BILLETTSALG TIL SEMIFINALEN TORSDAG 1/9

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kølla Riisa
    Seniormedlem
    • Jun 2004
    • 1021

Hvis det skulle skje, at noe selger til Enga folk...har styret i KFL mulighet til og gjøre noe med dette da???
    Forundrer meg faan ikke om det er noen nøtter som har solgt billetter til søppla på sittan.
    Vil de bli stoppet i lukene da???

Hvilken myndighet har KFL oppe i det hele???

Er det noen i fansen som selger billetter til de små og blå så bør dem vises ut for livstid!!
    For det er faan meg et svik....

Kommentar

• veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

Fikk KFL medlemmer kjøpe på sittetribunen da? Hørte noe om at alt av sitteplasser var solgt ut?
      Uansett tror jeg ikke noen hadde giddi å stå i der for å selge billetter videre. Det finnes lettere måter å tjene penger på. Nei, tribunene (minus Adidas) blir totalt gul/sort!

Kommentar

• kanarijenta89
        Medlem
        Hoffnarr
        • May 2005
        • 48

etter nesten 2 timer i kø, fikk da hvertfall jeg sikkra meg billett...

er det utsolgt nå?

mange av dere trofaste som ikke har fått billett?
        utrolig dårlig hvis en som meldte seg inn for bare 2 dager siden (kun for å få billetter) skal få billetter framfor en som har vært på alle kamper i år.. men sånn er det jo bare...:S

Kommentar

• gj
          Seniormedlem
          • Nov 2003
          • 3360

Jeg kan love deg at det finnes sorte får på Romerike også.

Jeg tar det nærmest for gitt at noen billetter snart vil dukke opp på finn.no.

Kommentar

• scages
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1292

For å hindre at noen skal sko seg på svartebørssalg, er det viktig at kanaris som sitter på mange billetter sier ifra, og hjelper andre kanaris som ikke har billett. Så til de av dere der ute som ikke har billett, sleng inn en annonsering her, så ordner det seg sikkert. Mye smartere det en å handle til ågerpriser på det illegale markedet.
            Ekte kanaris selger selvsagt videre til pålydende. (Eller på REA )

2 x enga slakt i september.
            Forza fugla!

Kommentar

• gj
              Seniormedlem
              • Nov 2003
              • 3360

.

Kommentar

• A.Bilet
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2005
                • 808

Fikk BILLETT i dag og var dritheldig! Vi var en av de siste som fikk billetter samla og jeg sto i kø i 1 1/2 time!

DIGG!
                A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• Gullars
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 355

Fikk billetter

Hadde ikke mulighet til å reise ned på åråsen i dag å kjøpe billetter, og var litt fortvila, er medlem, og har vært på alle hjemmekampene i år, og en hel haug av bortekampene.. fikk en av spillerne til å kjøpe med billett, han slapp jo å stå i kø, og jeg slapp å stå i kø.. syns det var helt genialt.. Har heller ikke dårlig samvittighet for det.. da jeg støtter oppunder så mye annet i klubben!

Kommentar

• woody
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 374

Ble alle billettene solgt - eller er det fortsatt mulighet ?
                    woody

Kommentar

• Håkon Henriksen
                      Administrator
                      • Nov 2003
                      • 6411

kl. 19.50 tror jeg det var igjen ca. 200 billetter eller no'
                      Håkon Henriksen
                      -
                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                      -
                      ALT FOR FUGLA

Kommentar

• woody
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 374

Hvor mange blir det med utsolgt stadion ? Blir det over 12.000 ?
                        woody

Kommentar

• theriksen
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Apr 2005
                          • 123

Opprinnelig skrevet av woody
                          Hvor mange blir det med utsolgt stadion ? Blir det over 12.000 ?
                          Ja, blir det ikke det da? 12 250 er vel kapasiteten på Åråsen. Eller var det 12 500?
                          Tor H. Eriksen
                          Sleeping is a form of art,
                          hence am I an artist.

Kommentar

• Gyras
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Nov 2003
                            • 62

Nå ser det ut som om katta er ute av sekken... Dette er sakset fra vpn sitt forum.

