LSK - brann, søndag 13.4 kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    #61
    Opprinnelig skrevet av Brækken
    Du får tenke på at du støtter klubben og med bidraget ditt gir du dem mulighet til å trene slik at de forbedrer seg.

    Tenk!! 3 kamper uten tap!?! På søndag blir det 4!
    Jeg kommer på alle hjemmekampene uansett resultater, vær, spill, begravelser, brullyp og dåp. Skal faen bruke det sesongkortet jeg har betalt for, på trass så går jeg uansett hva som skjer. Men jeg tenkte på andre LSK-"supportere" jeg vet om som ikke gidder å dra, på grunn av prisen på billettene ikke er i samsvar med det dem for servert. Og der kan jeg ikke argumentere i mot.

    Tror det vil være god plass på alle tribunedeler til denne kampen. Synes LSK må snart ta hintet, og sørge for att prisen blir halvert minst. F.eks. dem kunne ha halvert prisen på sesongkort resten av sesongen. Fyll opp med folk, bedre med 8 tusen tilskuere som har betalt halv pris, enn med 5 tusen som har betalt full pris.

    Kommentar

    • GulMakt
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2005
      • 115

      #62
      Opprinnelig skrevet av Boing
      Men sliter med å få folk jeg vet holder med LSK til å komme på kamp, dem synes det er drøyt å betale 200-300 kroner for å se LSK spille den fotballen dem gjør om dagen. Og jeg kan desverre ikke si meg uenig i det og klarer ikke å finne argumenter for att dem skal komme seg på kamp.
      Har de vært på Åråsen i år? Kun kampen mot Godset har vært dårlig, de to andre kampene jeg har betalt for å se i år har vært verdt pengene. Kampene mot RBK og Søpla har blitt betegnet som to av de aller beste og mest underholdene kampene i TL i år selv om vi ikke har vunnet.

      Kommentar

      • perrern80
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 603

        #63
        Opprinnelig skrevet av Boing

        Fyll opp med folk, bedre med 8 tusen tilskuere som har betalt halv pris, enn med 5 tusen som har betalt full pris.
        Det regnestykke der for ikke jeg til og gå opp, om man ikke setter prisen på det visuelle, tilsvarende prisen for 2000 fulltbetalende tilskuere..
        Har sesongkort selv, på den måten vet hvertfall klubben hva dem har og rutte med.
        Vis været tillater det blir det 6381 betalende mot brenn.
        For håpe de blir fornøyd, og for valuta for pengene.

        Kommentar

        • Boing
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 711

          #64
          Opprinnelig skrevet av perrern80
          Det regnestykke der for ikke jeg til og gå opp, om man ikke setter prisen på det visuelle, tilsvarende prisen for 2000 fulltbetalende tilskuere..
          Har sesongkort selv, på den måten vet hvertfall klubben hva dem har og rutte med.
          Vis været tillater det blir det 6381 betalende mot brenn.
          For håpe de blir fornøyd, og for valuta for pengene.
          Hvis du trekker fra dem som har sesongkort, så ser du regnestykket. Jeg ville ha foretrukket att 5000 kjøpte billett til halvpris, enn 2500 som kjøper billett til fullpris. Det kommer inn like mye penger. Jeg tenker fulle tribuner til samme pris som halvfulletribuner. Koster ikke LSK noe mer om det kommer fler på kamp.

          200 kr for en person å se tippeligakamp bak mål, er for dyrt, enda verre å betale 300 for å sitte på langsiden for å se tippeliga.

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            #65
            Eneste positive med PVM sin skade, er at Brann-fansen sin (mest sannsynlige) store tidsbruk på TIFO mot han er bortkastet
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6079

              #66
              Johan er også et alternativ sentralt på midten. Det er sentralt på midten han fikk mest skryt i Stabæk.

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                #67
                Opprinnelig skrevet av HSft
                Johan er også et alternativ sentralt på midten. Det er sentralt på midten han fikk mest skryt i Stabæk.
                Jeg har en stygg følelse for at han ikke vil jobbe like mye defensivt som PVM gjør. Håper han ikke plasserer Johan sentralt.
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6079

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av El Caco
                  Jeg har en stygg følelse for at han ikke vil jobbe like mye defensivt som PVM gjør. Håper han ikke plasserer Johan sentralt.
                  Han vant nå seriegull i 2008 hovedsaklig som sentral midtbane... Og ble samme året satt på årets lag på sentral midtbane av Dagbladet. (http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/06/553052.html)

                  Tipper han gjør jobben han blir satt til, og passningsfoten hans er mye bedre enn alternativene.

                  Tror det hadde vært en god løsning med Andersson sentralt. Han jobber nok bedre i denne posisjonen enn som hengende spiss, der fokuset er på å gjøre noe fantastisk kreativt.

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Han vant nå seriegull i 2008 hovedsaklig som sentral midtbane... Og ble samme året satt på årets lag på sentral midtbane av Dagbladet. (http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/06/553052.html)

                    Tipper han gjør jobben han blir satt til, og passningsfoten hans er mye bedre enn alternativene.

