LSK - brann, søndag 13.4 kl. 20.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • perrern80
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 603

Jeg har kun 3 lyspunkt fra denne begredelige forestillingen.

1. Verdig farvel med Søgg. (savner)

2. Bergmann ser ut til og ha begynt og finne målet, kan da også ta med FairPlay opptredenen til brenn.

3. På vei til Åråsen ser guttungen på 5, opp på broa, og ser match plakaten. Da utbryter han: se pappa, LSK logoen og ett svi merke, hvem skal vi spille imot??

Kommentar

• Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

Fotballspillere har det for godt til at de skal gidde å bry seg. Innfør straffetrening midt på natta, trekk i lønn, la dem trene på grus resten av sesongen, gjør ett eller annet!

Luke hadde sliti med å få starte i 3.div for Skedsmo FK, kan noen lære den mannen hva offside er? Logi gidder jeg ikke kommentere en gang. Kommer sikkert noe hyggelig om han på lsk.no snart, som vanlig.

For en jævla møkkadag!

Kommentar

• Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

Etter et tap som kanskje må beskrives som det aller verste i år, håpet jeg at nattesøvnen skulle gi litt mer avstand og frembringe et mer nyansert bilde av status for LSK anno 2012. 8 timer seinere viste det seg at det ikke er tilfelle.

Nå er det nok, Lillestrøm Sportsklubb. Nok av "dette må snart snu", nok av drukning i selvmedlidenhet, nok av bedritne positive Facebook-oppdateringer som prøver å se lyst på en tilværelse med 19 kamper på rad uten seier i Tippeligaen, nok av hengehuer og tomme ord. La meg gjøre én ting klart, det er ingen, INGEN andre enn klubben selv som synes synd på LSK akkurat nå. Det er ingen som har medlidenhet for at en gruppe mennesker, mellom 15 og 40 år + støtteapparat, som lever av hobbyen sin, nå presterer som amatører på jobb. Det er direkte uakseptabelt og nære frekt å suge penger ut av klubbkassa når jobben utføres så elendig. Det er direkte frekt å be publikum møte opp på stadion og samtidig kreve penger for det når det som leveres står til stryk minus gang på gang. Lillestrøm Sportsklubb, den gule og svarte drakta, bærer det privileget at det har ubetinget støtte fra en mindre gruppe fotballsupportere og det kommer aldri til å endres, men tilliten er brutt og tålmodigheten har snart rent ut for Åråsen-publikumet. Det var synlige mishagsytringer på stadion i går, nå må det tas til etterretning og gjøre noe med det. Publikum har ofret tid, penger og smerte siden august 2011 for å støtte opp, nå er det LSKs tur til å gjøre noe annet enn å kreve, kreve, kreve.

For å ta et oppgjør med spillerne først; dere lever av en prestasjonsidrett. Det er ingen som noensinne kommer til å gi dere noe gratis fordi de har medlidenhet for dere, gode resultater kommer bare av gode individuelle og kollektive prestasjoner. Hadde dere drevet indviduelle idretter på det nivået dere leverer nå, hadde dere ikke en gang hatt råd til Nugatti på brødskiva. Se til Marit Bjørgen, ingen løfta en finger for henne da hun var elendig for noen år tilbake, hun møtte gjøre den tunge jobben sjøl. Stefan, Frode, Steinar, Stian, Ruben, Erling, Ohi, Fredrik, Bolly, Björn, dere har alle hatt et ansvar for LSKs bedritne rekke uten seiere, større enn resten av gutta i troppen. Noen mer enn andre, Ruben, Stian, Ohi, Fredrik, tildels Bolly og Björn er fortsatt unge, men må forstå alvoret av å være en profesjonell fotballspiller. De fleste historiske data tilsier at dersom man ikke er god nok, er det kun én ting som gjelder: trene mer. Jeg forventer av SAMTLIGE LSK-spillere, ikke bare de nevnte, for de resterende har likefullt et ansvar for årets bedritne sesongstart, at det trenes MER på hva vi ikke duger til. I vinter ble det fortalt at den fysiske treninga var så hard at spillerne var helt i kjelleren, hvorfor ser vi et Brann-lag som evner å presse ballfører knallhardt i 2 x 45 minutter, mens vi knapt en eneste gang klarer å gjenvinne ballen i gunstig posisjon? For dette ser Haglund, vi vinner aldri igjen ballen i gunstig sone, men pådrar oss brudd i ugunstig sone gang på gang som fører til angrep i mot. Vi blir alltid spillende på høy risiko fordi vi prøver å spille kula, men når hvert eneste angrepsspill starter fra egen back i stedet for gjenvinning på midtbanen med full gass framover, vil enhver pasning fram til vi har flytta oss 50 meter opp i banen være under ekstrem risiko for harde overganger i mot.

