Viking - LSK, onsdag 16.5.2012 kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Dette er vel et resultat av 100 % -fotball samarbeidet, hvor nettopp lokale klovner publiserer i aftenposten og andre blekker. Du vil vel ikke si at du har glemt de daglige Start-reportasjene fra vaskingen av suspen til Ludvig Fevang, veiinga av snørret til Owelo og prøvinga av konfirmasjonsdressen til Mats Stokkelien?

    Forøvrig har fyren rett, vi ble rundspilt i 90 minutter. Men det holdt ikke :-D

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      Veldig bra kampreferat faktisk. Nokså to the point, ikke noe snikksnakk og god beskrivelse av kampforløpet. Fugla var effektive og spilte en god og kynisk bortekamp, mens hjemmelaget sløste og Sead var god. Tar gjerne flere slike, og gjerne noen bortekamper som vi kjører også så klart. Men poengene er viktigst, borte. Å vinne i Stavanger er aldri helt feil. Vi har gjort det ofte!
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • magnuslt
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2011
        • 213

        ENDELIG litt medgang også!
        I med- og motgang, VI ER LILLESTRØM!

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7092

          Hvis sjansene som er gjengitt på LSK.no gir et riktig bilde av kampen, kommer jeg ikke til flere enn seks store målsjanser for Viking, og kanskje tre halvsjanser. Vi hadde tre kjempesjanser (som er gjengitt på videoen). Sjansemessig er vel det en ganske jevn fordeling mellom hjemme- og bortelag.

          Det jeg derimot merket meg, var at nesten alle Vikings store sjanser ble skapt på siden eller i rommet bak Steinar Pedersen.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9463

            Viking hadde fler, men ser poenget.

            Kommentar

            Working...