Viking - LSK, onsdag 16.5.2012 kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Poreto
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2011
    • 105

    åååååååååååh, herregud!!!! er det slik det føles å vinne????????? <3

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5916

      Tre poeng hjem og jeg driter i at ti mann på banen ikke kan spille fotball. Hasardspill med helsa til Fredrik kunne de derimot spart seg. Vi har ikke råd til flere langtidsskader nå.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • rælingen kanaris
        Kaptein Reketråler
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 1446

        Tårene renner! Muligens litt patetisk å bli så glad for en seier, men fy faen det her var så inni helvettes deilg!
        Custodes
        I med og motgang

        Kommentar

        • ynnor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 857

          Griner sitter å griner. 43 år. Sett LSK siden jeg var 4. Aldri ventet så lenge på seier. Griner litt til. Som jeg gleder meg til 17 mai med kuppelhode. Gratulerer alle med samme fetisj

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1260

            Endelig litt deilig kynisme. Ramovic tok en deilig timeout et par minutter når Viking trykket på som verst. Sånn skal det gjøres!
            SP får sikkert tyn her i dag også men i dag løp han vel minst en halv kilomter unødvendig etter 5 metersutspill. Lysken til Ramovic må fikses!

            Kommentar

            • Fuglamannen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2011
              • 543

              Snakk om å bite negler.... Typisk om skitstein hadde puttet på slutten der....men ENDELIG. De poengene var så viktig!

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                Opprinnelig skrevet av Egumen
                Vedder årslønna mi på at dette ikke holder inn........
                Hvor mye tjener du?

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Deilig med seier etter x antall måneder. Gutta viser fightervilje uten like. Utrolig glad på Ringstads veine, godt innhopp i dag.
                  I morgen blir det LSK flagg i Palma by:-)

                  Kommentar

                  • Fuglamannen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2011
                    • 543

                    Opprinnelig skrevet av maxpayne
                    Endelig litt deilig kynisme. Ramovic tok en deilig timeout et par minutter når Viking trykket på som verst. Sånn skal det gjøres!
                    SP får sikkert tyn her i dag også men i dag løp han vel minst en halv kilomter unødvendig etter 5 metersutspill. Lysken til Ramovic må fikses!
                    Rutinert! For noen feber redninger! Tror samtidig vi må vente til em ferien til han blir klar....

                    Kommentar

                    • holmiz
                      The kjøkken-kanariz
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6064

                      Jeg har bare ett ord i kveld: DEILIG! Og det hele toppa seg da bartemøkka tapte mot Hønefoss i kveld! *løpe og finne seg en pils* Gratulerer med dagen alle sammen!
                      Hilsen Anders

                      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                      Kommentar

                      • bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2936

                        Siste kvarteret klarte jeg ikke å se. Det er så deilig at det er til å gråte av. Håper virkelig at gutta tar med seg denne seieren og smaker på hvor godt det er å vinne. Men vil ikke se at vi hviler på laurbærene og tror at dette er vendepunktet og at resten kommer av seg selv. Det må jobbes knallhardt videre. Krisen er ikke overhodet ikke over, men dette kan være starten på en opptur hvis gutta jobber knallhardt for det! Det skal gutta få hjelp med, fra oss på feltet! Gratulerer alle fugler, ha en fin 17 mai!
                        I år så tar vi alt

                        Kommentar

                        • 10theri
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2010
                          • 438

                          Kippe sa noe av akkurat det du poengterer (bjarmann) i intervjuet rett etter kampen.
                          Heia Lillestrøm......

                          Kommentar

                          • KFL41
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 3648

                            Det blir ikke enkelt å slå Sogndal til helga. Riktignok er det et slags derby mot Brann så vi kan håpe at de går tøffere på Brann enn oss, men vi har tre-fire relativt tunge fravær (kapteinen, Roger Fredrik og PVM). Vi må være forberedt på en knokkelkamp og krigen må vinnes før vi evt kan begynne med finspill.

                            Vi fikk et par gigantiske muligheter på slutten som gutta ikke turte å ta ordentlig, antagelig som lærdom fra RBK-kampen. Jeg syntes kanskje gutta var litt i overkant feige der. Tenker først og fremst på Johan som kunne tredd gjennom BBS. Det viktigste er at vi står igjen med minimum 7 mann og at vi unngår at keeper får tak i ballen.

                            Hadde glemt hvor deilig det er å begynne en ny uke med seier. Nå er det riktignok kamp allerede på søndag, men nå blir det tre dager som blir betydelig lettere.

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              Hater fyll hater ingen hater hele fyllingen. Elsker dere alle i dag

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7092

                                Den ene kampen i manns minne jeg ikke får sett vinner vi altså...

                                Fantastisk lettelse å vinne igjen, selv om det høres ut som om vi har hatt griseflaks av en annen verden utfra det som rapporteres. Men Sogndal-kampen blir vanskelig. PVM og Fredrik skadet, Roger og Kippe suspendert. Nå gjelder det å sørge for at vi ikke får en ny nedtur etter at vi omsider klarte å krige inn en seier.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Gullars
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 355

                                  Fy f.... så utrolig deilig, jeg skal aldri noen gang ta en seier for gitt, det er ingen selvølge. 3 poeng føles helt vanvittig ut akkurat nå, skjelden blitt så glad for en seier. Håper dette er vendepunktet!!!

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Vaagan Moen, Gulbrandsen, Kippe, Toindouba ute. Whatafuck.
                                    Det betyr at vi får brukt andre gode spillere som vi har i stallen.
                                    Serien er lang, det er fremover at det er fordel med stor, god tropp, som vi heldigvis har.
                                    Når må de som får sjansen ta den og vise at de er spillesugne og har lyst på plassene til de som er ute.
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • Percy Nilegård
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 5146

                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Den ene kampen i manns minne jeg ikke får sett vinner vi altså...
                                      Du vet hva du har å gjøre. Ingen flere kamper på deg!
                                      "Alltid blodsprengt"!
                                      Fong/Macho

                                      Even Nordlien

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        I dag er en fin dag. Overtid alene på jobb og to-skjerms løsning. Kan juble så mye jeg orker og være så vill jeg bare ønsker uten at noen ser eller hører meg

                                        Kom igjen fugla!
                                        Bra jeg var alene i dag. Folk ville trodd jeg var gal, noe jeg nok var i gjerningsøyeblikket også..... Kuler ned med å pusse sko og gifteringer før den store dagen med øl.

                                        Gud bedre så deilig som vi sier på bygda....

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7092

                                          Aftenpostens websider med et nytt og interessant tiltak: De lar kamprapportene bli skrevet av lokale helter. Denne ble formodentlig skrevet av en lokal harry over åtte pils på Beverly Fun Pub. Jøye meg, som jeg gliser:

                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...