Forsvarsspillet vårt kan beskrives enkelt, samtidig som problemene er sammensatte. Forsvar påvirkes av angrep og angrep påvirkes av forsvar. Vi får alt for mange brudd i mot i farlig sone og vi vinner ballen i lite gunstige posisjoner. Likevel evner vi å slippe inn et dødballmål på en rett-fram poler fra 40 meter hvor ei litta rotte får heade fullstendig upressa fra 6 meter etter at Björn står med fingern i baken. Etterpå slipper vi inn 2 mål hvor vi spiller på oss brudd, noe som er vanskelig å forsvare seg mot, men samtidig klarer nok en gang den samme lille rotta å snike seg inn mellom begge våre stoppere ved begge annledninger og dytte inn kula. Hvordan skal man rettferdiggjøre at en liten flis på 180 centimeter skal stange inn 2 goaler på hodet mot Kippe og Nystuen, samme mann som bare har 1 mål foruten gårsdagens kamp i Brann-drakta siden han kom dit i 2011? 3-2 målet forklares såre enkelt, konsentrasjonssvikt. Det er vitenskapelig bevist at de neste 5 minuttene etter en scoring fører til konsentrasjonssvikt blant et av lagene, normalt sett laget som akkurat har sluppet inn en goal, men i LSK virker ikke ting til å være normale om dagen.

Angrepsspillet fungerer tildels, vi scorer 2 (kan vel knapt påberope oss noen ære for det tredje), noe som burde holde til seier på hjemmebane. Likevel er det slurvete angrepsfotball som fører til at vi får grusomme overganger i mot. I går kunne vi blitt straffet langt hardere om Brann var mer effektive. Jeg påtar meg ikke jobben selv, det håper jeg LSKs analyseapparat gjør, men antall balltap i farlig sone var skremmende høyt i går. Det er på tide å etterlyse mer kynisme til vi har plukket noen poeng og deretter gå tilbake til den ballbesittende formasjonen. Laget trenger mer selvtillit i bunn før det skal fungere.

Når det gjelder enkeltspillere, er det selvsagt en uting å kritisere sine egne. Det er dessverre umulig å unngå etter en rekke med 19 kamper uten seier. Logi er en katastrofe uten like og kan aldri, under noen omstendigheter, få lov til å starte en kamp igjen for klubben. Han har noen fantastiske redninger, men i bunn og grunn er han en elendig keeper. Forferdelig svak kommunikasjon med forsvaret, til stadighet ute på bærtur, gir livsfarlige returer på tilsynelatende enkle baller, leverer generaltabber i annenhver kamp og sprer overhode ingen trygghet i bakre rekker. Kippe, Nystuen og Pedersen leverer til stryk i går, man forventer mer av en så rutinert forsvarsrekke. Vi ble heller ikke tatt på farten i går, noe som er ekstra urovekkende. Det er skremmende, uforståelig og trist at Westerberg blir vurdert som et dårligere alternativ enn Pedersen, det samme gjelder forsåvidt også Ringstad. For meg er det også ubegripelig at ikke Scheel får prøve seg i spann med Nystuen i neste kamp, til tross for svake prestasjoner på rekruttlag og det som måtte være har i hvert fall Scheel siste treningskamp mot Tromsø å vise til, en kamp som forøvrig var LSKs beste defensive forestilling på lang, lang tid.

