EK spiller tilbake til en Björn som har to motspillere på seg istedenfor å ta tak sjæl, der har du mye av problemet vårt. Altfor mange gjemmer seg bort når det gjelder som mest! Null kreativitet!
Haugesund - LSK 6. mai 2012
Collapse
X
-
-
Slik dem spiller nå, er slik nedrykkslag spiller. Skal vi holde oss i tippeligaen så er IKKE dette måten å gjøre det på.
SYKT dårlig!Kommentar
-
Uavgjort borte mot Haugesund er et ok resultat. Spillemessig blir vi bare dårligere og dårligere. Jeg klarer ikke en gang å bli gladnår vi tar ledelsen, vet alt for godt hva som kommer. Dette er virkelig en hobby som ikke gir meg noen som helst glede lenger.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi har pisseflaks at det blir poeng her. Forsåvidt skal man være nøgd med å ta med poeng hjem fra Haugesund, problemet er jo at vi spiller helt vanvittig rævva! Ser ikke lyset i tunnelen her. Eneste gleder er at Fredrik er tilbake. Skal bli godt å få han fra start neste kamp, selv om han sikkert er rusten.I år så tar vi altKommentar
-
Han sa at vi var alt for dårlige. Ett poeng er ikke bra nok i denne kampen, og vi var for dårlig på alt. For lite kompakte, spiller for dårlig sammen og jobber for dårlig. Må jobbe med alt før neste kamp. Men det blir bedre! neste kamp blir en bra kamp!Kommentar
-
Forsvaret kom seg utover i omgangen, nystuen redda oss vel 3 ganger der mens kippe var på pletten ett par ganger.
Men fy å temposvakt detta her er. Synes Steinhard utpekte seg spesielt negativt idag.
Blei faktisk bedre når vi fikk ut Andersson. En god fotballspiller, men ting går jo så utrolig treigt hver gang han har ballen. Forøvrig det samme med PVM. At han skal være 10'er fatter jeg ikke. Takla ikke presset? Hvor er lederegenskapene? hvor er viljen til å blø for drakta?
Logi gjør en bra jobb. Viste takter som han gjorde mot VIF en gang for noen år siden.
Vi har jævelig mye å jobbe med, detta her er ikke bra!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Vi må jo være verdensmestere i balltap. Det er klart vi ikke vinner kamper hvor det tar maksimalt to trekk før vi må løpe som villhester tilbake i forsvarsposisjon.
Forøvrig jævla deilig å høre Björn Bergmann slakte dagens prestasjoner. Det er så tydelig at spillerne nå mangler fandenivoldskhet og "punch" til å vinne kamper. Vi har jo ingen som står fram lengre til å si helt klart ifra at det som presteres er helt uakseptabelt.Kommentar
-
Vi spiller borte mot haugesund, INGEN vinner der. Se på resultatet, 1 poeng der borte er bra. Drit i hvordan vi spilte, neste kamp er hjemme mot Brann, da tar vi 3 poeng. Nå har vi full tropp igjen, gleder meg til søndag!
Kommentar
-
Fint. Er lei av å ikke snakke om elefanten i rommet. Regner med at dette er noe de vil diskutere i garderoben også. Det verste som kan skje etter en slik kamp, er at laget føler seg fornøyde pga det ene poenget.Kommentar
Kommentar