Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg vil se forandringer. Resultatet i Brann-kampen lyver, vi var aldri i nærheten av poeng. Føler vi slår under i fra her og at vi ikke har noe å tape på å rokkere om. Jeg vil se:
Her kommer vi til å slite. (Sjokk ) Har sett Viking et par ganger i år og de er gode på å presse motstanderen kollektivt over hele banen. Er det noe vi ikke liker er det vel det, med vårt ekstremt lave tempo i backrekka, dårlige defensive midtbane / vinger og totale mangel på ballsikkerhet, synes jeg nesten ikke det er noen vits å dra ned dit engang. Vi kommer til å bli brudt i det vi skal fremover gang på gang på gang. Her lukter det 3-4 måls tap lang vei. Sorry at jeg er så negativ men ser ingenting som tyder på at vi skal få med oss poeng fra Oljebyen.
Bruk JA sentralt sammen med Roger og dytt palmi ut på vingen. Ellers kan også Erling bytte plass med Fredrik(skjer ikke) bakover er det like så greit å ta elle melle mellom alle bortsett fra Stoor. Og vi ønsker lykke til!
Ikke Logi
Stoor - Scheel - Nystuen - Ringstad
Roger - Palmi
Knudtzon - BBS - Andersson
Fredrik
Taper 2-0
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.
Ramovic ( Faye-Lund hvis ikke han er klar) Vill ikke ha logi på benken engang, han sprer så mye usikkerhet!
Stoor - Scheel - Høibråten - Ringstad
Ruben - Palmi
Knudtzon - BBS - Bolly
Fredrik
Vill ikke ha med verken kippe eller nystuen, dem er rett og slett ikke gode nok om dagen.
Roger har kunn vært god mot Ræv og helt ok mot søpla, trenger pause trur jeg!
Knudtzon må spille, skapte INGEN ting etter at han gikk ut igår!
Andersson kan umulig være i form, syns ikke han får til noen ting, ikke at bolly har gjort no spesielt heller, men er lov og få en ny sjanse.
Og Fredrik, når u er så rask som du er, hvorfor skal du stå i offside hele tiden da?
Luke vill jeg ikke bruke, vill ikke ha han på benken heller, han tenker kunn på og komme seg til NY igjen, STÅR i offside, og ern så heldig og ikke blir blåst a, da fårn hvertfall ikke med seg ballen, virker helt uintressert, og for andre gang løper han av banen og rett i garderoben etter kampen! Sånn gjør mann ikke på Åråsen! Få opp Osvold eller en annen junior, bedre at dem får merke hva tippeligaen innebærer! Satser på at Nico ikke blir leid ut lenger enn til sommeren, trenger han i LSK om dagen, hvis vi ikke kjøper no nytt i sommer!
Jeg håper på et formasjonsskifte der vi plotter en ekstra mann inn der det trengs mest, styrker sentrallinjas evner til å stå imot og går over til en slags 5-4-1 med Toindouba som anker, noe a la:
Resultatet? Det avhenger helt av hvor mye ryggrad det er i våre såkalte stjerner fra og med i dag tidlig. Hvis det vi så i går, er representativt for det de står for, taper vi 3-0. Hvis vi skal ha grunn til å ha noe håp om å berge plassen i år, blir det 1-1 eller en kjip 1-0-seier til oss, gjerne med et snes gule kort, et par knekte neser, knuffing, skriking og aggressiv atferd på banen underveis. Nå kan de velge å trekke seg tilbake og gjemme seg, eller reise seg opp og gå i krigen for klubben, og skremme Viking tilbake i garderoben. LSK, what are you, men or mice?
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Har verken tro på seier eller på att spillerne kommer til å gi allt og blø for drakta. Jeg gidder bare ikke å bruke krefter på å irritere meg over prestasjoner til spillerne og trenere, jeg er blitt likegyldig, nå er det opp til spillere og trenere og bevise for meg hvorfor jeg skal gå på Åråsen.
Kjenner jeg savner PVM, har ikke slått helt til enda.. men står bak det vi har produsert så langt. Videre kan ikke folk slakte Fredrik etter en kamp, han må få lov å spille seg litt i form.
Faen, nå må vi ha poeng ellers ser det vanvittig skummelt ut...
Nå er det bare å punge ut og finne den beste motivatoren her i landet, for her trengs det noe ekstraordinært skal klubben overleve i toppen...
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Liker Trigz ide om en 5-4-1 variant. Hovedfokus i kampen må bli forsvarsspill og sørge for at avstandene mellom lagdelene blir så små som mulig. Vi må etterlate oss lite rom på egen halvdel. Start presset på midtbanen og ligg kompakte som f. Få ballen ut på kant så raskt som mulig når vi har den, det reduserer også risikoen for store sjanser i mot når vi mister ballen. Når vi går i angrep skal vi uansett stå igjen med nok spillere slik at vi ligger i godt overtall med spillere.
Denna kampen her er jeg fornøyd om vi kommer hjem med ett poeng. Derimot etter Viking kampen så har vi lag vi kan ta noen poeng fra:
Runde 10
Lillestrøm - Sogndal - 3poeng
Runde 11
Lillestrøm - Aalesund -1poeng
Runde 12
Stabæk - Lillestrøm - 3poeng
Runde 13
Lillestrøm - Sandnes Ulf - 3poeng
Runde 14
Fredrikstad - Lillestrøm - 3poeng
detta ordner seg!
Er det minustegn du har foran poengene? Hehe.
Ser egentlig ut som vi har et greit kampprogram framover. Får vi en jævla seier nå, så kan det fort løsne. Sjøl så er jeg pessimist til det motsatte er bevis og sier at det er aldri for tidlig å gi opp!
Kommentar