Vaagan Moen må sies å ha vært en skuffelse så langt, uten at han har vært blant de verste. Palmi skaper ikke all verden, men gjør seg sjelden heller bort. Roger svinger fra det fantastiske til det forferdelige, hvor lang tid det tar før han blir stabil kan bli avgjørende for oss. Andersson åpnet sesongen bra, det samme gjelder Erling, men begge har en formkurve som peker ned i takt med laget. Resten av midtbanen med Ruben, Bolly og Ohi (Midtgarden ute med skade) ser ut til å være langt unna en startplass.

Björn har levert godt i sesongåpninga, men slitt med å åpne scoringskontoen. Spillemessig var han mer dominant i starten, mens han i det siste har åpna målkontoen. Fredrik akkurat tilbake fra skade, virker lovende. Rodgers om mulig årets store skuffelse for min del. Hadde forventet en terrier, en kriger på topp som skulle banke vinnermentalitet og kamplyst inn i huet på gutta. Jeg føler vi sitter igjen som et svindeloffer, som at vi har en henta en Orjinta i bleikfeit og kort versjon som ikke smiler, men som i det minste prater engelsk. Han er rett og slett forferdelig dårlig. Han ligger konstant i offside, han har ingen forståelse for å møte ball, han er ikke spesielt hurtig og han evner ikke på noen måte å prege fotballkamper. Dersom det er mulig ser jeg ingen grunn til å ikke avbryte låneoppholdet allerede til sommern og hente tilbake Nico fra Sarp, eventuelt hente opp Bjerknes fra yngre rekker, vi har ingen ting å tape.

Hva forventer vi av støtteapparatet, trener, daglig leder, styre og sportslig administrator? Vel, til å begynne med er det på tide at LSK fremstår på en annen måte framover. Vi må vise at vi er offensive, at vi ønsker å krige, at vi er villige til å knekke tenner, brekke bein, blø og bli slept av banen med kramper framfor det puse-imaget vi har nå. På tide å få motstanderen til å frykte krigen før vi går på banen, på tide å klemme til i duellene og la det smelle igjen. Nå må det merkes at man har møtt LSK, nå må det kjempes på et helt annet nivå enn hva det har blitt gjort så langt. Jeg forventer å se spillere som bønnfaller om bytte fordi de er utslitte i neste match, jeg forventer å se et Viking-lag som syter på dommern i 2 x 45, jeg forventer å se kontante spillere utvise kraft og kynisme og jeg forventer at gutta arbeider som slaver i den defensive jobben. Viking sliter med å score mål, nå er det på tide å mure igjen og finne fram langballen slik at vi slipper alle bruddene i mot. 3 poeng og en bedriten 1-0 seier er det eneste som gjelder mot Viking, vi trenger minst 7 av 9 poeng i de neste 3 kampene dersom det skal være håp om Tippeligaplass.

Sportsklubben, slutt og syt, begynn og yt. Dere har ingen medlidenhet lenger.
        Lauken er vår venn!

Kommentar

• trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7131

Veldig enig.

Halmstrået fra i går: Jeg syntes Pàlmi gjorde en habil figur sentralt på midtbanen. Åpner for å sette PVM på venstre, slik at vi kanskje kan få til et innlegg fra den kanten også. Pål Strand er vel den forrige venstrebeinte venstreflanken vi har hatt. Jeg begriper ikke at vi skal tvinge firkantede klosser inn i runde hull ved å bruke alle andre enn den ENE midtbanespilleren vi har som er venstrebeint, har hatt suksess på venstresiden før og som kan gjøre en forskjell der, i den posisjonen.

Venstrebacken er jo et blødende sår. Ingen utmerker seg, hvem skal inn?

