Haugesund - LSK 6. mai 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • forzafugla!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 461

    Haglund skal ha for at han spådde at haugesund kunne ville score et mål da han lot laget gi ifra seg iniativet etter målet i første omgang. Ellers så var det jo lite som minte om tilstedeværelse fra han idag. Jaja, vi får takke Logi.

    Kommentar

    • Oddis
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 2744

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Björn slakter laget, et fryktelig dårlig intervju for klubben sett utenifra.
      Jeg tenker bare at jeg liker at de har høye krav til seg selv. Det var for dårlig, og da hadde jeg likt dårlig om han fortalte at han var fornøyd med spillet.
      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6082

        Opprinnelig skrevet av antikris
        Fint. Er lei av å ikke snakke om elefanten i rommet. Regner med at dette er noe de vil diskutere i garderoben også. Det verste som kan skje etter en slik kamp, er at laget føler seg fornøyde pga det ene poenget.
        Haglund kom bort for intervu rett etterpå. Sa at vi jobba steinhardt og hadde taket på Haugesund, men at de hadde to meget gode spisser som gjorde det vanskelig for oss. Men Logi gjorde en bra kamp, og poenget var bra.

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          Forsvarsrekka er ok. De jobber hardt og kjemper inn poenget. Midtbanen er ikke med i kampen. Klarer ikke å etablere noe som ligner spill. Målet er jo Logi i et nøtteskall, men han er jo uheldig også. Dårlig kommunikasjon, muligens. Endelig er det en back som følger et løp, så koliderer han med keeper.

          Ett poeng i Haugesund er ok det. De fleste reiser derfra med 0. Man føler likevel det ikke er godt nok fordi vi ikke har vunnet en kamp på lenge, men isolert sett er dette ok.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7092

            Jeg håper alle verdensmestrene som har æreskjelt Logi spiser sokkene sine i kveld. Han reddet oss fra 1-5.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Opprinnelig skrevet av Oddis
              Jeg tenker bare at jeg liker at de har høye krav til seg selv. Det var for dårlig, og da hadde jeg likt dårlig om han fortalte at han var fornøyd med spillet.
              Tenkte mer på måten han uttrykte det, men ror seg jo fint inn på slutten. Haglunds intervju derimot....

              Vi tåler ikke lede kamper, vi faller altfor dypt, blir feige, og stoler på et forsvar som aldri spiller en kamp uten episoder av kollektive hjerneblødninger. Når skal vi lære egentlig?

              Kommentar

              • mats
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 621

                Rogern hadde vel ca 30 balltap i dag, Nystuen er en gigant.. Med fredrik tilbake kan vi variere litt mer, så det blir fint. veldig enig at vi var dårlig i dag. Men med litt flyt kunne vi fort fått 3 p på en enkel kontring, før sesongen hadde 1 p i Haugesund vært ok. OM, OM vi hadde hentet de poenga vi skulle hatt tidligere i år.. Tror på at dette snur nå. Litt "enklere" motstand fremover nå! Både bort og hjemme.. så jeg har troa på en del 3 poengere nå før sommerferien...

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av Kanariz
                  Vi spiller borte mot haugesund, INGEN vinner der. Se på resultatet, 1 poeng der borte er bra. Drit i hvordan vi spilte, neste kamp er hjemme mot Brann, da tar vi 3 poeng. Nå har vi full tropp igjen, gleder meg til søndag!
                  Etter vif-kampen så har det kun gått nedover. Prestasjonene i dag er noe av det verste jeg har sett av LSK. Jeg forventer kun en ting, det er innsats. Spiller vi en hel sesong med hjerte utenpå drakta, kan vi godt rykke ned. Da har man gjort det man kan. Men det i dag er faen meg primadonnanykker og latskap. Og da blir jeg mektig forbanna!!

                  Kommentar

                  • mats
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 621

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Tenkte mer på måten han uttrykte det, men ror seg jo fint inn på slutten. Haglunds intervju derimot....

                    Vi tåler ikke lede kamper, vi faller altfor dypt, blir feige, og stoler på et forsvar som aldri spiller en kamp uten episoder av kollektive hjerneblødninger. Når skal vi lære egentlig?
                    Det ligger i hode.. vi MÅ tørre å ha ballen i laget! Ikke falle.. vi har hatt tendensen til dette i 2,5 år nå!

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6082

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Jeg håper alle verdensmestrene som har æreskjelt Logi spiser sokkene sine i kveld. Han reddet oss fra 1-5.
                      Dårlig inngripen på målet. Men flere klasseredninger gjør opp for det. Denne gangen skal jeg ikke kritisere deg om du skriver at han var Lillestrøms beste. Han dominerte i feltet og plukka ned en rekke baller sikkert i klypene. Nesten samme nivå som mot Vif i første kamp. Synd med inngripnen på målet, eller hadde han vært en stor helt i dag.

                      Men prestasjonene hans i fjor blir ikke bedre av at han spiller en meget bra kamp i dag.

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Etter vif-kampen så har det kun gått nedover. Prestasjonene i dag er noe av det verste jeg har sett av LSK. Jeg forventer kun en ting, det er innsats. Spiller vi en hel sesong med hjerte utenpå drakta, kan vi godt rykke ned. Da har man gjort det man kan. Men det i dag er faen meg primadonnanykker og latskap. Og da blir jeg mektig forbanna!!
                        Enig i det, men forsvaret jobba som noen helter i andre omgang. Det er ganske tydelig at det mangler en Søgård på midten som fyrer opp stemninga og alltid gir 100%, men er vel noen år til LSK dyrker frem en sånn igjen..

