LSK - brann, søndag 13.4 kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Tap igjen ja. Men for å si som Kippe, vi er jo så vant til det, fotball er kjipt. Leve hockey!!

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4073

      Sinnsykt svakt!
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • ChristerH
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Apr 2006
        • 200

        Hva skal man si?

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1573

          Vi er griseheldige som ikke taper denne kampen med 3-4 mål. KLASSEFORSKJELL. Det begynner å lukte Adecco av denne gjengen.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Ned i Adecco, bygg på nytt! Bli kvitt gnålet om rekka av år i toppserien og det latterlige uttrykket "vinnerkulturen i vegga på Åråsen" for godt!!

            Kommentar

            • Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

              Skandaløs kamp. HVA SKJER MED AT VI FOR TREDJE KAMP PÅ RAD IKKE HAR EN ENESTE MÅLSJANSE I ANDRE OMGANG?!?!?!?!?

              Og hvor er de som hyllet Logi etter forrige kamp? For en keeper, hele familien satt her og lo. Får meg til å savne NADJ.
              Twitter

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2925

                Jeg er mildt sagt sjokkert! Vi burde tapt med 5 mål og Logi holder oss faktisk inne i kampen selv om han spiller en helt horribel kamp, det er merkelig å tenke på. Det er helt utrolig å se hvor dårlig dette laget faktisk er. Vet ikke om jeg må le eller gråte. Man hører ofte om lag som kjøper seg til seier, vi har gått andre veien. Vi har faktisk kjøpt oss til det som ser ut som et soleklart nedrykk
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • runarM
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 565

                  Ok, NÅ er det på tide å få panikk. Satan!!
                  runarM

                  Kommentar

                  • antikris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 520

                    Dette forumet er jo like kjapt som forsvaret vårt.

                    Kommentar

                    • Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

                      "Det snur i neste kamp. Vær positive, folkens!" - Alle ansatte i LSK etter kveldens kamp.
                      Twitter

                      Kommentar

                      • Boing
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 711

                        Kan ikke noe for det men akkurat nå føler jeg meg som en iraker som er supporter av komiske ali da usa gikk til angrep og sto inne i bagdag, og komiske ali sa att usa ikke var i bagdag selv om tvbildene viste noe annet. Kommer tilbake med en mer utdypende kommentar når forumet fungerer normalt.

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          Jeg er så flau. Og skamfull. Og kvalm. Og blodårene pumper i tinningen! Maken til søplegjeng har jeg ALDRI sett i gult & svart. Det er skapninger som befinner seg ute på matta vår som en LYSÅR unna å fortjene å bære drakta vår. Det virker som om laget OG surregjengen rundt kaoset er med i et bizarro forskningsproskjekt...et eller annet sted sitter en rallende gal og tver igjennom ond professor og brøler ut mohahahahaha-latter as we speak.Jeg har forsvart dette laget i tykt og tynt i år og dag. Vås som "nye spillere må spille seg trygge sammen","ny trener trenger tid", "dette blir bra på sikt", "laget må sette seg"...bare bullshit. Vi er pr. definisjon et svakt adeccolag og kommer til å rykke ned og bort. Basta. Laget fortjener samfunnstraff og bør jobbe på et gamlehjem hele neste uke. Kanskje får de noen tips om ære, samvittighet og guts de kan lære noe av. Nå mangler der bare masse "Komiske Ali" reportasjer a la " Neste gang skal vi gi alt", " Vi elsker fansen og lover å bli svette for de neste gang" og "Nå løsner det- vi er knallgode på trening"...Spar meg!I det minste håper jeg at det kun er kaldt vann i dusjen.Skam dere!

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            Dårligste fotballen jeg noengang har sett på Årasen og jeg har vært tilstede gjennom 30 år. Faens komikveld presenteres av mentale puslinger i gul/sort drakt. Reine barnehagen.

                            LSK er landets klart dårligste TL lag, de vil ikke engang klare seg i adecco'n sånn som de holder på nå. Folk skulle pinadø fått betalt for å møte opp og flertallet av spillera sendt på mentalsjukehus.

                            Fy faen.
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

                              Først klarer City å karre seg til seier på overtid så får jeg servert detta av LSK. For en forferdelig søndag.

                              Laget er er mentalt skada, vet de kan bedre men de trenger desperat en opptur. Sikker på at hvis vi får en seier eller to vil det bli starten på en god periode, men så var det bare å klare få første seieren da. Viking blir ikke lett.
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • Oddis
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 2744

                                Jeg har fått diagnosen hjertesjukdom. Den heter LSK. Det er egentlig den beste oppsummeringa jeg har på de 8 første kampene. Denne her er soleklart værst i alt! Innsats, spillelyst, kreativitet er ord som ikke finnes på Åråsen.

                                Se til helvete å gi litt innsats i allefall da!!!
                                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  I en rekke år, med flere trenere har man forsøkt å kvitte seg med sykdom nr 1 i LSK de siste fem årene. Panikk i egen femmeter. Ingen har lykkes. Fellestrekket er at Pedersen og Kippe går igjen. Da må man forsøke med nye spillere. Få inn Scheel i span med Nystuen. Prøv med Stian på venstre back. LSK har ingen ting å tape på det. Liker ikke å henge ut spillere, men Pedersen og Kippe må få sitte på benken på onsdag. Logi kan også vile seg - han sto for en oppvisning av det sjeldne i dag i form av gode redninger i ene øyeblikket for så å dumme seg ut til de grader!