Scheel inn i midtforsvaret? Slik vi fremstår i dag, heller jeg nærmest mot å ta en Sogndal og mure igjen med tre midtstoppere.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2428

Et helt utrolig flatterende resultat for Fugla. Til tider ble vi bombadert av et spillesugent Brann-lag. Mulig møtte vi Brann på værst mulig tidspunkt, men de kjente sin besøkelstid. Våre 11 aspirerer til avslutningsnummeret i Sirkus Arnardo. Dessverre virker det som Haglund ikke har kontroll på dette her. Spillet i de "ubetydelige" treningskampene ble viftet bort, og i et par glimt iår mot RBK og VIF, kunne det se ut som vi hadde noe på gang. Men nå er et ikke bare vi som har spilt bra mot disse lagene. Typisk for bunnlag å overprestere mot topplagene. Blir nok en helt annen kamp mot Viking der vi kan ligge bakpå og antagelig unngå mange overganger imot. Vi virker helt ute av stand til å føre kamper eller ligge høyt. Altfor mange balltap i farlige situasjoner og strekk mellom lagdelene. Roger er til tider en fantastisk ballvinner men har veldig høy feilprosent i avleveringene, og det er hans håpløse fremspill som gir Brann overgangen på 2-3. Og hjemover, når han blir passert, lunter han tilbake nærmest uintressert. Johan virker livredd for å slå opp skaden(e) sine og går kun halvveis inn i dueller. Så kun en tackling fra han igår og da virket han livredd for eget liv og lemmer. LSK har gamblet med økonomien før årets sesong (uten at jeg har dekning for å si det men det ble skrevet at det er brukt mer penger enn planlagt) og igjen har vi kjøpt gråstein kan det virke som, og ikke minst skadeutsatte spillere. To av de mest sentrale og kanskje største kjøpene var ute med skade. Johan virker skjør. Midtgarden er vel ikke ment som annet enn stallfyll,, men allikevel. Westberg og Scheel som skulle være løsningen på forsvarsproblemene har allerede blitt skjøvet ut i kulden (med rette?). Parallellene til Nordlie-perioden er åpenbar.
            Haglund virker som en solid fyr, men det må være lov å sette spørsmålstegn ved en del av hans vurderinger. Det lite som tyder på at hans gullkalv Jesper vil komme seg opp på et akseptabelt TL-nivå og fortsatt spiller vi med spillere som strengt talt ville gjort det bedre i andre posisjoner. Har vi inngått for mange kompromisser med stjernene at de forlanger å bekle sine favorittposisjoner? Isåfall er Haglunds autoritet undergravet og muligheter begrenset. Var forøvrig enig i at Ringstad kom inn for Steinar, men i de avgjørende øyeblikk feilet Ringen igjen. Forferdelige innlegg i sluttsekundene når vi jaget et ufjortjent poeng. Skal ikke laste Ringen for gårsgens misere, men noe må han gjøre feil ettersom han ikke klarer å kapre den faste plassen fra Steinar. Bor det ikke en faen i gutten? Kanskje slutte å være gutt og prøve å bli mann.
            Forsvaret virker helt hjelpesløst. Ingen stoler på hverandre og den negative utstrålingen begynner i bakerste ledd. Der må Saed snarest tilbake hvis ikke får vi prøve med Faye-Lund. Var øyeoperasjonen til Logi mislykket? Hvordan han bedømte 2-4
            kan tyde på det. Komisk blir det når han gestikulerer til medspillere at han må få tilbakespill på favorittbeinet. Gir ikke de foran han mye handlingsrom. Det er også lett å skylde på Kippe/Nystuen men lagdelene henger ikke sammen. Det meste virker totalt planløst. I teorien skulle en hengende Roger og en offensiv Björn/PVM/Johan på papiret se ut som en perfekt konstellasjon, men det hjelper lite når ingen jobber for hverandre og uten tæl.
            Håper på en mirkuløs forvandling i løpet av uka og en taktisk seier ala den vi hadde mot TIL i oppkjøringa. Det kan være det som får det til å snu, men jeg har begynt å tro det vil bare være midlertidig opptur.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

