En ting er snickers og twist, og det er at hvis det ikke blir noen endringer på de 5 bak, skjønner jeg ikke hva Haglund driver på med.
Viking - LSK, onsdag 16.5.2012 kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Dette er grunnen til at JEG mener hele runden burde bli utsatt.
http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...l-3782194.htmlKommentar
-
Hvis ingen av de tre i førsteelleveren TV2 nevner er med til Stavanger, stiller vi såpass redusert at det må kunne gå an å få kampen utsatt. Det vil selvsagt være en kjempefordel for Viking å møte oss uten Nystuen, Pàlmason og Andersson.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg tar det for gitt at klubben er i dialog med de aktuelle spillerne samtidig mens de har en dialog med NFF. Tviler på at noe blir overlatt til tilfeldighetene her.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
-
Ellers spennende med Stoor opp. Tydelig at Haglund endelig har skjønt at Knudtzon ikke fortjener fast plass. Ruben har mye å spille for, trenger å overbevise. Personlig mener jeg han ikke er god nok pdd til å spille sentralt på midten, men håper han overbeviser meg i morgen. Men han funket ikke særlig bra sammen med Roger i vinter.Kommentar
-
Johan og Knudtzon er altså vraket dersom laget til RB er riktig. Syntes egentlig Knudtzon kan være ok i sånne kamper, men Stoor er nok bedre. Denne høyresiden tror jeg faktisk kan få til noe offensivt, spesielt mot lag som ligger lavt. Jeg ville kanskje ha satset på denne løsningen hjemme mot lag som vi møter i de neste kampene og hatt Stoor/Knudtzon borte, men det beste er vel om Jeppe/Stoor fungerer også på bortebane.Kommentar
-
"LSK-treneren er mer usikker på hvem som vil spille foran Ramovic i kveld.
Foruten Petter Vaagan Moen (armbrudd), Mathis Bolly (gikk ut i 3. divisjon med kjenning i lysken) og Erik Midtgarden (rygg), er LSK-spillerne alle tilgjengelig til kveldens kamp.
– Jeg har ikke bestemt meg for hvem som skal spille. Vi må ta en vurdering både i forhold til hvordan vi ønsker å spille og situasjonen til enkelte spillerne, sier Haglund."Heia Lillestrøm......Kommentar
-
"LSK-treneren er mer usikker på hvem som vil spille foran Ramovic i kveld.
Foruten Petter Vaagan Moen (armbrudd), Mathis Bolly (gikk ut i 3. divisjon med kjenning i lysken) og Erik Midtgarden (rygg), er LSK-spillerne alle tilgjengelig til kveldens kamp.
– Jeg har ikke bestemt meg for hvem som skal spille. Vi må ta en vurdering både i forhold til hvordan vi ønsker å spille og situasjonen til enkelte spillerne, sier Haglund."
Noen som vet hva som skjer med Scheel? Han var vel ikke på benken mot Brann. Skadet? syk?Kommentar
-
Ingen Nevland i troppen - plutselig ble jeg litt mer positiv. Hadde vært typisk om han hadde puttet 3-4 goller i kveld.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jeg stiller opp på tribunen, synger og støtter 100% (minus et og annet utbrudd pga dårlig spill), men jeg merker at når fugla spiller borte og jeg ikke kan være en støtte, så gidder jeg ikke se på kamp. Det å SE på fugla spille ball for tiden prioriterer jeg rett og slett ikke. Det er veldig synd.Kommentar
Kommentar