                                  I dag var det en pine å reise hjem. Det gjorde vondt å gå fra stadio. Kampen var en oppvisning i parodi på fotball. Eneste som varma var Brann sin oppvisning i fair play. Det var godt å se.

                                  Ny koster må få prøve seg - kan umulig gjøre vondt værre.

                                  Kommentar

                                  • ap4
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 271

                                    Fy faen!! Et middels bedriftslag er mer pasningssikre enn den hodeløse gjengen som løper rundt på Åråsen og skal ligne et fotballag! Og hva faen er det som blir sagt og gjort i pausen? Spillerne kommer innpå og virker som de totalt har mista trua på at dette kan vinnes og BBS blir mer og mer frustert av å ha komplett udugelige spillere på alle kanter av seg. Nå skal det mer enn mirakler til at vi ikke ses i Adecco neste år. God natt...

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1252

                                      Streng tatt så visste jeg det allerede i fjor høst at Haglund ikke var rett mann for LSK. Jeg går med på at han skal få bittelitt mere tid men ikke mye. EK ut var helt ufortåelig, SP ut var nokså uforståelig og at Luke Rogers i det hele tatt blir vurdert som et alternativt er også helt ufortsåelig.
                                      Henning Berg fikk pepper fordi han var så grå og kjedelig også erstatter vi han med en som enkelt og greit er passiv og kjedelig.
                                      Vi har ikke vunnet på 19 kamper og jeg ser heller ikke hvordan vi skal kunne vinne noen av de 19 neste. Det er absolutt ingen ting som tilsier at vi snart skal få en seier.
                                      Jeg synes også det er rett og rimelig at Per Mathiesen og Per Berg snart gjør noen uttalelser. Dessuten synes jeg at de som stod for hylekoret her på KFL mot HB bør gjøre opp status for hva vi har fått igjen.
                                      Mandag 28 mai møter vi Stabæk på Nadderud etter å ha møtt Sogndal og Ålesund hjemme før det. Haglund`s fremtid i LSK blir avgjort i mai enkelt og greit.

                                      Kommentar

                                      • Mynten
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 484

                                        Jeg er sint, og det er jeg ikke til vanlig etter at LSK har tapt. Er det virkelig mulig det vi har sett i dag? I tillegg til å være sint er jeg oppgitt, lei meg, sjokkert og forundret. Vi står fotball og vi går fotball, og vi har en pasningskvalitet som er under enhver kritikk.

                                        Likevel, det som gjør meg sint er at spillerne ikke virker profesjonelle til å gjøre den jobben de er betalt for å gjøre, og det inkluderer treneren. Jeg nekter å tro at det flere av spillerne gjorde ut på der i dag var det beste de kunne ut fra de forutsetningene de har. De bryr seg rett og slett ikke, og det er uakseptablet. Dersom denne kampen ikke får skikkelige konsekvenser må jeg si at jeg er i ferd med å gi opp. Hvilke konsekvenser vet jeg ikke, men uansett hvilke grep som gjøres så må det faktisk også gjøres i all offentlighet. Det nytter ikke å ta dette internt, her må også fansen få se at det gjøres noe.

                                        Logi er en vandrende katastrofe, og så lenge Sead er skadet har vi et alvorlig keeperproblem.
                                        Nystuen har skyld i to mål i dag, og da hjelper det ikke å vise innsatsvilje når evnene er så dårlige som de er.
                                        Steinar var rundingsbøye, samt at han fortsatt ikke klarer å ta imot ballen eller spille en pasning til en medspiller.
                                        Kan noen forklare Guy at det ikke gis poeng eller penger til den spilleren som har flest touch på ballen? Det går så sakte med den mannen når han har ball.
                                        Palmi var usynlig, skrekkelig og det som verre var. At han fikk stå hele kampen ut er helt vannvittig.
                                        Gulbrandsen fikk ikke til noe som helst, og han har en nærteknikk som ikke holder mål.
                                        Håper vi har en klausul som gjør at vi kan terminere kontrakten til Luke, mannen er jo redd ballen.

                                        Nå er jeg veldig spent på hva Haglund sier etter kampen, og hva slags reaksjon har viser etter dette.

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7080

                                          Føler i grunn ikke noe sinne etter dette, men jeg har akseptert i mitt stille sinn at vi rykker ned i år. I fjor høst hadde vi unnskyldningen at snittalderen var 15, men nå er alle unnskyldninger oppbrukt. Dette var skamløst og æreløst.

                                          Flertallet av de som spilte i denne kampen gjorde skam på Lillestrøm Sportsklubb, og dersom de nå ikke innser alvoret og begynner å legge all sin ære i å gjøre jobben sin på en profesjonell måte, kommer vi til å spille i Adeccoligaen i 2013. Jeg har ikke mer å tilføre. Kjemp for klubben, for helvete!
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...