Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Får dessverre ikke lagd TV i dag, Fritz kameramannen er så dum at han fyller 30 i dag, og er opptatt med den slags....
Det handler bare om å prioritere.... :lol:
30 år er ikke noe spesielt, kø seks timer før lukene åpner er historisk! Jeg kan aldri huske at det har skjedd så lenge jeg har fulgt LSK - siden -69.
Synes dette vitner om hysteri.. og at mange har kjøpt laaaaangt flere billetter enn det de har bruk for! Greit at vi skal sørge for at (P)enga ikke stikker av med dem, men nå ser det jo faen meg ut til at folk kjøper med til alle mulige venner og kjente...
Mens vi -som er på nær sagt alle kamper- og ikke har mulighet til å stå i kø fra klokka tolv ikke får billetter!!
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Folk kan egentlig takke seg selv hvis man ikke får billetter. Hvert år får man tilbud om sesongkort og der understreker de hvilke fordeler det er med det.
Hadde man investert i et sesongkort før sesongen hadde du garantert fått billett til semifinalen.
Uansett om du ikke skal på alle kampene eller ikke, du støtter jo LSK med penger!
1200 kroner bør de fleste klare og få inn sitt budsjett, det er kun snakk om prioritering.
Hadde man investert i et sesongkort før sesongen hadde du garantert fått billett til semifinalen.
Hvis du skaffer meg et sesongkort til 1200 som gjør at jeg kan bytte mellom sittan og ståtribunen avhengig hva jeg har lyst til, så er det greit det. Men jeg betaler ikke nesten 200 spenn ekstra fordi jeg vil sitte en kamp!
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Kan ikke skaffe deg et sånt kort nei.
Men uansett hva du velger og gjøre så støtter du LSK med penger, og da "taper" du vel ikke 200 kr hver gang du velger og sitte da hvis du har et sesongkort på Kanarifeltet??
Det mener ihvertfall jeg.
Man kan ikke forlange noe som helst hvis man ikke har sesongkort.
Synes folk kan ofre noen timer i kø for og få billett. Skaper i tillegg blest og positiv omtale for LSK( i VG hvis de kommer, ringte dem istad :lol: )
Selv flørter jeg med tanken om og overnatte foran Åråsen/LSK-shopen hvis det blir cupfinale i år. For å få billett!
Kan ikke skaffe deg et sånt kort nei.
Men uansett hva du velger og gjøre så støtter du LSK med penger, og da "taper" du vel ikke 200 kr hver gang du velger og sitte da hvis du har et sesongkort på Kanarifeltet??
Det mener ihvertfall jeg.
Man kan ikke forlange noe som helst hvis man ikke har sesongkort.
Synes folk kan ofre noen timer i kø for og få billett. Skaper i tillegg blest og positiv omtale for LSK( i VG hvis de kommer, ringte dem istad :lol: )
Jo, å i praksis betale 300 kroner for å se en kamp er rett og slett for mye.. Man kan ikke akseptere hva som helst bare for å "støtte fugla". Når jeg i tillegg gir penger over sms hver måned, kjøper fuglabrød og kanaribrus.. Da synes jeg det holder
Og jeg skulle gjerne stått i kø fra i dag morges om jeg kunne.
Men dessverre kan ikke alle innrette jobbtidene etter eget ønske...
"Stadionansvarlig Birger Karlsen tror billettene blir revet bort i løpet av kvelden. Det betyr at de 12.000 Åråsen-billettene er revet bort nøyaktig tre uker før kampen."
Da er du advart. Kjøper du ikke billetter i kveld har du heller ingen grunn til å klage i ettertid.
Kommentar