Jeg kommer på alle hjemmekampene uansett resultater, vær, spill, begravelser, brullyp og dåp. Skal faen bruke det sesongkortet jeg har betalt for, på trass så går jeg uansett hva som skjer. Men jeg tenkte på andre LSK-"supportere" jeg vet om som ikke gidder å dra, på grunn av prisen på billettene ikke er i samsvar med det dem for servert. Og der kan jeg ikke argumentere i mot.
Tror det vil være god plass på alle tribunedeler til denne kampen. Synes LSK må snart ta hintet, og sørge for att prisen blir halvert minst. F.eks. dem kunne ha halvert prisen på sesongkort resten av sesongen. Fyll opp med folk, bedre med 8 tusen tilskuere som har betalt halv pris, enn med 5 tusen som har betalt full pris.
Tror det vil være god plass på alle tribunedeler til denne kampen. Synes LSK må snart ta hintet, og sørge for att prisen blir halvert minst. F.eks. dem kunne ha halvert prisen på sesongkort resten av sesongen. Fyll opp med folk, bedre med 8 tusen tilskuere som har betalt halv pris, enn med 5 tusen som har betalt full pris.
Kommentar