Gleder meg faktisk som en tulling til dette på tross av null forventinger. Før eller senere MÅ det snu og da tror jeg at jeg kommer til å klikke fullstendig. Fy faen inni h.... hvor deilig det skal bli! En annen sak er at jeg kanskje må vente til adecco neste sesong før vi henter tre poeng, men da kommer det trolig til å overgå første samläge, Kiss-konsert og julaften på en gang.
Viking - LSK, onsdag 16.5.2012 kl. 18.00
Collapse
X
-
Må si jeg blir overrasket dersom Steinar får spille. Dersom Haglund vil ha inn Jeppe kan han og Stoor ta hver sin back, og vi kan få inn Erling. Blir også overrasket dersom har foretrekker Palmi foran Erling på kanten.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kom igjen fugla!Kommentar
-
LSKs startellever (4-4-2): Sead Ramovic - Fredrik Stoor, Espen Nystuen, Frode Kippe, Steinar Pedersen - Jesper Westerberg, Guy Roger Toindouba, Palmi Rafn Palmason, Johan Andersson - Björn Bergmann Sigurdarson, Fredrik Gulbrandsen
Benken: Stefan Logi Magnusson, Isak Scheel, Erling Knudtzon, Ohi Omoijuanfo, Stian Ringstad, Luke Rodgers, Ruben GabrielsenHeia Lillestrøm......Kommentar
-
Fra spøk til alvor. Kun LSK, dommer og Vikingspillerne som kan jinxe dette.
Gjør vi og dommeren jobben bør vi ha en god sjanse.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
På papiret et jævlig godt lag! Få dette papiret til å svinge på bana, jeg trenger tre poeng her!Kommentar
-
LSKs startellever (4-4-2): Sead Ramovic - Fredrik Stoor, Espen Nystuen, Frode Kippe, Steinar Pedersen - Jesper Westerberg, Guy Roger Toindouba, Palmi Rafn Palmason, Johan Andersson - Björn Bergmann Sigurdarson, Fredrik Gulbrandsen
Benken: Stefan Logi Magnusson, Isak Scheel, Erling Knudtzon, Ohi Omoijuanfo, Stian Ringstad, Luke Rodgers, Ruben GabrielsenKommentar
-
Uansett, det kan umulig bli værre med Ringen på venstreback. Haglund føyer seg inn i en lang og uglamorøs rekke "trenere" med tro på stive, støle, høyrebente stoppere på venstreback. Pellerud, Berg, og nå Haglund. Den leie trioen.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
Kommentar