Helt syk kø nå. var netopp bortom der(har billet selv, kjøpte på tirsdag) og køen sto fra billet luka, og litt bakover, før den svingte og gikk bort til bilia og litt forbi!!! HELT SYKT!!!!!
BILLETTSALG TIL SEMIFINALEN TORSDAG 1/9
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av GulMaktNoen her som kjenner karen som sto først i køen? Han kjøpte nemlig billetter til LSK-Brann kampen i stedet for semin.... Regner med at han har fått vite det nå, men kanskje fint hvis noen sjekker det opp.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Hehe, han var rimelig frustrert da han fant det ut ja :lol:
Men det er ordna og alt er i orden, så nå skal vi alle på kamp
Det ble mye moro ut av at jeg fikk lurt han ut såpass tidlig*ler*
Det skal også sies at han koste seg veldig da han kom tilbake og bare spaserte forbi køen og hentet de riktige billettene. Han har vel sjeldent kjent uttrykket "dersom blikk kunne drepe" bedre på kroppen, som han selv sa :lol:
Gleder meg sinnsykt til tida fremover, men gruer meg jo like mye da. Spes til disse kampene mot søpla!!!!------eLSKe-------Kommentar
-
Du, Kanariz, du burde vurdere å skaffe deg ny signatur. "Ære være" er litt vel Enga.. spyyyy!!! Tror det er en jævla engarotte som er her inne hver gang jeg ser den, helt til jeg ser LSK bak.
Ikke sur kritikk, bare sier fraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironTakk for billetten du sikra meg kjære Jan Banan!!
Klanen skal få et helvete, og vi skal til finalen!
Beklager at denne meldingen også står i kamptråden, men det kan sikkert noen slette:
Det jeg lurer på er hvem i helvete som plutselig bestemte at vi kun fikk kjøpe fem billetter til Kanarifeltet...
Først i kamptråden står det da "ubegrenset" - med det resultatet at to jeg skulle kjøpe til ikke fikk billett.. Det var flere som opplevde det samme.
Og hu kjerringa som satt i den første luka som åpnet burde hives ut umiddelbart. Maken til sur, spydig og gretten megge skal du lete lenge etter. (Håper det ikke er mora til noen her inne :wink: )- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Jan BananOg hu kjerringa som satt i den første luka som åpnet burde hives ut umiddelbart. Maken til sur, spydig og gretten megge skal du lete lenge etter. (Håper det ikke er mora til noen her inne :wink: )
:lol:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironOpprinnelig skrevet av Jan BananOg hu kjerringa som satt i den første luka som åpnet burde hives ut umiddelbart. Maken til sur, spydig og gretten megge skal du lete lenge etter. (Håper det ikke er mora til noen her inne :wink: )
:lol:- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Hehe, jo jeg har vel det vel? :wink:
Små søte trøndere er vel bedre enn kjeftesmeller i en billettluke skulle jeg tro.
Men... fy faen som jeg gleder meg til denne kampen!! :o
Det blir vel en fest etter seieren vel?? Sjefen min må nok bare belage seg på at jeg er rimelig redusert dagen derpå. Kanskje jeg tar meg fri, vi får se. Jeg har tro på cupfinale i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av veironHehe, jo jeg har vel det vel? :wink:
Små søte trøndere er vel bedre enn kjeftesmeller i en billettluke skulle jeg tro.
Men... fy faen som jeg gleder meg til denne kampen!! :o
Det blir vel en fest etter seieren vel?? Sjefen min må nok bare belage seg på at jeg er rimelig redusert dagen derpå. Kanskje jeg tar meg fri, vi får se. Jeg har tro på cupfinale i år!
Gleder meg som f... selv - vi skal knuse dem på tribunen og hamre livskiten ut av dem på banen! Så skal det drekkas og slåss til solen står opp!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
-
Deilig å sitte å kose med de 5 billettene mine. MY PRECIOUS. Så at det var en del som kjøpte 10 billetter, håper ikke det var mange svartebørs rasshøl som har benyttet seg av dette...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Det var vel folk som uansett har medlemsskort eller på annen måte er tilknytta klubben.
Finnes jo alltid svikere.
Så sikkert noen som satser på å håve inn noen sosialstønader fra oslo øst for de billettene.
Quislinger!ULTRAS FELT CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av demianDet var vel folk som uansett har medlemsskort eller på annen måte er tilknytta klubben.
Finnes jo alltid svikere.
Så sikkert noen som satser på å håve inn noen sosialstønader fra oslo øst for de billettene.
Quislinger!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Dem kunne kanskje ha begrenset tilgangen til billetter for medlemmer som nylig er meldt inn til kun 1 eller to billetter? Da ville de ha sørget for at det er trofaste fans som får billetter og samtidig hatt bedre kontroll på idioter som ville tjene penger på dette. Blir ikke overrasket om jeg finner billetter til kampen på finn.no, desverre.Kommentar
Kommentar