BILLETTSALG TIL SEMIFINALEN TORSDAG 1/9

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gj
    Seniormedlem
    • Nov 2003
    • 3360

En annen viktig ting er forresten at de som har mange billetter faktisk selger - i verste fall gir - billett til andre fuglafolk som trenger det.

Det er en liten voksende frykt om at en god del folk kanskje kan komme til å brenne inne med "bare" den ekstra billetten. De ser ikke bryet med å kvitte seg med den siste billetten, og de siste 150 kronene er det ikke så farlig med.
    Resultatet kan være noen hundre tomme seter som garantert kunne vært fylt.

Så: sørg for at alle billettene får en (kanari-)eier!

Kommentar

• FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

700 nye innmeldte på en uke, skal vel litt til om ikke noen av disse er vålerengen folk.

møkkafolk..
      Kim
      Styremedlem KFL

Kommentar

• King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
        Jeg synes KFL bør snuse litt og finne ut om dette er noen medlemmer av KFL som har solgt billetter til dem.
        Viser det seg at det er det så bør det praktiseres nulltoleranse!

Hvis vedkommende er medlem i LSK og ikke hos oss blir det kanskje vanskelig og gjøre noe, bortsett fra og gi vedkommende en verbal skyllebøtte han/hun aldri glemmer!

Viser det seg at det er Enga-supportere som har meldt seg inn i KFL for og få billetter, da vet jeg ikke hva man skal si eller gjøre.
        Er vel mulig at de i KFL har viktigere ting å gjøre enn å snuse i en sak hvor det ganske sikkert er veldig vanskelig å finne ut hvem som kan ha solgt billetter til aper...
        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

Kan godt hende at de har det.
          Men jeg vil faan ikke stå skulder på feltet ved siden av en sviker som har selgt billetter til en ape for og tjene noen ekstra hundrelapper!

Kommer det noen i blått kommer jeg ihvertfall til og spørre dem om de er medlem i LSK eller KFL.....

Kommentar

• Franken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1036

Da har jeg bestilt min egen billett til semifinalen! Genialt!! Da gjenstår det bare å flytte seg de 478,6km fra Trondheim til Lillestrøm....

Sees på Martins!
            Fra Baillsund

Kommentar

• Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

Jeg fikk desverre ikke stukket fra jobben og heller ikke i morgen. Er det noen som har 2 billetter til overs så kjøper jeg gjerne. Send meg en pm!!

Kommentar

• Mor_10
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2004
                • 131

Det er noen bedrifter som har sesongkort som de bruker på egne ansatte. Er nok stor interesse for diss plassene rundt omkring nå. Loddtrekning osv..... Det vil også medføre at det kan komme noen i Enga drakt blant de som har sesongkort.....Tenk over at disse bidrar til Lsk økonomisk.... Håper disse blir behandlet med repsekt selvom de ikke sitter bak mål.......
                --------------------------------------------
                Mor10

Kommentar

• blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

Opprinnelig skrevet av Mor_10
                  Det er noen bedrifter som har sesongkort som de bruker på egne ansatte. Er nok stor interesse for diss plassene rundt omkring nå. Loddtrekning osv..... Det vil også medføre at det kan komme noen i Enga drakt blant de som har sesongkort.....Tenk over at disse bidrar til Lsk økonomisk.... Håper disse blir behandlet med repsekt selvom de ikke sitter bak mål.......
                  Sesongkort funker ikke i cupen!!
                  Fugla 4 Life!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

Engafolk som har råd til å kjøpe seg billetter ved å melde seg inn i Kanari-fansen, kan like så godt melde overgang TIL FC Hal, Drøy & Syt Oslo Liiin, eller bruke trygda på det den var tiltenkt.

De er like troverdige som tiggeren som skrev flg lapp "need money for alcohol research"

ELLERS, når står ny hovedtribune på programmet egentlig? Disse kampene mot søpla viser at det er behov for en 15000 kapasitet ca.

