Moro bjønn. Men det triste er at ledelsen og trenerteam har fått nytt alibi for dritten vi blir servert år etter år.
Lillestrøm SK- Sogndal IL
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Uansett om vi selger Bjørn eller ikke, vi MÅ hente flere klassespillere i sommer. Spiss! Midtstopper! Spielfürer på midtbanen trenger vi også, etter min mening. Men håper vi har opsjon på Stoor.Elska þetta félagKommentar
-
Herlig med 3 poeng!! Som alltid. Nå har vi kontakt med lagene foran.
Men bullshit at Sogndal var best og at dette var tidenes dårligste LSK-lag.
Sogndal har spilt tidvis bra hele sesongen og er godt organiserte. De har en gigasjanse i andre omgang, men det er også det. Den andre kom av elendig tilbakenick fra Scheel, og så et skudd fra distanse.
Utover det er det vi som tar mer og mer over utover i kampen. Innhoppet til Bolly var meget bra. I tillegg manglet vi som vi vet blant annet Roger på midten.
Det er fortsatt mye å jobbe med, men dette var ingen ufortjent seier og ei heller det dårligste som er prestert av et LSK-lag. Rett skal være rett.BølerkanarisKommentar
-
Forsvaret var bra i dag, meget bra mot et ikke alt for god Sogndalangrep.
2 omgang var en del bedre en første, men vi møter et ikke altfor godt Sogndal-lag.
Ikke like flaks som mot Viking, men vi har BJÖRN,Kommentar
-
Stokstad er passe dramatisk nå. "Jeg har aldri sett LSK dårligere på Åråsen". Jeez, jeg har sett Fugla spille uendelig mye mer rävva hjemmekamper en dette."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Dette ligner etterhvert stygt på forrige sesong. Elendig spill, nøkkelspillere som berger poeng og selges i sommervinduet. Forskjellen er at i fjor hadde vi to spillere som ikke dro på samme tidspunkt. I år har vi dårligere utgangspunkt før vinduet og kun en nøkkelspiller. Deilig med seier, men jeg liker ikke tegninga.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Grei kamp. Vi får med oss poengene mot et godt sogndal-lag. UTen Fredrik, Roger og PVM fungerer det ikke optimalt offensivt, men vi får målet vi trenger. Forsvaret er tryggere enn på lenge i dag. Ohi har ingen kanonkamp, men viser at han utvikler seg godt. Håper å se mer av han. Bolly sine innlegg er tydelig bedre fra høyre enn venstre, bør kanskje få noen kamper som høyreving.Kommentar
-
Deilig! Kan jo ikke være annet enn fornøyd når vi slår et godt Sogndal-lag, med Kippe, Roger, PVM og Gulbrandsen ute.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Vi holder nullen og har bra kontroll på midten. I angrep er det dårlig, men det er helt forbanna idiotisk å kalle dette den tredje dårligste kampen på 20 år. Sogndal hadde få sjanser, vi vant trolig ballinnehavstatistikken og vinner til slutt kampen uten at noen vil kalle det et ran. Den tredje dårligste kampen på 20 år? Hysteri.FerdigskåraKommentar
-
Til Morten Stokstad (Fra meg, ordbruk sitert fra min nydelige datter på 4 år):
DIN JÆVLA PUDDING!
Makan til piss å fremme på TV/Twitter kan du spare meg for. Med flere av lagets viktigste spillere ute så sier det seg selv at det ikke handler om å fremstå som spillende lag i dag, men å vinne flest mulig poeng. 1 poneg er veldig mye mer enn 3 poeng, spesielt i den situasjonen laget er i nå. Når klubben i tillegg klarer å flakse med seg 3 poeng (syntes forøvrig at målet kom fortjent etter ett greit trøkk siste 20 min) tar vi som en bonus i bunnkampen. Nå er det plutselig kontakt med lagene helt opp på midten av tabellen, noe det ikke var for 2 kamper siden. Kom gjerne med noe konstruktiv Puddingen, men piss kan du holde deg for god til i forhold til den rollen du har!Kommentar
-
Kommentar
-
Stokstad lever på løgnen at Sogndal er et lag LSK skal kjøre over uansett. Den innstillinga deler han med mange. Men LSK må stikke finger'n i jorda, se den store mangelen på bredde og kvalitet, og ta grepene. Hvis denne satsinga skal ha noe for seg da.
For jeg tror Berg er lei av å hive penger ut av vinduet.Kommentar
-
Vi holder nullen og har bra kontroll på midten. I angrep er det dårlig, men det er helt forbanna idiotisk å kalle dette den tredje dårligste kampen på 20 år. Sogndal hadde få sjanser, vi vant trolig ballinnehavstatistikken og vinner til slutt kampen uten at noen vil kalle det et ran. Den tredje dårligste kampen på 20 år? Hysteri.
Andre omgang var bra, men fortsatt mye igjen å jobbe med.Kommentar
-
Første omgang i dag var lavmål. Til dere som mener noe annet, jeg tar gjerne et par av de pillene dere bruker. De tre siste kampene pluss frem til pause i dag er uten tvil det dårligste jeg har sett av LSK.
Andre omgang var bra, men fortsatt mye igjen å jobbe med.CustodesI med og motgangKommentar
-
Hvorfor ta sånn på vei på grunn av Stokstad? Det som er skremmende er at vi begynner bli så vant til det at vi anser det som bra kamp av fugla, ikke at en sportsjournalist tar av.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Så jo, de fire siste er det verste som er prestert av LSK over litt tid.Kommentar
-
Jeg driter helt ærlig i hvordan laget spiller, så lenge det er 3 poeng. Når laget har karret seg opp på midten av tabellen kan man kanskje begynne å tenke på hvordan man spiller igjen. Riktig at man startet året med å spille fin fotball, men når resultatene uteblir må man rett og slett ta grep før det er for sent. Primitiv fotball er i det minste godt nok for å overleve tippeligaen!Kommentar
Kommentar