åååååååååååh, herregud!!!! er det slik det føles å vinne????????? <3
Viking - LSK, onsdag 16.5.2012 kl. 18.00
Collapse
X
-
Tre poeng hjem og jeg driter i at ti mann på banen ikke kan spille fotball. Hasardspill med helsa til Fredrik kunne de derimot spart seg. Vi har ikke råd til flere langtidsskader nå.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Tårene renner! Muligens litt patetisk å bli så glad for en seier, men fy faen det her var så inni helvettes deilg!CustodesI med og motgangKommentar
-
Endelig litt deilig kynisme. Ramovic tok en deilig timeout et par minutter når Viking trykket på som verst. Sånn skal det gjøres!
SP får sikkert tyn her i dag også men i dag løp han vel minst en halv kilomter unødvendig etter 5 metersutspill. Lysken til Ramovic må fikses!Kommentar
-
Snakk om å bite negler.... Typisk om skitstein hadde puttet på slutten der....men ENDELIG. De poengene var så viktig!Kommentar
-
Kommentar
-
Deilig med seier etter x antall måneder. Gutta viser fightervilje uten like. Utrolig glad på Ringstads veine, godt innhopp i dag.
I morgen blir det LSK flagg i Palma by:-)Kommentar
-
Endelig litt deilig kynisme. Ramovic tok en deilig timeout et par minutter når Viking trykket på som verst. Sånn skal det gjøres!
SP får sikkert tyn her i dag også men i dag løp han vel minst en halv kilomter unødvendig etter 5 metersutspill. Lysken til Ramovic må fikses!Kommentar
-
Jeg har bare ett ord i kveld: DEILIG! Og det hele toppa seg da bartemøkka tapte mot Hønefoss i kveld! *løpe og finne seg en pils* Gratulerer med dagen alle sammen!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Siste kvarteret klarte jeg ikke å se. Det er så deilig at det er til å gråte av. Håper virkelig at gutta tar med seg denne seieren og smaker på hvor godt det er å vinne. Men vil ikke se at vi hviler på laurbærene og tror at dette er vendepunktet og at resten kommer av seg selv. Det må jobbes knallhardt videre. Krisen er ikke overhodet ikke over, men dette kan være starten på en opptur hvis gutta jobber knallhardt for det! Det skal gutta få hjelp med, fra oss på feltet! Gratulerer alle fugler, ha en fin 17 mai!I år så tar vi altKommentar
-
Det blir ikke enkelt å slå Sogndal til helga. Riktignok er det et slags derby mot Brann så vi kan håpe at de går tøffere på Brann enn oss, men vi har tre-fire relativt tunge fravær (kapteinen, Roger Fredrik og PVM). Vi må være forberedt på en knokkelkamp og krigen må vinnes før vi evt kan begynne med finspill.
Vi fikk et par gigantiske muligheter på slutten som gutta ikke turte å ta ordentlig, antagelig som lærdom fra RBK-kampen. Jeg syntes kanskje gutta var litt i overkant feige der. Tenker først og fremst på Johan som kunne tredd gjennom BBS. Det viktigste er at vi står igjen med minimum 7 mann og at vi unngår at keeper får tak i ballen.
Hadde glemt hvor deilig det er å begynne en ny uke med seier. Nå er det riktignok kamp allerede på søndag, men nå blir det tre dager som blir betydelig lettere.Kommentar
-
Den ene kampen i manns minne jeg ikke får sett vinner vi altså...
Fantastisk lettelse å vinne igjen, selv om det høres ut som om vi har hatt griseflaks av en annen verden utfra det som rapporteres. Men Sogndal-kampen blir vanskelig. PVM og Fredrik skadet, Roger og Kippe suspendert. Nå gjelder det å sørge for at vi ikke får en ny nedtur etter at vi omsider klarte å krige inn en seier.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Vaagan Moen, Gulbrandsen, Kippe, Toindouba ute. Whatafuck.
Det betyr at vi får brukt andre gode spillere som vi har i stallen.
Serien er lang, det er fremover at det er fordel med stor, god tropp, som vi heldigvis har.
Når må de som får sjansen ta den og vise at de er spillesugne og har lyst på plassene til de som er ute.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Gud bedre så deilig som vi sier på bygda....Kommentar
-
Aftenpostens websider med et nytt og interessant tiltak: De lar kamprapportene bli skrevet av lokale helter. Denne ble formodentlig skrevet av en lokal harry over åtte pils på Beverly Fun Pub. Jøye meg, som jeg gliser:
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar