Kom igjen Bjarmann, ta deg selv litt i nakken! Man kan selvfølgelig riste på hode så mye man vil, å mene at alle andre gjør noe feil fordi de enten ikke vil forlenge med lsk eller ikke vil samarbeide med lsk, men faktum er at dette har vært gjennomgangsmelodien i år. Da må man gå litt i seg selv, og kanskje spørre seg hvorfor? Hadde Bjarmann vært lurt idag hadde han sagt til RB at han gjerne ønsket et samarbeide med ull/kisa og følte det var trist de følte det sånn,, men at dette var noe de ønsket og at de ville gå i en dialog for å forbedre.
Torgeir Bjarmann - Sportslig Direktør
Collapse
X
-
En ny trener.
Vi kan hente hvem som helst (innenfor et normalt TL budsjett/klasse), men det vil ikke hjelpe det minste. Dessverre. Så ja, å hente Riski og Ondrasek (som forøvrig begge rykket ned, da er de vel best kvalifisert til å spille i Adecco?) er meningsløst.Fugla ForeverKommentar
-
Kommentar
-
The hits just keep on coming....
Hvor mange ganger kan man stille seg uforstående til ydmykende artikler om LSK? Å miste Ull/Kisa vil være en blunder av de sjeldne. Se på RBK, ikke bare har de Ranheim, men også Bodø Glimt som nå vil være i TL. Og ihvertfall så lenge rekrutta sliter med å rykke opp så burde samarbeidet vært langt tettere. Men det er med Kisa som flere andre klubber i regionen, man har ikke det beste ryktet.
Får håpe det mest bare er et skremmeskudd.Kommentar
-
Jeg synes det virker som om det har vært en fryktelig god tone mellom Fugla og Kisa hittils. Det er jo ikke måte på hvor mye man flørter på nettet og det virker som om vi har hatt en fin utveksling av spillere begge veier. Skal ikke være altfor bastant her, da jeg ikke har et godt grunnlag for å uttale meg, men kan det være slik at Strømberg føler seg såra og vonbroten for et eller annet og kommer med dette utspillet som en motreaksjon/hevn? Med tanke på hvordan han håndterte Erlandsen og Kisas dårlige sesong under ny trener, så virker det ikke som han går av veien for å sette sin personlige prestisje foran klubbens interesser."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jeg synes det virker som om det har vært en fryktelig god tone mellom Fugla og Kisa hittils. Det er jo ikke måte på hvor mye man flørter på nettet og det virker som om vi har hatt en fin utveksling av spillere begge veier. Skal ikke være altfor bastant her, da jeg ikke har et godt grunnlag for å uttale meg, men kan det være slik at Strømberg føler seg såra og vonbroten for et eller annet og kommer med dette utspillet som en motreaksjon/hevn? Med tanke på hvordan han håndterte Erlandsen og Kisas dårlige sesong under ny trener, så virker det ikke som han går av veien for å sette sin personlige prestisje foran klubbens interesser.
Når vi leser Mathisens reaksjon og vi hører hva LSK og Mathisen og Åkrene Mek har bidratt med for Ull/Kisa, forstår vi at han blir både skuffet og forbannet.
Likevel synes jeg det kan virke som om de tiltakene LSK har støttet Ull/Kisa med mer har preg av enkelttiltak enn av en felles langsiktig samarbeidsstrategi. Strømberg hevder jo at han lenge har ønsket et mer formalisert samarbeid: "Jeg har ivret etter et formelt samarbeid med LSK lenge. Jeg har faktisk etterlyst det."
Og når Bjarmann sier at Ull/Kisa lenge "har visst" at LSK er "interessert i" Kind Mikalsen, får det meg igjen til å tenke at man må ha skriftlige avtaler og et mer formalisert samarbeid, ikke bare basere seg på det man tror er en avtale og på "gentlemen's agreement". It's a hard world!
Jeg håper både Bjarmann og Mathisen hever seg litt over Strømbergs kommunikasjonskanaler og -metoder og opptrer som voksne og profesjonelle. Rb melder jo også at LSK nå formelt har meldt sin interesse for Kind Mikalsen.
Selv om det akkurat nå stormer litt i lokalpressen rundt denne saken, håper jeg alle gode krefter ser at en løsning med et tett og formalisert samarbeid mellom klubbene er det som helt klart er det beste både for LSK, Ull/Kisa og romeriksfotballen som helhet.Elska þetta félagKommentar
-
LSK bestemmer hvem som skal være store på Romerike!
De som ikke jobber med oss jobber mot oss. Samarbeid gjerne med Mjøndalen eller Hødd til vi får på plass riktig klubb i adecco å jobbe med. Ull/Kisa må krype til korset (Skedsmokorset) skal de få en ny sjanse!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Er vel nesten mer realistisk å samarbeide med strømmen. Med Gunnar H. ved roret og ett par andre LSK vennlige sjeler i grå/hvis drakt så blåser det kanskje en mer forsonlig vind over skedsmo?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
La Kisa brenne. Uten goodwill fra LSK (og lokalbefolkningen, det er vel fremdeles overveldende flertall LSK-sympati på Jessheim) forsvinner også inntektene deres. Da har de ikke sjanse. La den utakknemlige ubetydeligheten nyte sine 15 sekunder i rampelyset. Neste år rykker de ned.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
FØKK MMX. De har ikke produsert en god TL spiller på mange mange år.
De kan brenne for min delKommentar
-
-
Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det vil selvfølgelig være forskjellige oppfatninger om den jobben Torgeir har gjort og gjør. Han er heller ikke den som er mest glad i å fremheve seg selv. Men én sak kan det ikke herske noen som helst tvil om: Torgeir Bjarmann er så til de grader hel ved! A Man of Honour!Elska þetta félagKommentar
Kommentar