Opprinnelig skrevet av trigz
              Venstrebacken er jo et blødende sår. Ingen utmerker seg, hvem skal inn?
              Med de vi har i stallen, vil jeg si at Knutzon utmerker seg bedre defensivt enn offensivt.
              Nå er ikke akkurat bakre firer finstemt, så kanskje han skal få prøve seg?
              LSK Norges beste lag

Kommentar

• MoBee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 958

Jeg så matchen i opptak nå, og de som nevner Roger som syndebukk på 3-2 målet må ta seg ei bolle ass... Han spiller en feilpasning 1/3 inn på Branns halvdel... Ganske mye som skal gjøres derfra og inn... Alle måla er "forsvarsspill jeg sjelden har sett maken til" (tv2-kommentator.) og alle er Kippe, Nystuen, Steinar sin feil, samt at vi spiller nesten uten keeper.
                Angrepsspillet er ikke rævva, det er ikke supert heller, men ikke krise. Det er der vi trenger litt tid. Forsvar trenger vi nytt...

Jeg la også merke til i går at de som peppet gutta var Fredrik og Björn. Aldri Kippe.

Kommentar

• *46*

Er det bare meg som synes høyresiden døde ut når Erling gikk av? Synes det ble helt dødt og ingen ting skjedde der.

Kommentar

• perrern80
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 603

Opprinnelig skrevet av MoBee
                    Jeg så matchen i opptak nå, og de som nevner Roger som syndebukk på 3-2 målet må ta seg ei bolle ass... Han spiller en feilpasning 1/3 inn på Branns halvdel... Ganske mye som skal gjøres derfra og inn... Alle måla er "forsvarsspill jeg sjelden har sett maken til" (tv2-kommentator.) og alle er Kippe, Nystuen, Steinar sin feil, samt at vi spiller nesten uten keeper.
                    Angrepsspillet er ikke rævva, det er ikke supert heller, men ikke krise. Det er der vi trenger litt tid. Forsvar trenger vi nytt...

Jeg la også merke til i går at de som peppet gutta var Fredrik og Björn. Aldri Kippe.
                    Da la du vel også merke til Kippe etter 0-1 målet. Satt på ræva og furta som en drittunge som hadde forsovet seg til julaften.
                    Kan bare levere inn båndet han har rundt armen. ASAP!!!

Kommentar

• Kay
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 763

Opprinnelig skrevet av *46*
                      Er det bare meg som synes høyresiden døde ut når Erling gikk av? Synes det ble helt dødt og ingen ting skjedde der.
                      Ikke bare døde, det ble ett stort problem, vi spilte uten høyreving, og når Stoor fikk ballen hadde han ingen å passe til på høyrekant. Det eneste spillet vi hadde som virket truende i den kampen var når vi fikk satt opp Erling i riktig posisjon.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av perrern80
                        Da la du vel også merke til Kippe etter 0-1 målet. Satt på ræva og furta som en drittunge som hadde forsovet seg til julaften.
                        Er vel lov å være skuffa?

Kommentar

• angrybird
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Jan 2012
                          • 80

Som kaptein er det lov å være forbanna! og en ting til: en eneste uttalelse til fra noen av de utstillingsdukkene som bærer drakta om at "det snur mot Viking" eller "Viking skal få kjørt seg" og jeg kommer til å boikotte kampen ass. Denslags optimisme hører med når man faktisk vinner kamper. Nå er det "vi skal gjøre alt vi kan"-uttalelser som trengs.