Forutsetter at det finnes en genial arkitekt som klarer å lage en litt større tribune, som virker like intim som landet beste eksisterende langside...
                    Nære innpå bana, litt opp - gennialt, Egon!
                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• blue
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2004
                      • 1429

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                      ELLERS, når står ny hovedtribune på programmet egentlig? Disse kampene mot søpla viser at det er behov for en 15000 kapasitet ca.

Forutsetter at det finnes en genial arkitekt som klarer å lage en litt større tribune, som virker like intim som landet beste eksisterende langside...
                      Nære innpå bana, litt opp - gennialt, Egon!
                      Hadde vært veldig spennende med ny hovedtribune! 12000 kan være i minste laget hvis vi satser på å runde 10000 i snitt! Og på storkampene kan vi selge 20000 billetter i framtida! Jepp, er litt optimist her nå, men hvorfor ikke?!
                      Fugla 4 Life!

Kommentar

• theriksen
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Apr 2005
                        • 123

Er helt enig i den! 20 000 er et realistisk tall i fremtiden. Norges befolkning øker og interessen for den norske Tippeligaen er større enn noen sinne - hvorfor skal ikke trenden fortsette? Vi har en rekke flinke fotballspillere i Tippeligaen, hvorav mange spiller for landslaget, vi har det som er den absolutt mest spennende serieinnspurten i nyere tid. Fotballinteressen vil bare øke i fremtiden, og at vi med det blir over 20 000 på Åråsen i fremtiden er langt ifra urealistisk.
                        Tor H. Eriksen
                        Sleeping is a form of art,
                        hence am I an artist.

Kommentar

• Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

Jeg har veldig liten tro på at Åråsen noen gang kommer til å få en større kapasitet enn 12 000. Fra og med neste sesong skal det vel være plass til rundt 11 500, i og med at det kommer seter over hele den gamle hovedtribunen. En ny hovedtribune må jo være veldig stor dersom den totale kapasiteten skal komme seg opp mot 15 000 som noen nevnte her.

Jeg har mer tro på at vi får se en tribune med omtrent like stor kapasitet som i dag, som går helt ned til banen og med større avstand fra øverste rad til taket. Dette vil vel gjøre stadion enda mer intim, i tillegg til at den vil se mye bedre ut på TV. Spesielt dersom det åpne hjørnet blir tettet i samme slengen.

Kommentar

• arnor
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Feb 2005
                            • 41

Huff nå er jaggu jeg oppgitt,vi er 9stk fra hedmark som har bestilt billetter til semien på åråsen. Vi bor ganske langt nord i fylket,og vi har ringt en person for og fikse billetter. Og det var i orden. Og i dag ringer han og sier vi må møte opp på bussen til ullevål på søndag og bli med på den kampen hvis ikke får vi ingen billetter. Der er jaggu meg helt latterlig.For det første bor jeg nesten 20mil fra Lillestrøm,og for det andre jobber jeg til 18 på søndag. Så da blir det ingen billett på meg.Hvis jeg blir behandlet sånn så blir det ikke mange kamper på meg på åråsen i fremtiden.Alle 9 måtte møte opp på den kampen.
                            Og gi enga 2000 billetter til kampen kan dem gjøre.Er det ikke best og få inn sine supporetere først.Jeg er både medlem i kanarifansen og Lillestrøm sportsklubb.

Oppgitt kanarifan :cry:

Kommentar

• Do'h
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 1891

Vi burde kanskje hatt plass til litt fler folk siden mange har lyst å komme på LSK-VIF og sånne storkamper. (tribuner i svinga kunne vært en smart ting etter hvert) Men siden det bare kommer 6-9000 på "vanlige kamper" så er vel bare det å glemme.
                              LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• JhnY
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 975

På martins på søndag selger jeg 2 billeter til kanarifelte på åråsen. Om noen vil ha. ta kontakt på tlf 93286889 eller pm første mann til mølla :twisted:

Kommentar

Working...