                    Tror det hadde vært en god løsning med Andersson sentralt. Han jobber nok bedre i denne posisjonen enn som hengende spiss, der fokuset er på å gjøre noe fantastisk kreativt.
                    La oss håpe du har rett!
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • perrern80
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2006
                      • 603

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Boing
                      Hvis du trekker fra dem som har sesongkort, så ser du regnestykket. Jeg ville ha foretrukket att 5000 kjøpte billett til halvpris, enn 2500 som kjøper billett til fullpris. Det kommer inn like mye penger. Jeg tenker fulle tribuner til samme pris som halvfulletribuner. Koster ikke LSK noe mer om det kommer fler på kamp.

                      200 kr for en person å se tippeligakamp bak mål, er for dyrt, enda verre å betale 300 for å sitte på langsiden for å se tippeliga.
                      Skjønner!! 300kr pr bill. er uansett for dyrt i tuppeligaen.
                      Håper vi inderlig sitter igjen med ett positivt resultat etter kampen på søndag. Det er kun en kø jeg kan holde blod trykket nede i, og det er do og kiosk køen på Åråsen...
                      Lang kø=mange tilskuere

                      Kommentar

                      • Ginola
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2010
                        • 549

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av perrern80
                        Skjønner!! 300kr pr bill. er uansett for dyrt i tuppeligaen.
                        Håper vi inderlig sitter igjen med ett positivt resultat etter kampen på søndag. Det er kun en kø jeg kan holde blod trykket nede i, og det er do og kiosk køen på Åråsen...
                        Lang kø=mange tilskuere
                        Litt off topic, men en del Bundesliga kamper er rimeligere å gå på enn TL-kamper.

                        Kommentar

                        • Oddis
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 2744

                          #72
                          Kippe lanseres som spiss mot Brann i intervjuet etter Ottestad-matchen. Interessant, men da trur jeg det blir mange lange baller!

                          Link her: http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...b7C_wtrGZ3.ips
                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3201

                            #73
                            Før den siste kjøperunden var det vel også snakk om Midtgarden som dødballsspesialist. Så han i et par av treningskampene hvor han var en av våre beste. Noen som har status på han pr dags dato?

                            Kommentar

                            • magnuslt
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Oct 2011
                              • 213

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Oddis
                              Kippe lanseres som spiss mot Brann i intervjuet etter Ottestad-matchen. Interessant, men da trur jeg det blir mange lange baller!

                              Link her: http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...b7C_wtrGZ3.ips
                              I intervju med Haglund sier han at vi ikke er såpass ribba ennå. Det ligger på lsk.no det også. Men hvem vet, mulig vi trenger en kjempe som kan fighte inn en seier på søndag.

                              Kommentar

                              • WAK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2006
                                • 966

                                #75
                                Hvis Guldbrandsen spiller så tror jeg på dette laget;

                                Sead

                                Stoor-Nystuen-Kippe-Pedersen

                                Knudtzon-Palmi-Guy Roger-Johan

                                Bergmann
                                Guldbrandsen

                                Blir værre neste kamp når Guy Roger og Kippe har fått sitt 3. gule kort og skal stå over 16. mai mot Viking.

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  #76
                                  Blir morro. Regner med at vi spiller ut Brann langs bakken og kjører over dem spillemessig. Laget som for noen sesonger siden gav Semb og co orgasme fordi de spilte så flott fotball er nå tippeligaens desidert verste kick and run lag.

                                  Kommentar

                                  • angrybird
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Jan 2012
                                    • 80

                                    #77
                                    Kick and run indeed, men så kan det fort bli skummelt når Ojo skal løpe om kapp mot våre midtstoppere og. Håper ikke forsvaret står alt for høyt tidlig i denne kampen. Det er godt Guldbrandsen er tilbake og kan være førsteforsvarer til denne, dette blir viktig.
                                    *kremt* synes strengt tatt Bjørn var mer fandenivoldsk i sitt defensive arbeid i tidligere sesonger. Savner dette. Men så er han igjen blitt råere offensivt da. Kanskje dette har en sammenheng.

                                    Kommentar

                                    • holmiz
                                      The kjøkken-kanariz
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6064

                                      #78
                                      Ingen stor sak, men gidder noen å rette opp datoen i trådtittelen? Eller snakker vi om april neste år?
                                      Hilsen Anders

                                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                      Kommentar

                                      • magnuslt
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2011
                                        • 213

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av WAK
                                        Blir værre neste kamp når Guy Roger og Kippe har fått sitt 3. gule kort og skal stå over 16. mai mot Viking.
                                        Jeg ser heller positivt på det; mao. gleder meg til å se Scheel i action.

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av magnuslt
                                          Jeg ser heller positivt på det; mao. gleder meg til å se Scheel i action.
                                          Ikke sikkert han spiller a den grunn... Ringstad eller Westerberg på VB og SP inn som stopper sammen med Espen. Jeg gleder meg også til å se han Isak, men noe galt er det siden han ikke får spille!

                                          Kommentar

                                          Working...