Kommentar

• perrern80
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2006
                            • 603

Opprinnelig skrevet av *46*
                            Er vel lov å være skuffa?
                            Er også lov og fyre seg opp!!!! Og når dette bildet, av en slagen kaptein som bare rister på hodet, og pytt pytt, gjentar seg gang på gang.
                            Jeg blir så jævla provosert!!!!
                            Er bedrifts leder selv av yrke, hadde jeg levert resultater som dette over
                            9mnd og 6dg, hadde jeg blitt fengsla.
                            Greit Kippe ikke skal ta all skyld alene, men det er da for f... Han sin oppgave og fyre opp under, når det blåser som mest.
                            Curling ledelse heter det på fagspråket.

Kommentar

• nebbjævel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2009
                              • 511

Ei skikkelig spykule av en match. Rundspilt av kommunistiske fiskere og nå er jeg forbanna.

Kommentar

• fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1509

Noen som har prata med spillerne og hørt hva de føler nå? og ikke bare det jævla media pisset om at vi bare må bite tenna sammen o.l. Trenger ikke navn, bare interessert i høre hva spillerne virkelig mener om hva de tenker å gjøre for å snu detta.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

Kommentar

• Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5918

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                  Noen som har prata med spillerne og hørt hva de føler nå? og ikke bare det jævla media pisset om at vi bare må bite tenna sammen o.l. Trenger ikke navn, bare interessert i høre hva spillerne virkelig mener om hva de tenker å gjøre for å snu detta.
                                  Spillerne tar situasjonen seriøst nok når de dekker 16.maituren for kanarifansen av egen lomme. De vet at støtten ikke kommer av seg selv nå.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1509

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Spillerne tar situasjonen seriøst nok når de dekker 16.maituren for kanarifansen av egen lomme. De vet at støtten ikke kommer av seg selv nå.
                                    Jaså? det har jeg ikke hørt noenting om. Står det noensteder? Var generøst av dem og det skal gjengen ha kudos for.
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

Kommentar

• knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9537

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                      Jaså? det har jeg ikke hørt noenting om. Står det noensteder? Var generøst av dem og det skal gjengen ha kudos for.
                                      Står på face, forum og sms

Kommentar

• lobolars
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Mar 2010
                                        • 64

Fa.. det får da være grenser.Hvordan skal unggutta få sjøltillit av å bli slengt utpå banen siste 10-20 min når vi vi blir rundspillt utpå der.I andre klubber gror det frem masse unge talenter i tippeligaen.De får tillitt,og blir satset på i.s.f spillere som frivillig burde gitt seg på detta nivået.Hvorfor lykkes stort sett alle andre tippeligalag og ikke LSK med talentutvikling.Kan det være opplegget våres,eller driver andre feil.Og hvorfor i h......setter treneren inn en back når vi må satse fremover for å prøve å få et mål og et poeng.Og feilplasserte folk på mange plasser.Tenker med gru på tiden med HB.

Kommentar

• bingolfs
                                          Medlem
                                          Bøffel
                                          • Apr 2006
                                          • 36

Forslag: La oss prøve å hive ut Nystuen, Kippe, Pedersen og Logi klovn. Inn med Scheel, juniorstopper og juniorback i tillegg til Faye-Lund i mål. Det kan da umulig bli dårligere forsvarsspill av dette. La den møkkagjengen som gir blanke faen bare lønna kommer på konto bli igjen hjemme i morgen!!!!!!! Faktisk vurder å kast dem permanent ut! la dem med videoer fra det siste halvannet året prøve å søke jobb som fotballspiller et annet sted Ha ha ha..... Palmasson sentralt på midten endelig fikk han en sjanse til å vise seg frem og takk for det. Da kjenner vi nivået hans, skrekk og gru!! Midtgarden kunne ikke han brukes på midtbanen? mener jeg leste det. Kan det bli verre? Neppe! Juniorspillere har forhåpentligvis langt mer klubbfølelse og æresfølelse enn de nevnte jævla klovnene over. Dessuten har de lært å unngå barnefotballfeil! De har egeninteresse av å vise seg frem for å få en kontrakt med lønn. Visse andre ser ut til å gå å vente på at kontrakten løper ut mens man hever lønn. Skam dere!

Kommentar

Working...