Stream? er i thailand!
Lillestrøm SK- Sogndal IL
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
anderson henger ikke med på tingene BBS gjør, en foppallspiller skal ALLTID være klar for å få en ball\løpeball, men anderson står og sover!Kommentar
-
Mye begredelig passningsspill i dag. Spesielt de enkleste ballene slås bort."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Se på skuddet Ohi presterer på nærmest blank kasse, klodrikspill av mest komiske sort. Noe han dessverre gjør så altfor ofte. Alt kan kokes ned til en ting når det kommer til denne klubben, mangelen på ferdigheter.Kommentar
-
å herregud,mr vandrende katastrofe westerberg innpå.....Kommentar
-
-
Hvordan ønsker LSK å fremstå under Haglund? Jeg var sikker på at vi skulle få et lag som alltid ønsket å ta tak i kampen og føre den, nå er jeg ikke sikker lenger. Skal vi spille den gamle LSK-fotballen så får man kommunisere det skikkelig, ikke kjøpe spillere man ikke akter å bruke på beste måte.Kommentar
-
Får vondt lagt inn i ryggmargen av å se på knudzon. Han eier ikke et gram selvtillit. Går seg fast gang på gang. Er en svekling i duellene. Han hadde en grei start på sesongen men nå er det tilbake til det vi har sett så altfor mye.Kommentar
-
Helt riktig med Schenkenberg inn såklart. Vi har alt Johan, Bergmann og Ohi der. Og kontre-Knøtten.
Vet ikke helt om jeg liker ohi-fotball. -Har vi vært dårligere, spør Stokstad retorisk. Har vi? Kanskje.
Er vi gode på dødballer? Er det noe luftskyts?Kommentar
-
Ingen god omgang dette, men Stokstad tar i litt hardt. Jeg har sett langt verre."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Jeg fatter ikke at basisferdigheter som passningspill kan være så fraværende. Jeg får vondt i kroppen av å se på dette.
Morten Stokstad har helt rett, dette er tidenes dårligste spill LSK har vist i TL.
Greit at vi har fire faste ute, men dette er så ekstremt ræva at jeg blir skremt.
Knutzon må ut, han har vært den mest tafatte i dag. Ellers er det ikke stort vi får gjort med de på benken, de er kun stallfyll.
Jeg er så lei, så forbanna lei!!!Kommentar
Kommentar