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7092

                          16-3 i avslutninger sier jo alt. Vi scoret på vår ENE sjanse. Et under at vi kom fra dette med ett poeng. Jeg mener Johan Andersson ikke er en mann for slike vanskelige bortekamper. Da syns jeg vi heller skal satse på muskler (Bjørn) og fart (Fredrik), ikke finesse, som Johan iblant viser.

                          Logi, midtforsvaret og delvis den sentrale midtbanen kommer fra det med æren i behold i dag. Resten står med få unntak til stryk. Etter den ganske heldige utlikningen klarte vi ikke engang å spille oss innenfor 40 meter av deres mål. Jeg ser ikke noen nevneverdig fremgang i det vi viser på banen.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            Tror få lag er dårligere enn oss til å klarere. Gang på gang på gang vinner Haugesund ballen i gunstige posisjoner. Ellers helt greit med et poeng mot et sterkt hjemmelag.
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • Tvilling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 1475

                              Jeg synes Bjørn er ærlig. Og han sier hva som må gjøres bedre. Og at det kommer de til å gjøre. I neste kamp.
                              Bjørn sin beskrivelse er bedre enn Haglund sin idag (jeg har stor respekt for Haglund).
                              Jeg registrerer at vi mister ballen sååå altfor mange ganger. Noen tilbakespill til Logi var mer enn unødvendige. 2 omgang før målet var helt dødt angrepsmessig.
                              Bra med ett poeng, selvsagt. Men forventer en annen angrepsvilje mot Brann.

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Logi, midtforsvaret og delvis den sentrale midtbanen kommer fra det med æren i behold i dag. Resten står med få unntak til stryk. Etter den ganske heldige utlikningen klarte vi ikke engang å spille oss innenfor 40 meter av deres mål. Jeg ser ikke noen nevneverdig fremgang i det vi viser på banen.
                                PVM får stryk, hans dårligste kamp for oss. Roger spiller bra, men spiller ballen vekk gang etter gang.
                                Logi og Nystuen er LSKs beste, tross målet.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  16-3 i avslutninger sier jo alt. Vi scoret på vår ENE sjanse. Et under at vi kom fra dette med ett poeng. Jeg mener Johan Andersson ikke er en mann for slike vanskelige bortekamper. Da syns jeg vi heller skal satse på muskler (Bjørn) og fart (Fredrik), ikke finesse, som Johan iblant viser.

                                  Logi, midtforsvaret og delvis den sentrale midtbanen kommer fra det med æren i behold i dag. Resten står med få unntak til stryk. Etter den ganske heldige utlikningen klarte vi ikke engang å spille oss innenfor 40 meter av deres mål. Jeg ser ikke noen nevneverdig fremgang i det vi viser på banen.
                                  Jeg mener vi må tørre spille fotball borte også, mer kynisme selvfølgelig, med likefullt må vi ha kreativitet på banen. Den mangler fortsatt, men førsteomgangen viser prov på et lag som har gode kombinasjoner inne. Vi er nødt til å få enda mer kreativitet inn i dette laget.

                                  Men slikt koster.

                                  Kommentar

                                  • runarM
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 565

                                    Før match: Får vi ett poeng skal vi være sinnsykt fornøyd
                                    Etter match: Fy faen vi var ræva. SÅ dårlig har jeg ALDRI sett LSK før, bla bla fuckings bla.

                                    Samme oppskrift hver gang vi ikke vinner. Regner med at når man sier FØR match at man er fornøyd med 1 poeng, så er det 1 poeng etter at vi har best og produsert målsjanser på løpende bånd, men ikke klarer - pga uflaks og feil dommeravgjørelser - å omsette det til 3 poeng? Eller hvordan mener man en match der man skal være glad for ett poeng ser ut?
                                    Første omgang var ok, andre omgang var vi dårligere enn FKH, men det var vel egentlig ikke annet enn forvente. Å si at dette er det veste man har sett av LSK noen sinne er idiotisk.
                                    runarM

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Opprinnelig skrevet av runarM
                                      Første omgang var ok, andre omgang var vi dårligere enn FKH, men det var vel egentlig ikke annet enn forvente. Å si at dette er det veste man har sett av LSK noen sinne er idiotisk.
                                      Dette var på nivå med kampen mot Kaerjeng. Dette er noe av det verste jeg har sett ja!!
                                      Dessuten er måten du bygger opp på merkelig. Du blander hva forskjellige mennesker har sagt for så å bruke dette som argument om at vi ikke klarer bestemme oss?
                                      Jeg sa nemlig ikke at 1 poeng ville vært bra.

                                      Kommentar

                                      • Herman
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2010
                                        • 1101

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Jeg håper alle verdensmestrene som har æreskjelt Logi spiser sokkene sine i kveld. Han reddet oss fra 1-5.
                                        Herregud da, så god var han virkelig ikke. Trygg i feltet, men de to redningene 1 mot 1 går rett på ham. Mulig han også klønet det til på utlikningsmålet.
                                        Twitter

                                        Kommentar

                                        • maurakanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 638

                                          PVM må ta seg sammen, til tross for serven til målet. Han er veik i duellene og mister ballen veldig ofte på vei fremover. Er ikke i nærheten av nivået han var på i Brann. Ifjor var vi veldig kontringssterke, mens idag stopper vi altfor ofte opp når vi får ballen i mellomromet på midten. Da skal det enten slåes bakover eller på tvers. Full fart fremover gutter. Vi hadde et par fine kombinasjoner i første omgang, ellers var dette meget skralt.
                                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                          Kommentar

                                          Working...