012
Collapse
X
-
vi er kjørt, vi er som hodeløse høns utpå der, uavgjort vil være en seier her......Kommentar
-
-
Fytti helvete...detta var dårlig ass.
Null samhandling, null press, null agressivitet. Har vi klart 3 pasninger innad i laget i 2.omgang?
Forøvrig er Haugesund ræva også, bare hakke mindre ræva enn oss akkurat nå.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
hvorfor spiller egentlig Anderson? lite han er med å bidrar med.. får dytte han ut på en ving eller som spydspiss, ødelegger jo annenhver kontringsmulighet med å stoppe opp spillet..
får vel på et par bytter snart vel??
lurer på om ikke Erling blir drillet som back en gang i fremtiden forresten.. #Icalleditfirst.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
-
Dette er så ufattelig dårlig at jeg spyr, ubegripelig - ikke èn eneste pasning stemmer! Logi holder oss inne i kampen, enn sålenge.Kommentar
-
dem springer jo rett gjennom oss nå, dem kommer jo til målsjangser nå uten engang å prøve!Kommentar
-
-
Dette er helt kriseræva.. Ser lite eller ingen forbedring fra ifjor, like tannløst offensivt, og like surrete defensivt.
Ingen plan og en helt enorm mengde personlige feil.
Følg med på spillerene når vi har ballen, ALLE dasser rundt, er det rart det kommer feilpasninger når ingen gidder å løpe i rom, eller komme seg fri fra markeringer..
Hvor mange 100% sjanser har vi hatt mot oss nå? Utrolig at det står 1-1..Kommentar
-
Kommentar
-
Forsvaret vårt er så altfor altfor dårlig!
Forøvrig er jeg jævlig glad vi ikke har samme speaker som Haugesund...CustodesI med og motgangKommentar
-
Dette er rett og slett skremmende å se på.............Kommentar
-
Hver og en av spillera må virkelig gå i seg selv etter denne kampen. Dette er noe av det aller aller verste jeg har sett av LSK.
Det er null tenning og null innsats.Kommentar
Kommentar