Hei,

brodern bestilte 3 biletter til Lsk - Vif, men han gjorde det blant fuglan. :P

Så kan jeg beleie meg med å ikke ta med meg enga drakt da? :P¨
                            Jævlig dumt om jeg ikke kan juble når vi scorer etc.

Kommentar

• Jan Banan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 809

Opprinnelig skrevet av Gyras
                              Nå ser det ut som om katta er ute av sekken... Dette er sakset fra vpn sitt forum.

Hei,

Forbanna søplehorer... Men jeg tror de skal passe seg ganske godt for ikke å bli oppdaget....
                              - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

Fy faen for noen jævla idioter!! Prøv å juble, apemøkk. Særlig hvis disse billettene er i nærheten av KFL. Jævla amøber, hva faen er det med de forbanna limsniffera fra trygdeboligene på Grorud?

Og åssen har dem fått billett? Har de meldt seg inn i KFL for å kjøpe billetter? Hvordan er det i såfall mulig å synke så lavt? Jeg hadde skutt meg sjøl i beinet før jeg meldte meg inn i Klanen, uansett grunn. Og er det noen LSK folk som har hjulpet dem burde de eksluderes for alltid.

Politiet burde geleide evt. tullinger på feil tribune bort fort som f om det skulle inntreffe.

Kommentar

• Kølla Riisa
                                  Seniormedlem
                                  • Jun 2004
                                  • 1021

Jeg synes KFL bør snuse litt og finne ut om dette er noen medlemmer av KFL som har solgt billetter til dem.
                                  Viser det seg at det er det så bør det praktiseres nulltoleranse!

Hvis vedkommende er medlem i LSK og ikke hos oss blir det kanskje vanskelig og gjøre noe, bortsett fra og gi vedkommende en verbal skyllebøtte han/hun aldri glemmer!

Viser det seg at det er Enga-supportere som har meldt seg inn i KFL for og få billetter, da vet jeg ikke hva man skal si eller gjøre.

Kommentar

• Jan Banan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 809

Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Fy faen for noen jævla idioter!! Prøv å juble, apemøkk. Særlig hvis disse billettene er i nærheten av KFL. Jævla amøber, hva faen er det med de forbanna limsniffera fra trygdeboligene på Grorud?

Og åssen har dem fått billett? Har de meldt seg inn i KFL for å kjøpe billetter? Hvordan er det i såfall mulig å synke så lavt? Jeg hadde skutt meg sjøl i beinet før jeg meldte meg inn i Klanen, uansett grunn. Og er det noen LSK folk som har hjulpet dem burde de eksluderes for alltid.

Politiet burde geleide evt. tullinger på feil tribune bort fort som f om det skulle inntreffe.
                                    Veiron, vi tar med slegga!! Nå blir det narkismos på tribunen, så ta fram hageslangen og spyl!
                                    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

Opprinnelig skrevet av Gyras

Hei,

Hvis dette er tilfelle - og ikke bare skryt fra denne tullingen på vpn sitt forum - er det virkelig toppen av lavmål. Har ikke ord... :shock:

Kommentar

• gj
                                        Seniormedlem
                                        • Nov 2003
                                        • 3360

Jeg kan ikke si jeg blir overrasket om det viser seg at noen desperate Vålerenga-fans faktisk har kjøpt et medlemsskap i KFL/LSK for å få billett heller.

Nøden lærer naken kvinne å spinne.

Kommentar

• BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

Opprinnelig skrevet av Glenn
                                          Jeg kan ikke si jeg blir overrasket om det viser seg at noen desperate Vålerenga-fans faktisk har kjøpt et medlemsskap i KFL/LSK for å få billett heller.
                                          Forslag til løsning:

KFL samarbeider med Klanen for å unngå dette, noe som er i begges interesse. Man kan f.eks. sjekke navn på innmeldte de siste dagene i KFL. Hvis noen av disse dukker opp i registeret til Klanen, så er utestengelse enkelt.

(Er selvsagt mulig de har meldt seg inn med falsk navn, men det skader ikke å sjekke.)
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

Working...